00802751
Vojenský historický ústav Bratislava
Krajná 27, Bratislava, 82104, SVK
36807478
ELRON s.r.o.
Popradskej brigády 747/23, Poprad, 05801, SVK
Ochranné respirátory FFP2
Ochranné respirátory FFP2
Tovar, Služba
|
1. Ochranné respirátory FFP2
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Preventívna ochrana dýchacích ciest pred nákazou Covid 19. |
| Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Ochranný respirátor FFP2 bez výdychového ventilu | ks | 1000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| materiál | netkaná textília, tvarovaná maska sa upevňuje na tvár pomocou postranných gumičiek |
| veľkosť | univerzálna |
| vlastnosti | kategória FFP2 zaručuje ochranu až do 12-násobku NPKP/PEL netoxických a stredne toxických aerosólov |
| stupeň filtrácie | ≥ 95% |
| trieda ochrany | N95 (FFP2) |
| CE certifikované | áno |
| respirátor bez výdychového ventilu | áno |
| ochrana proti vdychovaniu nepriaznivých pevných a kvapalných častíc z okolia | áno |
| Názov |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy/objednávky ak celková cena presiahne limit stanovený pre uvedenú zákazku. |
| I. Zmluvná cena: |
| 1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
| II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
| 1. Objednávateľ požaduje doručenie všetkých potrebných certifikátov a návodov na použitie, v prípade opakovaného použitia návod na dezinfekciu. |
| 2. Rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
| III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
| 1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
| 2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
| 4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
| IV. Reklamácia: |
| 1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| 2. V prípade reklamácie tovaru si dodávateľ reklamovaný tovar vyzdvihne u objednávateľa, prípadne dodávateľ uhradí dopravné a balné náklady objednávateľovi za prepravu reklamovaného tovaru k dodávateľovi. |
| V. Odstúpenie od zmluvy: |
| 1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
| 2. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
| 3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Krajná 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.02.2021 08:23 — 02.02.2021 08:24
1 000,00 ks
1 200,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.01.2021 08:29
27.01.2021 08:24
27.01.2021 08:39
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.01.2021 09:30 - Vstupná ponuka | 1 200,00 | € | Cena s DPH |
| 26.01.2021 22:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 360,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: