• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.01.2021 16:28
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2021 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2021 10:25

Detail zákazky Z2021886

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.01.2021 16:28
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2021 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2021 10:25

Základné údaje

Z2021886

OF-230051

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5459728

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stoličky a vybavenie učebne

kancelárske stoličky, vybavenie učebne

  • 39150000-8 - Rôzny nábytok a vybavenie
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39162200-7 - Učebné pomôcky a zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo Tennessee čierne alebo ekvivalent ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelárske otočné kreslo s operadlom, čalúneným priedušnou čiernou sieťovinou, hojdacím mechanizmom s aretáciou v základnej polohe a látkovým poťahom na sedáku. Nastavenie výšky sedadla piestom, chrómový kríž. Celková výška 108,5-118 cm, šírka 61 cm, hĺbka sedáku 51 cm, výška sedáku 49,5-58,5 cm. Farba čierna. vyžaduje sa
Maximálna nosnosť: 120 kg
 2. Rokovacia stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolička TAURUS TN s podrúčkami, farba modrá ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
oceľový rám lakovaný na čierno; oválny profil 15x30 mm; stohovateľnosť nosnosť 120 kg
 3. Učiteľská katedra
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Učiteľská katedra UK1 alebo ekvivalent ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pracovná doska LTD 18 mm s ABS hranou 2 mm, rovné rohy. Rozmer dosky 1300 x 650 mm. Oceľová konštrukcia z plochooválnych profilov spĺňa normu STN EN 1729-1: 2017
1x uzamykateľná zásuvka červená farba rámu
 4. Popisovateľná magnetická tabuľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Popisovateľná magnetická tabuľa - whiteboard 1000x1500mm ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oceľový povrch popisovateľnej tabule  lakovaný nabielo vyžaduje sa
Kvalitná popisovateľná doska, na ktorej neostávajú stopy vyžaduje sa
Magnetická doska pre použitie magnetov a suchých popisovačov vyžaduje sa
 5. Stojanový vešiak na odevy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stojanový vešiak na odevy, chróm ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: oceľové rúrky s priemerom 38 mm ukončené plastovými koncovkami
povrchová úprava je prevedená chrómovaním; celková výška minimálne 1700mm; cementová základňa s čiernym plastovým krytom vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle čl. XVIII bodu 18.2 písm. i) 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
3. V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
4. Žiadame, aby predmet zákazky bol v prevedení v zmysle farieb uvedených v špecifikácii z dôvodu zachovania jednotného vzhľadu oddelenia.
5. V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
6. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8.00 do 13.00 hod.
7. Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný v lehote dohodnutej s objednávateľom. Tovar musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.  V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
8.Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH,sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH).
9. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť t.č. a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií.
10. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 7 dní odo dňa jej doručenia.
11. Nedodržanie podmienky č.1,2,12,13 a 14 sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
12. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
13. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
14. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

01.02.2021 08:00 — 17.02.2021 13:00

1,00 sada

5 750,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.01.2021 16:28

28.01.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.01.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 318
 138
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.01.2021 14:53 - Vstupná ponuka 5 750,00 € Cena bez DPH
26.01.2021 20:04 - Najvýhodnejšia ponuka 5 740,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS