• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2021 13:42
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2021 15:41
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2021 16:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2021 16:35

Detail zákazky Z2021811

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2021 13:42
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2021 15:41
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2021 16:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2021 16:35

Základné údaje

Z2021811

OF-230035

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5450795

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

36807478

ELRON s.r.o.

Popradskej brigády 747/23, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné ochranné pracovné pomôcky

respirátor FFP2 s výdychovým ventilom

  • 18143000-3 - Ochranný výstroj
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné ochranné pracovné pomôcky
Funkcia
Osobné ochranné pracovné prostriedky pre zamestnancov používané pri výkone pracovnej činnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zamestnanca pri práci
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Respirátor FFP2 s výdychovým ventilom ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
-skladací respirátor FFP2 s výdychovým ventilom-výdychový ventil znižuje hromadenie tepla a poskytuje väčšie pohodlie predovšetkým v teplých a vlhkých podmienkach -trojpanelový dizajn zaisťuje väčšie pohodlie, lepšie priľnutie a ľahšiu komunikáciu- mäkká tkanina na vnútornej strane a penové tesnenie okolo nosa-rovnomerne napnuté upínacie remienky uvoľňujú tlak a zaisťujú bezpečné priľnutie-filtračný materiál 3M zabezpečuje menší odpor pri dýchaní, ochrana proti jemnému prachu, aerosólom na báze oleja a vody -skladacia konštrukcia-individuálne balenie-embosovaný predný panel  minimalizuje prúde
prúdenie teplého, vlhkého vydychovaného vzduchu v blízkosti okuliarov, čím zabraňuje ich zahmlievaniu              Norma: EN 149
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zmluvy vrátane dodania predmetu zmluvy na miesto dodania určeného objednávateľom. Predmet zmluvy požadujeme dodať celý naraz. Pri dodávke a preberaní predmetu zmluvy sa vyžaduje zástupca dodávateľa. Dodanie predmetu zmluvy žiadame oznámiť 24 hodín pred jeho realizáciou oprávnenému zástupcovi objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zmluvy v prípade, ak dodaný predmet zmluvy alebo ponúkaný ekvivalent nebude v súlade s opisom predmetu zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. Za ekvivalent bude považovaný ponúkaný predmet zmluvy s minimálne rovnakými alebo lepšími parametrami požadovanými v technickej alebo funkčnej špecifikácii predmetu zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Záručná doba musí byť minimálne 2 roky odo dňa prevzatia predmetu zákazky objednávateľom.
Pri uplatňovaní reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Objednávateľ požaduje v prípade potreby možnosť výmeny tovarov v sídle Objednávateľa z dôvodu nevyhovujúcej veľkosti na náklady dodávateľa.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry s potvrdeným dodacím listom. Splatnosť faktúry je do 30 dní.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, nevystavovaný, v originál neporušenom balení.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

04.02.2021 15:41 — 05.02.2021 10:42

1 000,00 ks

3 310,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.01.2021 13:42

26.01.2021 15:41

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.01.2021 15:56

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 230
 44
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.01.2021 13:53 - Vstupná ponuka 2 148,00 € Cena s DPH
26.01.2021 12:28 - Najvýhodnejšia ponuka 1 824,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS