• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2021 14:43
  •    Predkladanie ponúk
    25.01.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.01.2021 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.01.2021 14:10

Detail zákazky Z2021740

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2021 14:43
  •    Predkladanie ponúk
    25.01.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.01.2021 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.01.2021 14:10

Základné údaje

Z2021740

OF-229970

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5446421

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook HP Pro Book 450 G7, 8MH54EA, strieborný alebo ekvivalent

počítač, notebook

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook HP Pro Book 450 G7, 8MH54EA, strieborný alebo ekvivalent
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook HP Pro Book 450 G7, 8MH54EA, strieborný alebo ekvivalent ks 8
Operačná pamäť GB 8
Displej - uhlopriečka " 15,6
Procesor - počet jadier počet 4
Procesor - počet vlákien počet 8
Procesor - frekvencia GHz 1,6
Procesor -  Boost GHz 4,2
Procesor - Cache MB 6
Pevný disk - kapacita GB 512
Rozmery - šírka mm 360 365
Rozmery - výška mm 18 19
Rozmery - hĺbka mm 255 260
Hmotnosť kg 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Windows 10 Home 64-bit
Displej - typ IPS , antireflexný (matný)
Displej - rozlíšenie 1920x1080 px, FullHD
Procesor - typ Core i5-10210U
Grafika Intel, UHD Graphics
Operačná pamäť RAM - typ DDR4
Pevný disk - typ SSD PCe
Podsvietená klávesnica, numerická klávesnica áno
Polohovacie zariadenie ClickPad
Webová kamera áno
Pozície na disky jedná voľná 2,5" pozícia pre HDD/SSD
Čítačka odtlačku prsta áno
Bezdrôtové pripojenie WiFi  , Bluetooth 5.0
Rozhranie 1x USB 3.2 typ C , 2x USB 3.2 typ A resp.  3.1 Gen1 , 1x USB 2.0 , 1x HDMI 1.4b , 1x Sieťový konektor RJ-45 LAN 10/100/1000 ,1x Čítačka pamäťových kariet SD, 1× kombinovaný port pre slúchadlá/mikrofón
Batéria a adaptér 3-článková  lítiovo-iónová batéria  (45 Whrs),  Sieťový adaptér 65 W AC
Farba strieborná/sivá
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii a zodpovedajúce požadovanému typu podľa modelového radu zariadenia.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Tovar bude objednávaný na základe Čiastkovej výzvy zaslanej elektronicky. V čiastkovej výzve Objednávateľ upresní množstve a lehotu dodania tovaru.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Záruka na tovar je min 24 mesiacov.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

5 520,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.01.2021 14:43

25.01.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.01.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 108
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.01.2021 15:42 - Vstupná ponuka 5 520,00 € Cena s DPH
22.01.2021 15:23 - Najvýhodnejšia ponuka 5 472,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS