00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, stravné lístky, zabezpečenie stravovania
Tovar
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 6 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | € | 4,50 | ||
Predpokladaný počet stravných poukážok | ks | 29 808 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka musí obsahovať | minimálne štyri ochranné prvky proti falšovaniu (napr. číselný resp. čiarový kód, termoaktívny bod, vodotlač atď.) |
Stravná poukážka musí obsahovať | rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
Stravná poukážka musí obsahovať | doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola uzatvorená rámcová dohoda |
Stravná poukážka musí obsahovať | pre stravné poukážky objednávané na 12. mesiac (december) sa požaduje doba splatnosti nasledujúceho kalendárneho roka |
Stravná poukážka musí obsahovať | nominálnu hodnotu v € |
Stravná poukážka musí obsahovať | poučenie pre spotrebiteľa |
Stravná poukážka papierová (nie elektronická karta) | stálosť papiera musí zodpovedať technickým požiadavkám platných noriem |
Názov |
1. Predmet plnenia bude dodávaný po častiach – na základe jednotlivých čiastkových objednávok zaslaných dodávateľovi emailom. Objednávateľ v objednávke spresní počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby na dané objednané obdobie. |
2. Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od prevzatia/doručenia objednávky. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla Objednávateľa. |
3. Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená, aj keby Objednávateľ neodobral počas zmluvného vzťahu predpokladané množstvo stravných poukážok alebo do vyčerpania finančného limitu. |
4. Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravné poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať Dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
5. Cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a poplatkom za sprostredkované stravovacie služby v eurách vrátane DPH, ktorý do výpočtov vstupuje zaokrúhlený na štyri desatinné miesta. |
6. Poplatok za sprostredkované stravovacie služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, najmä náklady na tlač a doručenie stravných poukážok, balné, províziu dodávateľa, dane, poistenie, storno poplatky za vrátenie, manipulačný poplatok alebo náklady na výmenu stravných poukážok a akékoľvek ďalšie finančné plnenie a náklady spojené s dodaním predmetu. |
7. Výška poplatku za sprostredkované stravovacie služby sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky, ktoré je nemenné po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. Výška poplatku za sprostredkované stravovacie služby nesmie v súlade s § 152 ods. 5 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov presiahnuť 3 % z hodnoty sumy uvedenej na stravnej poukážke. |
8. Celková cena fakturovaná za stravné poukážky dodané na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z: a) ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, b) poplatku za sprostredkované stravovacie služby pre objednané množstvo stravných poukážok c) DPH z poplatku za sprostredkované stravovacie služby, ak je dodávateľom platcom DPH. |
9. Objednávateľ má právo počas platnosti zmluvného vzťahu požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky. Zmena nominálnej hodnoty je voči zmluvným stranám účinná dňom, kedy dodávateľ obdrží objednávku zo strany objednávateľa, ktorá obsahuje požiadavku na zmenu nominálnej hodnoty. Pre vylúčenie pochybností, uzatvorenie dodatku k tejto rámcovej dohode sa nevyžaduje. |
10. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky znáša dodávateľ a sú zahrnuté v poplatku za sprostredkované stravovacie služby. |
11. Objednávateľ má právo na nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom, a to buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním nových stravných poukážok objednávateľovi (na nové emisné obdobie alebo na inú nominálnu hodnotu). |
12. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje, je kupujúci oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť predávajúcemu. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti. |
13. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. |
14. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry je dodávateľ oprávnený požadovať od objednávateľa úrok z omeškania v zákonnej výške. |
15. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa z rámcovej dohody alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od rámcovej dohody. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
16. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa rámcovej dohody, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z ceny plnenia. |
17. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa rámcovej dohody, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od rámcove dohody. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
138 964,90
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.01.2021 09:15
27.01.2021 09:08
27.01.2021 09:23
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.01.2021 09:35 - Vstupná ponuka | 138 000,00 | € | Cena s DPH |
22.01.2021 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 137 499,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: