• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2021 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2021 09:50

Detail zákazky Z2021799

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2021 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2021 09:50

Základné údaje

Z2021799

OF-228803

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5459711

Objednávateľ

35971126

Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK

Dodávateľ

31441831

MEDKONSULT SLOVAKIA, spol. s r.o.

Armádna 1659/12, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ultrazvukový prístroj určený pre konziliárne vyšetrenia v rádiológií

ultrazvuk, sonograf, rádiológia

  • 33112000-8 - Echo, ultrazvukové a dopplerovské zobrazovacie zariadenia
  • 33124120-2 - Diagnostické ultrazvukové prístroje

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ultrazvukový prístroj určený pre konziliárne vyšetrenia v rádiológií
Funkcia
Diagnostický ultrazvukový prístroj určený na vyšetrenia v rádiológii
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Uhlopriečka obrazovky monitora palec 19
Rozlíšenie obrazovky monitora pixel 1024x1280
Jas obrazovky monitora cd/m2 300
Nastaviteľný pult obsluhy výškovo cm 25
Nastaviteľný pult obsluhy stranovo stupeň +/-175
Dynamický rozsah dB 190
Snímková frekvencia na 2D Hz 200
Frekvenčný rozsah MHz 1,0-20
Maximálna zobrazovacia hĺbka mm 300
Veľkosť vzorky merania rýchlosti toku mm 1-20
Interný HDD s kapacitou GB 500
USB 3.0 porty ks 4
Počet aktívnych portov pre zapojenie sond ks 4
Prevádzka na integrovanú batériu min. 60
Dĺžka štartu prístroja sek 30
Fareb. mapovanie prietokov s pulznou opakovacou frekvenciou Hz 1-12000
Spektrálny PW doppler (s možnosťou automatickej optimalizácie PW krivky, korekčného uhla a base line) s frekvenciou Hz 150-15000
Kapacita slučky v 2D zobrazení min. obrázok 100000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
LED farebný monitor nastaviteľný výškovo a stranovo s Full HD rozlíšením áno
Obládanie pomocou trackballu áno
Ethernetový konektor áno
HDMI a súčasne VGA alebo DVI výstup áno
Súčasťou prístroja je čiernobiela termotlačiareň áno
Podpora "Single crystal" technológie na požadovaných sondách áno
Alfanumerická klávesnica umožňujúca zadávanie dát áno
Možnosť aktivácie sondy priamo na sonde s možnosťou processingu obrazu (režimy store, freeze a print) áno
Možnosť stand by režimu áno
Technológia na potlačenie šumu áno
B-mód s možnosťou automatickej optimalizácie 2D obrazu áno
M-mód a farebný M-mód z rôznych uhlov a rezov áno
Farebné dopplerovské zobrazenie (CFM, CFI) so zvýšenou citlivosťou vrátane zobrazenia energie krvného toku áno
Energetický doppler s rozlíšením smeru toku áno
Softvér umožňujúci automatickú optimalizáciu dopplerovských vyšetrení v reálnom čase - náklon farebného okna, zmenu pozície farebného okna, automatickú uhlovú korekciu vzorkovacieho objemu áno
CW doppler áno
Tissue Doppler Imaging áno
Harmonické zobrazenie s možnosťou zmeny min. v 3 frekvenčných krokoch áno
Zoom na živom i na zmrazenom obraze a HD zoom min. 20x áno
Automatické trasovanie dopplerovskej krivky v reálnom čase s výpočtom PI a RI indexov áno
Automatické kalkulácie s možnosťou nastavovania senzitivity obkresľovania rýchlostného spektra áno
Dual Live zobrazovací mód áno
Quad view zobrazenie áno
Simultánne duálne zobrazenia B-mód a B-mód + CFM v reálnom čase. áno
Zosilňovanie slabnúceho signálu v čase (TGC) áno
Trapezoidný mód ako štandard pri lineárnych sondách áno
Duplexné zobrazenia v reálnom čase áno
Triplexné zobrazenia v reálnom čase áno
Pamäťová slučka pre uloženie dopplerovského záznamu v dĺžke min. 30 s. áno
Automatická elektronická fokusácia v celom skenovanom rozsahu - zobrazenie bez nutnosti nastavovať fokusačný bod áno
Automatická korekcia rýchlosti šírenia usg vlnenia v závislosti od echogenity skenovaného tkaniva áno
Softvér pre meranie dĺžok, plôch, objemov, uhlov, rýchlostí, % stenózy áno
Automatické merania parametrov dopplerovského spektra (PI, RI, Vmax, Vmin, Vmean) áno
Softvér pre automatické meranie parametrov dopplerovského spektra (S, D, PI, RI, Index S/D) áno
Technológia umožňujúca potlačenie toku krvi toku v cieve a zvýraznenie povrchu cievy áno
Technológia umožňujúca automatickú navigáciu a cielenú biopsiu podľa fúzovaných USG a CT/MR obrazov áno
Softvér pre vykonávanie biopsií pod USG kontrolou vrátane vizualizácie ihly pre punkcie áno
Databáza s vyhľadávaním podľa referenčných dát áno
Prístroj umožňuje tvorbu reportov áno
Ukladanie obrázkov a slučiek s možnosťou exportu a dodatočnej úpravy obraz. parametrov áno
Možnosť realizácie meraní a vkladania anotácií, vo všetkých režimoch zobrazenia, ako aj na zamrazených obrazoch/slučkách a obrazoch/slučkách vyvolaných z obrazového archívu áno
Záznamy umožňujú dodatočnú zmenu zoomu, korekčného uhla, kvantitatívnu analýzu pre dopplerovské merania áno
Export obrázkov a slučiek vo formáte *.jpg, *.jpeg, *.mpeg,*.bmp, *.avi, DICOM 3.0 áno
Programovateľné kalkulácie áno
Užívateľsky jednoducho vytvárateľné a modifikovateľné prednastavenia (presety) áno
Komunikácia s nemocničným PACS prostredníctvom zasielania dát vo formáte DICOM 3.0 (Formáty: DICOM Verification, DICOM Print, DICOM Storage, DICOM Query/Retrieve, DICOM Worklist) áno
Možnosť kompenzácie rýchlosti šírenia sa USG vlny v rôznych typoch tkaniva áno
Technológia skladania obrazu tzv. compounding nastaviteľný minimálne v 4 úrovniach áno
Softvér pre redukciu ultrazvukových speklov áno
Technológia umožňujúca automatickú fúziu dát z CT/MR so živým USG obrazom áno
Podpora konvexných sond pre fúziu dát z CT/MR so živým USG obrazom áno
Softvér umožňujúci dopplerovské meranie zo všetkých uhlov s podrobným zobrazením smeru a rýchlosti toku áno
 2. Doplnková výbava a príslušenstvo - sondy
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
lineárna sonda - pre vyšetrenie periférnych ciev s frekvenčným rozsahom min. 2-8 MHz, počtom elementov min. 192 a hĺbkou zobrazenia min. 10 - 75 mm áno
lineárna sonda - pre vyšetrenie muskuloskeletálneho systému a mäkkých tkanív s frekvenčným rozsahom min. 5-18 MHz, počtom elementov min. 192 a hĺbkou zobrazenia min. 5 - 60 mm áno
konvexná sonda pre vyšetrenie abdomenu s frekvenčným rozsahom min. 2-6 MHz, počtom elementov min. 192 a hĺbkou zobrazenia 12 - 220 mm áno
mikrokonvexná sonda s frekvenčným rozsahom min. 2-6 MHz, počtom elementov min. 160 elementov, hĺbkou zobrazenia min. 40 - 150 mm áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušeniezmluvných povinností dodávateľa.
2. Požaduje sa jednorazové dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného prístroja,
v stanovenej lehote plnenia predmetu Zmluvy, v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 15:30 hod,
do sídla objednávateľa na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením,
po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 5 pracovných dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní,
s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky (ak bola vystavená), číslo zmluvy, ŠUKL kód (ak je to relevantné), MZ SR kód (ak je to relevantné), jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH,  celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH.
3. V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EU (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: - kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, - údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený).
4. Súčasťou dodania zariadenia a/alebo služieb je povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi aj:- zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy,- kontaktné údaje na Klientske pracovisko dodávateľa - tzv. "Hotline", "Helpdesk", "Call centrum" pre potreby plnenia zmluvy.
5. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia zariadenia prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu zariadenia.
6. Prevzatie dodaného zariadenia je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnene jvýhrady objednávateľa pri dodaní zariadenia, ostáva zariadenie vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi zariadenie riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatenícelej odplaty za plnenie dohodnutej v zmluve.
7. Súčasťou záväzku dodávateľa je zároveň poskytnutie písomných, Súčasťou záväzku dodávateľa je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie zariadenia na stanovený účel, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie zariadenia v slovenskom jazyku (resp. v českom jazyku),  záručný list, preberací (akceptačný) protokol, inštalačný protokol, protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou  prístroja.
8. Dodávateľ je povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom.
9. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie.
10. Dodávateľ tovaru,  poskytovateľ služieb  je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, posyktnutie služieb najneskôr do piateho pracovného dňa v meiaci nasledujúceho po dni dodania  tovaru, poskytnutia služieb.
11. Požaduje sa spaltnosť faktúry do 60 dní odo dňa poskytnutia plnenia predmetu Zmluvy. Tieto podmienky majú prednosť pre ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
12. Kúpna cena zariadenia zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t.j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného zariadenia a/alebo poskytnutím služieb objednávateľovi, uvedením zariadenia do prevádzky (inštaláciou),  zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, poskytnutím hardvéru a licencie k nim, prevodom vlastníctva k  zariadeniu na objednávateľa, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie.
13. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti komplexnú záruku v trvaní 24 mesiacov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia.
14. Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť zariadenie využívané na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka.
15. Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny zariadenie vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na zariadení za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií zariadenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade potreby vyžiadať od dodávateľa predloženie dokladu, prostredníctvom ktorého preukáže oprávnenosť vykonávať autorizovaný servis. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne:
oprava vád a porúch zariadenia, t.j. uvedenie zariadenia do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom,
dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, ktoré sami o sebe majú kratšiu dobu životnosti, alebo kratšiu záručnú dobu, ako je záručná doba poskytovaná dodávateľom,
v prípadoch, ak je to relevantné, vykonanie štandardných vylepšení zariadenia odporúčaných a predpísaných výrobcom zariadenia podľa rozhodnutia dodávateľa, vrátane vykonania servisných aktualizácií, t.j. servisný update softwarového vybavenia zariadenia, zároveň sa vyžaduje k splneniu uvedenej povinnosti poskytnutie súčinnosti objednávateľa,
dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadenia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu, náplní a náhradných dielov,
v prípadoch ak je to relevantné, vykonanie validácií a kalibrácií zariadenia (resp. jeho relevantných častí) s perididicitou podľa odporučenia výrobcu zariadenia, min. však jedenkrát ročne,
vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, min. však jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky s výnimkou vád uvedených v bode 21. Zmluvy,
vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami,
práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa z a do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečenia záručného servisu,
vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy,
technická telefonická podpora a zároveň poradenstvo pri prevádzkovaní zariadenia prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa denne 24/7, pričom dodávateľ musí garantovať funkčnosť a prevádzku tohto klientskeho pracoviska.
16. Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na zariadení počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľa a jeho evidencia.
17. Servisný technik dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie zariadenia do 24 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa.
18.  V prípade, ak to povaha zariadenia umožňuje, dodávateľ je povinný zabezpečiť odstránenie vady / poruchy pomocou vzdialeného prístupu. Dodávateľ je oprávnený začať odstraňovať vadu formou vzdialeného prístupu v lehote najneskôr do 12 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa.
19. Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 72 hodín,  oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 96 hodín, resp. v závažných prípadoch v termíne po dohode s dodávateľom.
20. Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť zariadenie do bežnej prevádzky v lehotách vyššie uvedených. V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške:
nedodržanie lehoty príchodu servisného technika alebo nezačatie odstraňovania vady formou vzdialeného prístupu: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa,
nedodržanie lehoty na odstránenie vady: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa.
21. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu.
22. Ak počas trvania záručnej doby, dôjde k vade, ktorá nespadá pod záručný servis, dodávateľ poskytne objednávateľovi telefonické poradenstvo, ktoré zahŕňa telefonické konzultácie pri riešení incidentov a problémov a hľadania riešenia pre odstránenie problému. V prípade, ak by objednávateľ ani po telefonickom riešení problému, nevedel tento problém odstrániť, dodávateľ zabezpečí vyslanie servisného technika do miesta inštalácie zariadenia, pričom servisný zásah je do jednej hodiny od nastúpenia na odstránenie problému poskytovaný bezplatne vrátane dopravy do/z miesta inštalácie zariadenia.
23. V prípade, ak servisný zásah trvá dlhšie ako jednu hodinu od nástupu a súčasne sa nejedná o vadu spadajúcu pod záručný servis, je dodávateľ oprávnený si účtovať cenu servisnej hodiny za každú ďalšiu hodinu trvania servisného zásahu vrátane do/z miesta inštalácie zariadenia, maximálne však 65 EUR bez DPH za každú ďalšiu hodinu.
24. Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby zariadenia budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností.
25. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu (trhu krajín EÚ) existuje cena (ďalej "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
26. V prípade, že dodávateľ zľavu podľa predchádzajúceho bodu neposkytne do 60 dní od doručenia písomnej výzvy objednávateľa, bude sa takéto konanie dodávateľa považovať za porušenie jeho zmluvných povinností, pričom objednávateľ je oprávnený uplatniť si z tohto titulu u dodávateľa zmluvnú pokutu stanovenú vo výške zisteného rozdielu, t.j. rozdielu medzi poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
27. Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky.
28. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní. 10. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora.
29. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, predávajúci nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je neplatné. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
30. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie sú uvedené na webovom sídle verejného obstarávateľa.
31. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ:
-  ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, - vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, - vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
32. Pri komunikácii bude objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Názov položky

Ultrazvukový prístroj určený pre konziliárne vyšetrenia v rádiológií

Výrobca BK Medical

Opisný formulár je na jedného výrobcu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

10.02.2021 00:00 — 30.04.2021 23:59

1,00 ks

59 900,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.01.2021 12:07

28.01.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.01.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 363
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.01.2021 12:34 - Vstupná ponuka 59 800,00 € Cena bez DPH
26.01.2021 09:13 - Najvýhodnejšia ponuka 59 790,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS