00691798
Domov pre seniorov
Mierová 88, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
37683632
Anna Reľovská - FARBY-LAKY
Nám. sv. Mikuláša, Zadné trakty 1721, Stará Ľubovńa, 06401, SVK
Dodávka pracích prostriedkov
Prací prášok, tekutý škrob, odmasťovač škvŕn, dezinfekcia prádla, aviváž
Tovar, Služba
1. Dodávka pracích prostriedkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Táto Rámcová dohoda sa uzatvára, ako výsledok verejného obstarávania v súlade s § 117 a § 56 zákona č. 343/2015 Z.z. O verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov s názvom: „Nákup pracích prostriedkov“ . Na základe výsledku verejného obstarávania sa z úspešného uchádzača stal dodávateľ. Predmet zákazky bol obstarávaný podľa § 117 a postupom podľa § 109 až 111 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Predmetom Rámcovej dohody (ďalej RD) bude nákup pracích prostriedkov vrátane dopravy, podľa podmienok určených v tomto verejnom obstarávaní. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Prací prášok na farebné prádlo 7,5 kg balenie (napr. bonux, alebo ekvivalent, ktorého špecifikácia a charakteristika bude minimálne takejto kvality) | ks | 170 | ||
2. Prací prášok na farebné prádlo 7,5 kg balenie (napr. lanza, alebo ekvivalent, ktorého špecifikácia a charakteristika bude minimálne takejto kvality) | ks | 170 | ||
3. Prací prášok na biele prádlo 7,5 kg balenie (napr. bonux, alebo ekvivalent, ktorého špecifikácia a charakteristika bude minimálne takejto kvality) | ks | 100 | ||
4. Prací prášok na biele prádlo 7,5 kg balenie (napr. lanza, alebo ekvivalent, ktorého špecifikácia a charakteristika bude minimálne takejto kvality) | ks | 100 | ||
5. Tekutý škrob na prádlo 500 ml balenie (napr. herbamyl, alebo ekvivalent, ktorého špecifikácia a charakteristika bude minimálne takejto kvality) | ks | 250 | ||
6. Prostriedok na dezinfekciu a bielenie prádla 1 L balenie (napr. savo perex, alebo ekvivalent, ktorého špecifikácia a charakteristika bude minimálne takejto kvality) | ks | 300 | ||
7. Odmasťovač škvŕn tekutý univerzálny (spray) 500 ml balenie (napr. smacchio, alebo ekvivalent, ktorého špecifikácia a charakteristika bude minimálne takejto kvality) | ks | 50 | ||
8. Aviváž na prádlo 2775 ml balenie (napr. silan, alebo ekvivalent, ktorého špecifikácia a charakteristika bude minimálne takejto kvality) | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodávka tovaru musí byť realizovaná podľa presne určenej špecifikácie v tomto VO | pozri technicku špecifikáciu predmetu zákazky |
Dodávka tovaru musí byť realizovaná podľa presne určenej špecifikácie v tomto VO | musia byť dva rôzne druhy pracích práškov - aj na farebné prádlo, aj na biele prádlo |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými v tomto verejnom obstarávaní (v tejto RD). |
Vrátane dopravy (distribúcie) na miesto plnenia. |
Cenu za skutočne odobratý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je minimálne 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi - v súlade s OPET. Faktúra bude objednávateľovi doručená emailom aj poštou. |
Do piatich pracovných dní od účinnosti zmluvy musí dodávateľ v osobitnej prílohe predložiť špecifikáciu jednotkových cien jednotlivých druhov tovarov určených v technických vlastnostiach predmetu zákazky (jednotková cena bez DPH, cena spolu bez DPH, výška DPH, cena spolu s DPH; ak uchádzač nie je platcom DPH, tak len cenu s DPH). |
Množstvo odobratého tovaru je len predpokladané (z predchádzajúceho obdobia - predošlých 12. mesiacoch). Skutočné odobraté množstvo tovaru objednávateľom môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie, ako je predpokladané množstvo tovaru, ale taktiež nemusí z niektorého druhu tovaru odobrať žiadny kus, to však nevylučuje skutočnosť celkového predpokladaného množstva tovaru. |
Dodávateľ vyhlasuje pod hrozbou zmluvnej pokuty vo výške 5.000,- €, že dodávky tovaru podľa tejto Zmluvy vykonáva prostredníctvom fyzických osôb, ktoré zamestnáva legálne. Nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje dodávateľa povinnosti uhradiť objednávateľovi škodu, ktorá mu vznikne titulom porušenia zákonných povinnosti zhotoviteľa. |
Možnosť objednaváteľa nakupovať priamo u dodávateľa, t.z. osobne. |
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo a druh tovaru s možnosťou e-mailového objednávania tovaru (podľa potrieb objednávateľa). |
Množstvo objednávaného tovaru určuje objednávateľ. |
Ak počas plnenia RD bude mať objednávateľ požiadavku na tovar, ktorý nie je predmetom špecifikácie technických vlastností tejto rámcovej dohody, ale je v súlade so spoločným slovníkom verejného obstarávania (CPV), tak v rámci kvality poskytovaných služieb môže objednávateľ tento tovar od dodávateľa odobrať tak, ako keby bol predmetom tejto rámcovej dohody. To zároveň nevylučuje skutočnosť celkového predpokladaného odobraného množstva tovaru. Cena za takýto tovar bude taká, aká je skutočná cena takéhoto výrobku v danom období u dodávateľa. |
Lehota plnenia zákazky (trvanie RD) je 12 mesiace alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu RD, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok RD. |
Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok rámcovej dohody a konkrétnej objednávky, ktorý je spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane a tovar má vady, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar so zjavnými vadami. Prípadné skryté vady alebo zjavné vady dodaného tovaru nezistené pri preberaní tovaru, objednávateľ písomne oznámi dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do uplynutia záručnej doby. |
Všetky oprávnené reklamácie budú riešené priamo medzi dodávateľom a objednávateľom. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. |
Ak objednávateľ zistí zjavné vady pri dodaní tovaru vrátane vád súvisiacich s kvalitou tovaru, má právo ho odmietnuť, t.j. neprevziať a to v takom množstve a rozsahu, na aké sa táto vada vzťahuje, tým, že si voči dodávateľovi uplatní reklamáciu ihneď i s odôvodnením. Objednávateľ má nárok na dodanie chýbajúcej časti alebo chýbajúceho množstva tovaru na dodanie náhradného tovaru a to najneskôr do 8 hodín od zistenia tejto skutočnosti a neprevzatia pôvodnej dodávky tovaru. |
Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád zjavných a vád akosti ihneď. Reklamáciu skrytých vád tovaru je dodávateľ povinný vysporiadať do 8 hodín od času prijatia reklamácie. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, znamená to, že súhlasí s opodstatnenosťou reklamácie. |
Pri porušení jednotlivej zmluvnej povinnosti dodávateľa dodať predmet plnenia v dohodnutom termíne, na dohodnuté miesto, v požadovanej kvalite a za dohodnutú cenu, je objednávateľ oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 200 Eur za každé jedno porušenie |
Zmluvné strany prehlasujú, že výška zmluvnej pokuty je primeraná, je v súlade so zásadami poctivého obchodného styku a bola dohodnutá s prihliadnutím na význam zabezpečovaných povinností. |
Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody, ktorá mu omeškaním dodávateľa vznikla. Zodpovednosť za škodu sa bude riadiť podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka a OPET. Pre účely tejto RD sa škodou rozumejú aj náklady objednávateľa na zabezpečenie rovnakého alebo porovnateľného tovaru u iného dodávateľa v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru alebo odstránením vád tovaru, pokiaľ toto omeškanie ohrozuje činnosť objednávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Termín plnenia zákazky | každý deň, okrem soboty a nedele (podľa potreby objednávateľa), t.z. päť dni v týždni. |
Lehota dodania tovaru dodávateľom od prevzatia objednávky | max. do 8 hodín |
Fakturácia | po prevzatí tovaru objednávateľom. |
Fakturácia podľa dohody | mesačne (napr. po viacerých dodávkach) alebo hneď po prevzatí tovaru. |
Dodávka tovaru (podľa požiadavky objednávateľa) | v celých baleniach, ale aj jednotlivo po jednom kuse a pod. |
Jednotková cena | počas trvania rámcovej dohody sa nemôže meniť. |
Cena | cena sa môže meniť a to len v prípade zmeny cien na trhu z predmetným tovarom a len v súlade so ZoVO; Takáto zmena môže byť uskutočnená len na základe dodatku k RD. |
Mierová 88, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
12
1 190,00 ks
8 860,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.01.2021 16:14
25.01.2021 11:12
25.01.2021 11:27
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.01.2021 16:45 - Vstupná ponuka | 8 640,00 | € | Cena s DPH |
24.01.2021 16:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 640,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.