• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.01.2021 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.01.2021 12:50

Detail zákazky Z2021862

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.01.2021 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.01.2021 12:50

Základné údaje

Z2021862

OF-229975

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5455394

Objednávateľ

00164429

Ústredie ľudovej umeleckej výroby

Obchodná 64, Bratislava, 81611, SVK

Dodávateľ

47411848

L&L TEXTILE SERVICE ,s.r.o.

Októbrova 691/6, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

2. Pranie a čistenie prádla

pranie, čistenie

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 2. Pranie a čistenie prádla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osuška ks 30 60
Uterák ks 30 90
Pracovná zástera ks 170 400
Pracovný uterák ks 40 90
Posteľná plachta ks 30 60
Obliečka na vankúš ks 30 60
Obliečka na paplon ks 30 60
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Uchádzač zabezpečí prevzatie prádla v objekte obstarávateľa, jeho prevoz do svojho zariadenia, kde vykoná pranie a čistenie a následne dovoz s odovzdaním objednávateľovi v jeho zbernom mieste Košice
Uchádzač odvoz a dovoz prádla spojený s preberaním a odovzdaním vykoná na základe písomných objednávok na zbernom mieste - Košice
Uchádzač zabezpečí pranie a čistenie do 5 dní od prevzatia prádla. Termín dovozu vypraného prádla bude telefonicky alebo e-mailom oznámený určenej kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr 48 hodín pred termínom dovozu.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 5 a viac dní.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 5 a viac dní.
Plnenie na základe písomných objednávok – čiastkové plnenie. Následná fakturácia bude vystavovaná po jednotlivých objednávkach, prípadne podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Verejný obstarávateľ požaduje sídlo podnikaia uchádzača v Košickom alebo Prešovskom kraji
Objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty: a) vo výške 50,- eur za nedodanie služieb, b) vo výške 30,- eur za nedodanie služieb v požadovanom rozsahu, c) vo výške 30,- eur za nedodanie služieb v požadovanej kvalite, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ si zaplatenie zmluvnej pokuty uplatní faktúrou so splatnosťou 21 dní odo dňa jej doručenia dodávateľovi
Objednávateľ požaduje elektronicky zaslať do 5 dní od uzavretia zmluvy technológiu prania a údaje o použitých pracích prostriedkoch
Požaduje sa k jednotlivým položkám uviesť jednotkové ceny vrátane a bez DPH do 3 dní od účinnosti zmluvy – dodať elektronicky (sken) vo forme cenníka

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obchodná 64, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 rozsah v zmysle technických vlastností

416,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.01.2021 10:33

27.01.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.01.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 211
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.01.2021 20:47 - Vstupná ponuka 416,00 € Cena s DPH
27.01.2021 11:57 - Najvýhodnejšia ponuka 415,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS