• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2021 14:07
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2021 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2021 15:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2021 15:25

Detail zákazky Z2021813

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2021 14:07
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2021 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2021 15:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2021 15:25

Základné údaje

Z2021813

OF-230036

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5450799

Objednávateľ

00165883

Okresný súd Humenné

Laborecká 17, Humenné, 06634, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier A4, kancelársky papier A3

papier do laserových a atramentových tlačiarní, do multifunkčných zariadení, papier na kopírovanie, papier na písanie

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier A4, kancelársky papier A3
Funkcia
viacúčelový bezdrevý, nenatieraný papier s vysokou belosťou a rovnomernou hladkosťou
papier určený do laserových a atramentových tlačiarní, do kopírovacích a multifunkčných zariadení vhodný na obojstranné kopírovanie
papier na písanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet balíkov v krabici ks 5
počet listov papiera v balíku ks 500
hmotnosť/gramáž g/m2 80
belosť CIE 161
hrúbka μm 106
drsnosť ml/min. 200 250
počet balíkov papiera A4 (297 mm x 210 mm) ks 600
počet balíkov papiera A3 (297 mm x 420 mm) ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia do skladu objednávateľa (paletovým vozíkom z nákladného auta cez rampu do skladu).
Dodávateľ dodá celý predmet zákazky jednorazovo v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod. Termín dodania oznámi poverenej osobe obstarávateľa najmenej 48 hodín vopred, alebo termín dodania s ňou dohodne elektronickou poštou alebo telefonicky.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet obstarávania, technickú špecifikáciu a v prípade dodávky iného tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo tento neprevziať.
Dodávateľ predloží funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. V prípade nepredloženia požadovaného dokladu si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy.
Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, ich jednotkových cien a počet jednotiek, celkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu s DPH ako aj všetky ostatné náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona.
Lehota dodania predmetu obstarávania je maximálne 10 dní odo dňa uzavretia zmluvy. Omeškanie s dodávkou predmetu obstarávania dlhšie ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Záruka na predmet obstarávania je 24 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Laborecká 17, Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika

28.01.2021 15:00 — 08.02.2021 15:00

1,00 celok

1 740,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.01.2021 14:07

26.01.2021 14:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.01.2021 14:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 80
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.01.2021 15:49 - Vstupná ponuka 1 740,00 € Cena s DPH
25.01.2021 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka 1 739,94 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS