• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2021 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2021 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2021 10:20

Detail zákazky Z2021988

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2021 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2021 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2021 10:20

Základné údaje

Z2021988

OF-230139

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5464460

Objednávateľ

00738263

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Dodávateľ

52612708

SUPPLIER.INTERNATIONAL s.r.o.

Popradská 82, Košice - mestská časť Západ, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

OOPP - Ochranný overal, návlek na obuv

jednorazové oblečenie a obuv, ochranný overal, návlek na obuv

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 35113410-6 - Odevy na biologickú alebo chemickú ochranu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Ochranný overal, návlek na obuv
Funkcia
Ochranný pracovný prostriedok kategórie III. typ 4, 5, 6 na vytvorenie ochrannej bariéry proti chemikáliám, biologickým rizikám a proti kontaminácii rádioaktívnymi časticami.
Jednorázové návleky na obuv
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ochranný overal veľkosť XL ks 2500
Ochranný overal veľkosť L ks 600
Návlek na obuv pár 3100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Návlek na obuv Jednorazové použitie
Návlek na obuv Ochranný pracovný návlek na obuv
Jednodielna kombinéza s kapucňou z priedušného ľahkého a pružného materiálu, kapucňa pevne drží na tvári s malým dotykovým otvorom prispôsobeným maske, predný otvor na zips, ktorý je prekrytý samolepiacou ochrannou chlopňou a
Jednodielna kombinéza s kapucňou elastickými manžetami rukávov, členkov na nohách, kapucne a pásu.
Materiál ochranného odevu slúži na ochranu pred sprejom, tekutým aerosólom, tuhými časticami vo vzduchu, nositeľom nákazy.
Švy odevu sú prelepené páskou.
Použitie odevu jednorazové
Overal musí spĺňať požiadavky noriem EN 13034:2005+A1:2009 TYPE 6, EN ISO13982-1:2004+A1:2010 TYPE 5, EN 14605:2005+A1:2009 TYPE 4, EN 14126:2003, EN 1073-2:2002
balenie overalu hygienicky zabalené tak, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku
Každý overal samostatne zabalený v hygienickom obale s priloženým návodom na použitie s označením certifikátu CE.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme zadať jednotkovú cenu s DPH za tovar zaokrúhlenú maximálne na dve desatinné miesta.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry
Lehota splatnosti faktúry je 21 dní od doručenia
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 12 resp. 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita tovaru, 2.nebude dodržaná lehota dodania tovaru, 3.nebude dodržaná cena a množstvo objednaného tovaru
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody podľa potreby
Predmet zmluvy bude v priebehu platnosti zmluvy realizovaný plneniami strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet kúpy uvedený v technickej špecifikácií tejto zmluvy spoločne s dokladmi, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie predmetu kúpy a ktorými sú dodací list so základnými údajmi o dodávke, s označením obalového materiálu v slovenskom jazyku.
Cena za dodanie predmetu kúpy je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z.z. o cenách. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za danú položku obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky -(pokračovanie v nasl. riadku)
Platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach.
Vzhľadom na to, že potreba pravidelných dodávok tovarov ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy je predpokladaná (množstvo MJ), vyhradzuje si objednávateľ právo považovať ju za nezáväznú. Skutočná potreba pravidelných dodávok tovarov (MJ) bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa, maximálne však do výšky vyčerpania zmluvnej ceny.
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
V prípade, že bude potreba, pokračovanie pravidelných dodávok tovarov (MJ) objednávateľa nižšia ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká poskytovateľovi automaticky nárok na poskytnutie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto zmluvy a ani nárok na náhradu škody a odstúpenie od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 22/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný na vyžiadanie predložiť Objednávateľovi kópiu oprávnenia na poskytovanie plnenia, ktoré je predmetom uzatvorenej Zmluvy (úradne overenú) do 3 dní pracovných dní po uzavretí Zmluvy.
Termín dodania tovaru je povinný ohlásiť Objednávateľovi deň vopred. Dodanie je možné vykonať len v pracovné dni od 08.00 h do 14.00 h.
Dodávateľ je povinný dodať spolu s tovarom karty bezpečnostných údajov v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou.
Rámcová dohoda sa uzatvára na 6 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce n/Parnou, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

6

6 200,00 ks, pár

18 730,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.01.2021 08:12

29.01.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.01.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 720
 51
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.01.2021 08:27 - Vstupná ponuka 18 000,00 € Cena s DPH
28.01.2021 22:05 - Najvýhodnejšia ponuka 16 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS