• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.01.2021 14:57
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2021 12:50

Detail zákazky Z2021882

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.01.2021 14:57
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2021 12:50

Základné údaje

Z2021882

OF-230119

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5459724

Objednávateľ

00324001

Obec Budimír

Budimír 19, Budimír, 04443, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie stravných poukážok a provízie za ich dodávku. alebo ekvivalent

stravné poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obstaranie stravných poukážok a provízie za ich dodávku. alebo ekvivalent
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 10 zariadeniami v sídle verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Nominálna hodnota stravnej poukážky € 5,10
1.1.Množstvo stravných poukážok ks 1600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Názov, logo dodávateľa, rok platnosti, nominálna hodnota na každej stravnej poukážke
Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov na každej stravnej poukážke
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Náklady na tlač, distribúciu a dodávku do miesta plnenia sú zahrnuté v provízii dodávateľa.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa.
Do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy dodávateľ predloží objednávateľovi výšku provízie vyjadrenú % a desatinným číslom zaokrúhleným na 2 desatinné miesta, ktorá musí byť vypočítaná na základe predkladanej ponuky nasledovne: ponuková cena / počet stravných poukážok.
Objednávky budú zasielané e-mailom, internetom, telefonicky alebo faxom. Do 2 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy dodávateľ preukázateľne oznámi objednávateľovi formu objednávania a kontaktné adresy, maily, kontaktné osoby (mená, tel. čísla).
Nepoužité stravné poukážky, ktorým skončila platnosť dodávateľ vymení za platné stravné poukážky v rovnakej nominálnej hodnote.
Do hodnoty zákazky sa započítava cena stravných poukážok a cena provízie. Súťaží sa však len o výšku provízie nakoľko cena za stravné lístky je konštantná.
DPH sa na stravné poukážky neúčtuje. DPH na províziu sa účtuje v závislosti od skutočnosti či predávajúci je platcom DPH.
Vo svojej ponuke dodávateľ uvedie LEN VÝŠKU PROVÍZIE za dodanie uvedeného počtu stravných poukážok! Výška provízie nesmie mať zápornú hodnotu.
Cenu stravných poukážok (nominálna hodnota x počet) v ponuke neuvádzať!
Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude.
Názov Upresnenie
Dodanie stravných poukážok do 2 dní od doručenia objednávky.
Splatnosť faktúr 30 dní
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca kalendárneho roka v ktorom boli vydané
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok do 31 dní od ukončenia platnosti

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

19, Budimír, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

29.01.2021 14:53

1,00 x

20,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.01.2021 14:57

28.01.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.01.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 351
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.01.2021 15:31 - Vstupná ponuka 1,00 € Cena s DPH
22.01.2021 15:31 - Najvýhodnejšia ponuka 1,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS