• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2021 16:42
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2021 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2021 12:55

Detail zákazky Z2021824

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2021 16:42
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2021 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2021 12:55

Základné údaje

Z2021824

OF-229245

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5464448

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

50934660

Moonid s.r.o.

Hlavná 39/78, Dolný Ohaj, 94143, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické prostriedky

hygienické prostriedky, dávkovač, mydlová pena, dezinfekcia, prostriedok na riad, papierové utierky, solvina

  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 42968000-9 - Dávkovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dávkovače
Funkcia
1.1 Dávkovač toaletného papiera MAXI ROLL
kovový, uzamykateľný, indikátor kontroly stavu papiera,
1.2. Dávkovač mydlovej peny ANTIBACT
dávkovač antibakteriálnej peny 500 ml, ovládanie jednou rukou, bez prekvapkávania, indikátor na kontrolu hladiny, uzamykateľný, plastový
1.3. Dávkovač mydlovej peny
dávkovač mydlovej peny 500 ml, ovládanie jednou rukou, bez prekvapkávania, indikátor na kontrolu hladiny, uzamykateľný, plastový
1.4. Dávkovač prostriedku pre dezinfekciu záchodových sedadiel
manuálna dezinfekcia, náplň 300 ml, dávkovanie bez odkvapkávania, uzamykateľný plastový
1.5. Dávkovač čistiaceho prostriedku na riad
500 ml náplň, ergonomické ovládanie jednou rukou, indikátor na kontrolu hladiny, uzamykateľný, plastový
1.6. Box na hygienické sáčky pre dámske WC
plastový, minimálna náplň 25 ks
1.7. Dámsky hygienický kôš
neutralizujúci pachy
1.8. Dávkovač skladaných papierových utierok
kapacita min. 250 utierok, skladanie typu V, alebo Z, indikátor na kontrolu hladiny, uzamykateľný, plastový
1.9. Dávkovač so stredovým odvíjaním
návin rolky min. 160 m, indikátor na kontrolu hladiny, uzamykateľný, plastový
1.10. Dávkovač sprchovacieho gélu
náplň 1000 ml, ergonomické ovládanie jednou rukou, indikátor na kontrolu hladiny, uzamykateľný, plastový
1.11. Dávkovač čistiaceho gélu (Solvina)
náplň 1000 ml, indikátor na kontrolu hladiny náplne, bez prekvapkávania, uzamykateľný
1.12 Dávkovač na gélovú dezinfekciu
bezdotykový dávkovač na gélovú dezinfekciu rúk, objem náplne min. 750 ml, indikátor na kontrolu hladiny, uzamykateľný, plastový
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dávkovač toaletného papiera MAXI ROLL ks 45
Dávkovač mydlovej peny ANTIBACT ks 11
Dávkovač mydlovej peny ks 73
Dávkovač prostriedku pre dezinfekciu záchodových sedadiel ks 45
Dávkovač čistiaceho prostriedku na riad ks 8
Box na hygienické vrecká pre dámske WC ks 10
Dámsky hygienický kôš ks 10
Dávkovač skladaných papierových utierok ks 36
Dávkovač so stredovým odvíjaním ks 44
Dávkovač sprchovacieho gélu ks 63
Dávkovač čistiaceho gélu (Solvina) ks 22
Dávkovač na gélovú dezinfekciu ks 14
 2. Náplne
Funkcia
2.1 Toaletný papier MAXI ROLL
dvojvrstvový recyklovaný – šírka 10cm, dĺžka útržku 25 cm, návin minimálne 300 m
2.2 Mydlová pena Antibact
mydlová antibakteriálna pena, dermatologicky testovaná – náplň minimálne 500 ml
2.3 Mydlová pena
Mydlová pena dermatologicky testovaná – náplň minimálne 500 ml
2.4 Prostriedok na dezinfekciu záchodových sedadiel
náplň minimálne 350 ml
2.5 Čistiaci prostriedok na riad
dermatologicky testovaný – náplň minimálne 500 ml
2.6 Vrecká na ženské hygienické výrobky
balenie minimálne 25ks
2.7 Skladané papierové utierky
dvojvrstvové – útržok 23x23 cm, balenie minimálne 250 útržkov, Z alebo V
2.8 Stredom odvíjané papierové utierky
návin minimálne 160 m
2.9 Sprchovací gél
dermatologicky testovaný – náplň minimálne 1000 ml
2.10 Čistiaci gél (Solvina)
dermatologicky testovaný – náplň minimálne 1000 ml
2.11 Gélová dezinfekcia rúk
náplň minimálne 750 ml
2.12 Prípravok na dezinfekciu nôh, obuvi, ponožiek
kvapalný, koncentrovaný prípravok na dezinfekciu pokožky nôh a dezinfekciu pančúch, ponožiek a obuvi s rozprašovačom Incidin Spray Extra N 350 ml alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier MAXI ROLL ks 3000
Mydlová pena Antibact ks 528
Mydlová pena ks 2000
Prostriedok na dezinfekciu záchodových sedadiel ks 180
Čistiaci prostriedok na riad ks 192
Vrecká na ženské hygienické výrobky ks 120
Skladané papierové utierky ks 1800
Stredom odvíjané papierové utierky ks 1400
Sprchovací gél ks 3024
Čistiaci gél (Solvina) ks 88
Gélová dezinfekcia rúk ks 378
Prípravok na dezinfekciu nôh, obuvi, ponožiek ks 800
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2.3.1 Predmetom tejto rámcovej dohody uzatvorenej v zmysle č. XVI Obchodných podmienok elektronického trhoviska verzie 3.6 účinnej odo dňa 01.07.2019 je záväzok Dodávateľa zabezpečiť dodávky hygienických prostriedkov, dávkovačov a náplní do dávkovačov (ďalej len "Tovar") pre Objednávateľa počas celého obdobia trvania tejto rámcovej dohody (ďalej len "Zmluva"). Dodávateľ sa zaväzuje dodať Tovar v prevádzkach Objednávateľa, ktoré sa nachádzajú v Bratislave (ďalej len "prevádzky").
2.3.2 Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi na Tovar záručnú dobu v trvaní minimálne tridsaťšesť (36) mesiacov.
2.3.3 Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi bezodplatne vzorky Tovaru pred podpísaním tejto Zmluvy na odsúhlasenie Objednávateľovi. Objednávateľ sa zaväzuje do troch (3) pracovných dní odo dňa doručenia vzoriek Tovaru vyjadriť sa k týmto vzorkám Tovaru, ktoré bude objednávať od Dodávateľa v zmysle tejto Zmluvy, týmto Objednávateľ nie je viazaný objednávať len tento druh Tovaru od Dodávateľa.
2.3.4 Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie dávkovačov do desiatich (10) dní odo dňa uzatvorenia tejto Zmluvy.
2.3.5 Objednávateľ môže uvedené množstvo Tovaru v zmysle položky č. 2 tejto Zmluvy v priebehu zmluvného vzťahu meniť (navýšiť, alebo znížiť) podľa skutočných potrieb Objednávateľa.
2.3.6  Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar do piatich (5) pracovných dní od odoslania objednávky Objednávateľom formou elektronickej komunikácie. Dodávateľ môže dodať Tovar Objednávateľovi aj po častiach, pričom je povinný dodržať lehotu dodania Tovaru Objednávateľovi v zmysle tohto bodu Zmluvy.
2.3.7 Celková cena predmetu Zmluvy podľa bodu 2.3.1 tejto Zmluvy zahŕňa všetky náklady Tovaru vrátane dopravy, balného, vykládku Tovaru na miesto určenia t.j. cenu konečnú, ktorú uhradí Objednávateľ Dodávateľovi za dodanie predpokladaného množstva Tovaru (ďalej len "Cena"). Dodávateľ sa zaväzuje dodať Tovar Objednávateľovi bez fakturácie nákladov Dodávateľa za cenu dopravy Tovaru.
2.3.8 Faktúry budú vystavené Dodávateľom a doručené do miesta sídla Objednávateľa  v písomnej forme. Úhrada Objednávateľa za dodaný Tovar sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Lehota splatnosti faktúry je tridsať (30) dní od jej doručenia Objednávateľovi.
2.3.9 Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ aj Objednávateľ sú oprávnení odstúpiť od Zmluvy, ak druhá Zmluvná strana podstatným spôsobom poruší ustanovenia tejto Zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy je takýto prejav vôle voči druhej Zmluvnej strane účinný dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy. Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti Zmluvných strán vyplývajúce z tejto Zmluvy, okrem nárokov na náhradu škody a nárokov na zmluvné alebo zákonné sankcie.
2.3.10  V prípade odstúpenia od Zmluvy dôsledkom podstatného porušenia ustanovení tejto Zmluvy, Dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením Zmluvy voči Objednávateľovi žiadne sankcie.
2.3.11 Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy:
- rozpis jednotkových cien Tovaru bez DPH a s DPH zaokrúhlených na dve (2) desatinné miesta (ďalej len "Návrh na plnenie") (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
- vzorky ponúkaného Tovaru,
- certifikát o zdravotnej nezávadnosti a kartu bezpečnostných údajov všetkých náplní,
- kontaktnú osobu, ktorá bude komunikovať v rámci tejto Zmluvy.
2.3.12 Objednávateľ posúdi dokumenty predložené Dodávateľom v Návrhu na plnenie do troch (3) pracovných dní oznámi Dodávateľovi elektronicky, či predložené dokumenty:
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve
- v prípade, že ponúkaný Tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent Tovaru vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, alebo
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na doručenie Tovaru.
2.3.13 Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov a/alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
2.3.14 Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách a vyhláškou Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z. ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách.
2.3.15 Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,2 % z hodnoty nedodaného Tovaru za každý začatý deň omeškania s dodaním Tovaru.
2.3.16 Ak sa v opise Tovaru v zmysle bodu 1.2 tejto Zmluvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent môže Dodávateľ dodať v rovnakej, alebo vyššej kvalite. Obchodný názov, patent, alebo typ v tomto prípade udáva minimálne požadované parametre výrobku.
2.3.17 Dodávateľ je povinný dodať Tovar nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý a odsúhlasený Objednávateľom v Návrhu na plnenie. Nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
2.3.18 Objednávateľ môže kedykoľvek vypovedať Zmluvu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi.
2.3.19 Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú na dvanásť (12) kalendárnych mesiacov od momentu uzavretia tejto Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivanská cesta, 22, Vlčie hrdlo 72, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

42 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.01.2021 16:42

29.01.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.01.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 545
 90
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.01.2021 13:17 - Vstupná ponuka 42 000,00 € Cena bez DPH
23.01.2021 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka 35 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS