• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2021 11:28
  •    Predkladanie ponúk
    25.01.2021 11:26
  •    Ukončenie zákazky
    25.01.2021 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.01.2021 12:45

Detail zákazky Z2021707

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2021 11:28
  •    Predkladanie ponúk
    25.01.2021 11:26
  •    Ukončenie zákazky
    25.01.2021 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.01.2021 12:45

Základné údaje

Z2021707

OF-229697

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5446400

Objednávateľ

30794544

Bratislavské kultúrne a informačné stredisko, príspevková organizácia

Židovská 1, Bratislava, 81515, SVK

Dodávateľ

37218379

Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier

Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické prostriedky

Mydlo, vrecia, handra, čistiace prostriedky, hygienické prostriedky, utierky, metla, zmeták, toaletný papier, servítky, dezinfekčný prostriedok, krém na ruky, papierové utierky, rukavice

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 33764000-3 - Papierové servítky
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39542000-3 - Handry
  • 33711610-6 - Šampóny
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky
  • 33741200-8 - Krémy na ruky alebo telové mlieka
  • 39224100-9 - Metly
  • 39224310-4 - WC kefy
  • 39224320-7 - Špongie
  • 39224330-0 - Vedrá
  • 39224340-3 - Koše
  • 39224350-6 - Lopatky na smeti

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické prostriedky
Funkcia
Čistiace a hygienické prostriedky na umývanie a upratovanie, vybavenie sociálnych zariadení
V prípade, že pri niektorej položke je uvedená konkrétna značka tovaru, je umožnené do ponuky uviesť aj ekvivalentný tovar, ktorý bude mať porovnateľné technické parametre.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ajax na umývanie podlahy , bal. 1l ks 50
Ajax na umývanie podlahy , bal. 5l ks 20
Cleamen 310  čistič WC a keramiky, bal. 750 ml ks 70
Dezinfekcia na ruky Well done  bal. 400 ml ks 130
Dix na kameň a hrdzu, bal. 500 ml ks 20
Floor antibacteriál na podlahu, bal. 5l ks 10
Gold wax (na nábytok), bal. 400 ml ks 50
Hubka malá 10ks/bal. bal 20
Hydroxid sodný, bal. 1kg ks 16
Hygienické sáčky na vložky 30 ks/bal. bal 22
Isolda  krém na ruky mix 100 ml ks 20
Jar, bal. 900 ml ks 30
Krystal univerzálna dezinfekcia , bal.750 ml ks 32
Lopatka malá plastová ks 10
Mydlo 100g obyčajné ks 20
Mydlo, bal. 5l ks 10
Mydlo TORK 520701 S4 -penové mydlo jemné ks 27
Okena  citrón, bal. 750 ml ks 48
Prachovka plienková ks 50
Rukavice gumené M ks 90
Savo , bal.1l ks 20
Sunik (Q Power, Cilit) WC, bal. 750 ml ks 30
Utierka špongiová, 5ks/bal. bal. 10
Utierka švédska 30x35 cm Destiny ks 60
Utierky TORK ZZ 100585, 4920ks/bal. bal 22
Utierky Tork ZZ H5 100585 , 4920ks/bal. bal 25
Vansolvik, bal. 500 g ks 36
Vrece 70x110 cm 120l TYP P40 , rolka, 25ks/bal. bal 130
Vrece igelitové 50x60 cm 30 lm rolka, 25ks/bal. bal 140
Wc Jumbo 26 2 vrst. , 6ks/bal. bal 40
WC papier Katrin 2498 18 cm 2 vrst. Biely, 12ks/bal bal 27
WC TORK SmartOne 472242,  6ks/bal bal 20
WC TORK SmartOne T8 472242, 6ks/bal bal 22
Zmeták drevený + násada ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene sú zahrnuté dopravné náklady vrátane balenia, naloženia, dovozu a vyloženia tovaru na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Výsledkom kontraktačného postupu trhoviska je zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody.
Uvedené množstvá sú uvedené ako predpokladané množstvá. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru bude závisieť od skutočných potrieb objednávateľa počas platnosti Rámcovej dohody.
Dodávka a fakturácia tovaru sa budú uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy na základe čiastkových výziev - objednávok zadaných e-mailom podľa potrieb objednávateľa, pričom množstvá odobratého tovaru si určí objednávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy - objednávky. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi min. 2 pracovné dni vopred. Dodávky tovaru budú realizované len počas pracovných dní v čase od 9:00 hod. do 15:00 hod.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru, ktorý musí byť nový, nepoužívaný, v originál neporušenom balení.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar v prípade, ak dodaný tovar nebude v súlade s objednávkovým, reps. opisným formulárom a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
Vlastnícke právo k dodanému tovaru nadobúda objednávateľ momentom jeho prevzatia od dodávateľa.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe čiastkovej výzvy - objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke a ich jednotlivých cien bez DPH a aj s DPH.
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne v sídle objednávateľa vymeniť chybný, nekvalitný alebo dodať chýbajúci tovar do 48 hodín od doručenia reklamácie listom alebo e-mailom objednávateľom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo žiadať certifikáty a technické listy na vybrané položky dodávaného tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Pokiaľ z objednávkového, resp. opisného formulári vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v objednávkovom, resp. opisnom formulári.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hviezdoslavovo námestie 20, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 podľa špecifikácie

7 422,05

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.01.2021 11:28

25.01.2021 11:26

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.01.2021 11:41

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 653
 85
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.01.2021 11:54 - Vstupná ponuka 7 422,05 € Cena s DPH
24.01.2021 16:50 - Najvýhodnejšia ponuka 7 320,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS