• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2021 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2021 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2021 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2021 16:25

Detail zákazky Z2021810

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2021 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2021 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2021 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2021 16:25

Základné údaje

Z2021810

OF-229689

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5450793

Objednávateľ

50626396

Zdravé regióny

Limbová 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83101, SVK

Dodávateľ

36807478

ELRON s.r.o.

Popradskej brigády 747/23, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pulzný oximeter

oximeter

  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 38300000-8 - Meracie prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pulzný oximeter
Funkcia
pulzný oximeter na pravidelné sledovanie arteriálnej saturácie kyslíkom
Vhodný na monitorovanie pľúc a sledovanie arteriálnej kyslíkovej saturácie vo vysokej nadmorskej výške pri športe
s farebným dispejom
obsahom balenia musia byť batérie ako aj puzdro na rameno a/alebo remienok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer (ŠxVxD) cm 5,7x3x3,5
hmotnosť g 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (Bratislava, Poprad alebo Košice). Konkrétne miesto bude uvedené v objednávke.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Lehota dodania: min. 7 dní odo dňa doručenia objednávky.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) naceneného výrobku do 2 pracovných dní odo dňa platnosti Zmluvy. Uvedený opis (položkovitý rozpočet) tovarov bude povinnou prílohou k zmluve.
Dodávateľ dodá tovar, na ktorý sa vzťahuje záruka.
Špecifikácia a cena tovaru, ktorý bol ponúknutý v predmetnom verejnom obstarávaní ,sa počas trvania zmluvy nemôže meniť
Zmluvné strany sa zaväzujú si počas existencie ich zmluvného vzťahu poskytnúť súčinnosť potrebnú na dosiahnutie predmetu a účelu tejto zmluvy, predovšetkým sa bezodkladne informovať o skutočnostiach, ktoré môžu mať vplyv na kvalitu a rozsah dodaných  tovarov
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ dodá obstarávané tovary len na základe objednávky objednávateľa. Za písomnú formu objednávky sa považuje aj objednávka zaslaná na e-mailovú adresu dodávateľa.
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa na plnenie záväzkov vyplývajúcich mu z tejto zmluvy.
Odberateľ uhradí dodávateľovi cenu na základe predložených faktúr, a to bezhotovostným prevodom z účtu odberateľa na účet dodávateľa. Splatnosť faktúry je do 30 dní od jej preukázateľného doručenia objednávateľovi, nie však skôr ako odberateľ dodá  odberateľovi tovary v zmysle objednávky. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za objednané tovary najneskôr do piateho  pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovarov.
Z dôvodu, že predmet plnenia môže byť financovaný z NFP, faktúra musí obsahovať aj číslo objednávky a kód ITMS, viažuci sa k NFP, z ktorého môže byť predmet plnenia financovaný. Uvedené údaje oznámi objednávateľ dodávateľovi v objednávke.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo jej súčasťou nebude odovzdávací protokol alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie tovarov zo strany odberateľa s vyznačením ich počtu a hodnoty, prípadne ak faktúra nebude  obsahovať číslo objednávky a kód ITMS, viažuci sa k NFP, z ktorého bude predmet plnenia financovaný, má odberateľ právo vrátiť  faktúru na doplnenie alebo prepracovanie. V takomto prípade sa preruší lehota splatnosti a nová lehota splatnosti pre odberateľa  začne plynúť doručením opraveného alebo doplneného daňového dokladu
Predmet plnenia bude financovaný z verejných zdrojov - z prostriedkov poskytnutých Objednávateľovi na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP), prípadne zo štátneho rozpočtu.
V prípade dodania poškodených alebo vadných objednaných tovarov má odberateľ právo na bezplatnú výmenu poškodených alebo vadných objednaných tovarov za nové. Odberateľ má právo odmietnuť prevzatie objednaných tovarov v prípade, že nespĺňajú ním  požadované podmienky alebo budú poškodené. Dodávateľ je v tom prípade povinný do 48 hodín dodať / doručiť odberateľovi nové,  nepoškodené a bezvadné objednané tovary.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi pohľadávku vzniknutú na základe plnenia vyplývajúceho z tejto zmluvy inej osobe v zmysle ustanovenia § 524 ods. 1 zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník, bez písomného súhlasu Objednávateľa. Písomný súhlas  Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety je platný iba po jeho písomnom odsúhlasení Ministerstvom zdravotníctva SR. Ak  Dodávateľ postúpi pohľadávku vzniknutú na základe plnenia vyplývajúceho z tejto zmluvy inej osobe v rozpore s vyššie uvedeným,  bude tento právny úkon v zmysle ustanovenia § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom plnenia a súvisiacich služieb a/alebo v súvislosti s nim kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a  poskytnúť im všetku súčinnosť.
Oprávnenými osobami v zmysle vyššie uvedeného sú najmä osoby, definovaných v príslušnej Zmluve o poskytnutí NFP, z ktorého môže byť predmet tejto zmluvy financovaný.
Splatnosť faktúr: 30 dní

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Koceľova 9, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

30,00 ks

1 296,36

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.01.2021 13:41

26.01.2021 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.01.2021 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 417
 48
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.01.2021 14:00 - Vstupná ponuka 1 284,00 € Cena s DPH
25.01.2021 23:25 - Najvýhodnejšia ponuka 1 198,92 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS