• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.01.2021 15:40
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2021 16:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.01.2021 16:20

Detail zákazky Z2021884

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.01.2021 15:40
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2021 16:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.01.2021 16:20

Základné údaje

Z2021884

OF-230059

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5455416

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

46101381

Green Technologies Slovakia s. r. o.

Nám.Gen. M. R. Štefánika 341/2, Brezová pod Bradlom, 90613, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu, respirátor typ FFP3 bez výdychového ventilu

respirátor, FFP2, FFP3, NPF50, KN99, bez výdychového ventilu

  • 18143000-3 - Ochranný výstroj
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Respirátor typ FFP2 , bez výdychového ventilu
Funkcia
1. Respirátor typ FFP2, bez výdychového ventilu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.1 Respirátor s gumičkami na uchytenie ks 30 000
- počet gumičiek na respirátore ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.2 Respirátor typ FFP2, EN 149:2001+A1:2009, s filtračnou ochranou minimálne 94% (FFP2) alebo ekvivalent KN95, N95, P2, DS, Korea 1st - podľa zákona č. 56/2018 Z.z. Zákon o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
- - rozsah vyhlásenia o zhode je ustanovený osobitným predpisom, prílohou č. 3 rozhodnutia Európskeho parlamentu a Rady č. 768/2008/ES zo dňa 9. júla 2008 o spoločnom rámci na uvádzanie výrobkov na trh
- a o zrušení rozhodnutia 93/465/EHS (Ú. v. EÚ L 218, 13. 8. 2008), alebo technickým predpisom z oblasti posudzovania zhody.
- - certifikát podľa technickej normy EN 149:2001+A1:2009 alebo GB 2626-2006 alebo NIOSH-42CFR84 alebo AS/NZA 1716:2012 alebo KMOEL - 2017-64 alebo JMHLW-Notification 214, 2018
- - každý respirátor označený priamo na produkte značkou CE, číslom notifikovanej osoby, a príslušnou normou. - samostatne hygienicky balené po 1ks, alebo maximálne jednotkové balenie 10ks v obale.
- - kovový/plastový formovateľný pásik pre utesnenie nosa
 2. Respirátor typ FFP3, bez výdychového ventilu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. Respirátor typ FFP3, bez výdychového ventilu ks 20 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.1 materiál bavlna + netkaná textília
2.2 materiál tvarovateľný, aby maska dobre priliehala k tvári a pokrývala nos, bradu a ústa
2.3 materiál pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie
2.4 trieda ochrany FFP3
2.5 ochrana chráni pred jedovatými a zdraviu škodlivými prachmi, dymami a aerosólmi, filtruje rakovinotvorné a rádioaktívne látky a choroboplodné zárodky, ako vírusy, baktérie a spóry húb.
2.6 tesnosť celková miera netesnosti smie byť maximálne 5 %, prekročenie najvyššej hodnoty vystavenia pri práci smie byť nanajvýš 30-násobné
2.7 stupeň filtrácie: ≥99%
2.8 CE certifikácia EN 149:2001+A1:2009 FFP3 Respirátory, Vyššie úrovne jemného prachu (do úrovne 50 x NPEL) a aerosóly na báze oleja/vody, napr. práca s nebezpečným práškom vo farmaceut. priemysle.
2.9 veľkosť univerzálna
2.10 uchytenie s gumičkami na uchytenie okolo uší alebo gumičkami, resp. nastaviteľnými pásikmi na uchytenie okolo hlavy, aby masku pevne držali v správnej polohe.
2.11 použitie jednorazové
2.12 balenie hygienicky zabalené tak, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku.
2.13 označenie označené značkou CE a číslom notifikovanej osoby (musí byť priamo na výrobku)
2.14 označenie triedy musí byť priamo na výrobku: FFP3 NR
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy.
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru, v originálnom balení.
3. Požaduje sa dodať predmet zákazky v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy.
4. Požaduje sa od Dodávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti KZ predložiť vzorky jednotlivých položiek predmetu zmluvy.
5. Požaduje sa do 5 pracovných dní od účinnosti KZ predložiť ES Vyhlásenia o zhode: pre položky predmetu zákazky, pre ktorých platí povinnosť predkladania "Vyhlásenia o zhode". Doklad vystavený v inom ako v slovenskom alebo v českom  jazyku musí byť doplnený prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými  osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode, alebo iných dokumentov, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode.
6. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – Dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Fakturácia a úhrada plnenia bude uskutočnená až po kompletnom dodaní celého predmetu zmluvy.
7. Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, strany dohody sa výslovne dohodli, podľa §  340b ods.1a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v  lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť  príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a  v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
9. V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
10. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH .
11. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
12. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy,  ak pri jeho prevzatí  zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
13. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť  Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
14. V prípade nedodržania bodu 3. Osobitných požiadaviek na plnenie (dodanie v určenej lehote) zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať  a Dodávateľ je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške  10% z hodnoty predmetu Zmluvy a  od Zmluvy odstupuje.  Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 15 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty Dodávateľovi.
15. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto KZ vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy  alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek  práva a povinnosti z tejto dohody vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto KZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez  predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa.
16. Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr 2 pracovné dni od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefónny kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy.
17. Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
18. Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte.
19. V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
20. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
21. Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou je dodací list).
22. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
23. Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
24. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
25. Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
26. Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar,dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody.
27. Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
28. V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

05.02.2021 08:00 — 12.02.2021 15:00

1,00 kpl

85 960,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.01.2021 15:40

27.01.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.01.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 232
 150
 19
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.01.2021 19:35 - Vstupná ponuka 85 960,00 € Cena s DPH
27.01.2021 13:39 - Najvýhodnejšia ponuka 63 240,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS