• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2021 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2021 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2021 11:05

Detail zákazky Z2021794

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2021 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2021 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2021 11:05

Základné údaje

Z2021794

OF-229808

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5450779

Objednávateľ

42156424

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby

Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK

Dodávateľ

44962070

TooNet, s.r.o.

Seberiniho 1, Bratislava, 82103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie servisnej podpory pre Fortinet FG800C

Servisná podpora, 1 rok, 2ks FortiNet FortiGate 800C

  • 71356300-1 - Technická podpora
  • 48730000-4 - Softvérový balík na zaistenie bezpečnosti
  • 48732000-8 - Softvérový balík na zaistenie bezpečnosti dát

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie servisnej podpory pre Fortinet FG800C
Funkcia
Predĺženie servisnej podpory pre Fortinet FG800C (Firewall) pre ÚPVS Advanced Threat Protection (IPS, Advanced Malware Protection Service, Application Control, and 24x7 FortiCare)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Názov zariadení: FortiNet FortiGate 800C
Množstvo zariadení: 2 Ks
Sériové čísla: 1. S/N FG800C3913801421, 2. S/N FG800C3913801761
Špecifikácia servisnej podpory: 24x7
Aktuálna servisná podpora platí do: 28.02.2021
Požadované trvanie servisnej podpory: 1 rok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodanie bude jednorázovo.
2. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky (dodanie do miesta plnenia, náklady na odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď).
3. Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia tovaru výrobcom a technickými a funkčnými parametrami a zároveň aj preukázanie oficiálneho potvrdenia o partnerstve s výrobcom zariadení, tieto dokumenty budú následne schválené/neschválené objednávateľom do 2 pracovných dní.
4. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
5. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie (to zodpovedá „alebo ekvivalentný“), za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky a ktoré bude plne kompatibilné s aktuálnym zariadením objednávateľa z dôvodu predĺženia servisnej podpory.
6. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ predloží oficiálne potvrdenie o predĺžení servisného kontraktu s výrobcom. Oficiálne potvrdenie o partnerstve s výrobcom zariadení je povinnou prílohou pre fakturáciu.
7. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4, 5 a 6 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy.
8. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, ktorú je povinný zaplatiť dodávateľ v prospech objednávateľa vo výške 10 % z ceny plnenia v prípade porušenia ustanovení 1 až 6 tejto zmluvy do 7 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, alebo do 7 dní odo dňa odmietnutia prevziať zásielku, alebo do 7 dní odo dňa márneho uplynutia odbernej lehoty na prevzatie zásielky stanovenej doručovateľom.
9. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi.
10. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy je povinný k zaplateniu úroku z omeškania 0,05 % z celkovej zmluvnej ceny za každý deň omeškania v prospech objednávateľa, týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a na zmluvnú pokutu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnavská cesta 100/II 821 01 Bratislava, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

28.02.2021 00:00

1,00 celok

10 270,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.01.2021 10:52

26.01.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.01.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 641
 41
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.01.2021 11:16 - Vstupná ponuka 10 270,00 € Cena bez DPH
22.01.2021 11:19 - Najvýhodnejšia ponuka 10 268,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS