• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2021 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2021 09:50

Detail zákazky Z2021660

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2021 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2021 09:50

Základné údaje

Z2021660

OF-229664

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5450747

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

43818030

DD21 s.r.o.

Švábska 107, Prešov, 08005, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

"Časť 3: Xerox tonery-originál a iný spotrebný materiál"

Tonery

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. "Časť 3: Xerox tonery-originál a iný spotrebný materiál"
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie originálnych tonerov a náplní uvedenej značky do tlačiarní, multifunkčných zariadení, faxov a kopírovacích strojov a iného originálneho spotrebného materiálu zabalených od výrobcov požadovanej značky, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu vrátane služieb, ktoré súvisia s dopravou tovaru na miesto dodania, odvoz použitých tonerov a následne ich ekologická likvidácia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.WC 3045/3010/3040 - 106R02182, min. 2 300 str. čierny ks 4
2.WC 3045/3010/3040 - 106R02180, min. 1 000 str. čierny ks 6
3.Phaser 3020V - 106R02773, min. 1 500 str. čierny ks 2
4.WC Phaser 3052/3260//3215/3225/3325 - 106R02778, min. 3 000 str. čierny ks 21
5.WC  3325 - 106R02312 min. 11 000 str. čierny ks 5
6.Phaser 3260/WorkCentre 3225 a 3225 DNI a ďalšie - 101R00474 optický valec ks 4
7.Phaser 3117 - 106R01159, 3 000 str. čierny ks 6
8.WC3220/3210/3220DN - 106R01485, min. 2 000 str. čierny ks 12
9.Phaser 3250/3250N/3250D/3250DN - 106R01373, min. 3 500 str. čierny ks 16
10.Phaser 3320 - 106R02304, min. 5 000 str. čierny ks 8
11.Phaser 3435 - 106R01415, 10 000 str. čierny ks 6
12.Phaser 3635 MFP - 108R00796 (DA), 10 000 str. čierny ks 1
13.WC 5016/5020/DN - 106R01277, min. 12 600 str. čierny ks 4
14.WC 5222 - 106R01413, 20 000 str. čierny ks 5
15.WC 5300/5325/5330/5335 - 006R01160, min. 30 000 str. čierny ks 9
16.WC 5300/5325/5330/5335 - 013R00591 valec ks 1
17.WC 5740 - 006R01046, 2x35 000 str. čierny ks 6
18.WC 6015/6000/6010 - 106R01631, min. 1 000 str. modrý ks 12
19.WC 6015/6000/6010 - 106R01632, min. 1 000 str. purpurový ks 12
20.WC 6015/6000/6010 - 106R01633, min. 1 000 str. žltý ks 12
21.WC 6015/6000/6010 - 106R01634, min. 2 000 str. čierny ks 12
22.Phaser 6180/6180N/6180DN/6XXX -  13R00719, min. 2 000 str. modrý ks 12
23.Phaser 6180/6180N/6180DN/6XXX - 13R00720, min. 2 000 str. purpurový ks 12
24.Phaser 6180/6180N/6180DN/6XXX - 13R00721, min. 2 000 str. žltý ks 12
25.Phaser 6180/6180N/6180DN/6XXX - 113R00722, min. 3 000 str. čierny ks 13
26.Phaser 6180/6180N/6180DN/6XXX - 113R00723, min. 6 000 str. modrý ks 13
27.Phaser 6180/6180N/6180DN/6XXX - 113R00724, min. 6 000 purpurový ks 13
28.Phaser 6180/6180N/6180DN/6XXX - 113R00725, min. 6 000 str. žltý ks 13
29.Phaser 6180/6180N/6180DN/6XXX - 113R00726, min. 8 000 str. čierny ks 14
30.Phaser 6280 - 106R01388, min 2 200 str. modrý ks 5
31.Phaser 6280 - 106R01389, min. 2 200 str. purpurový ks 5
32.Phaser 6280 - 106R01390, min. 2 200 str. žltý ks 5
33.Phaser 6280 - 106R01391, min. 3 000 str. čierny ks 5
34.Phaser 6500/6505 - 106R01604, 3 000 str. čierny ks 2
35.B 1022,1025 - 006R01731 13 700 str. čierny ks 3
36.WC 5021/5022/5024 - 006R01573 min. 9 000 str. čierny ks 2
37.WC 7125/7120/7220/7225 - 006R01461, min. 22 000 str. čierny ks 27
38.WC 7125/7120/7220/7225 - 006R01462, min. 15 000 str. žltý ks 23
39.WC 7125/7120/7220/7225 - 006R01463, mi. 15 000 purpurový ks 23
40.WC 7125/7120/7220/7225 - 006R01464, min. 15 000 str. modrý ks 23
41.WC 7125/7120/7220/7225 - 008R13089, odpad nádoba ks 20
42.7120/7125/7220/7225 - 013R00657 valec ks 14
43.WC 7225 - R8 008R13088 fuser ks 2
44.WC 7225 - R3 013R00659 valec ks 2
45.WC 7225 - R4 013R00658 valec ks 2
46.WC 7225 - 008R13086 Second Bias transfer roller ks 2
47.WC 7225 - 001R00610 transfer belt ks 2
48.Color Qube 9301 - 108R00840 čierny ks 5
49.Color Qube 9301 - 108R00837 modrý ks 5
50.Color Qube 9301 - 108R00838 - Tuhý atrament purpurový ks 5
51.Color Qube 9301 - 108R00839 - Tuhý atrament žltý ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predmetom zákazky je dodanie originálnych tonerov a náplní uvedenej značky do tlačiarní, multifunkčných zariadení a kopírovacích strojov a iného originálneho spotrebného materiálu zabalených od výrobcu požadovanej značky, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu vrátane služieb, ktoré súvisia s dopravou tovaru na miesto dodania, odvoz použitých tonerov a následne ich ekologická likvidácia. Tonerové náplne musia byť nové originály, vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach , neporušené, nepoškodené
doporučené a schválené výrobcom príslušných zariadení. Nesmú byť repasované ani vyrábané iným výrobcom ako ekvivalentné náhrady, tak aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcu zariadení.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia, vynesenia na príslušné oddelenie a prevzatia použitých prázdnych náplní podľa požiadaviek objednávateľa. Miesta plnenia budú rôzne adresy v rámci jedného mesta.
2. Každý toner musí mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja, musí byť označený 3D hologramom. Tonerové a atramentové náplne, pásky, hlavy, zapekacie jednotky a valce musia mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek (ochrannú známku s číselným a QR identifikátorom pravosti).
3. Cena je vrátane všetkých nákladov. K zmene ceny môže dôjsť iba v prípade zmeny sadzby DPH.
4. Zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov respektíve do vyčerpania limitu podľa zmluvy v závislosti od toho, ktorý skutok nastane skôr. Objednávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo a druh tovaru tvoriaceho predmet plnenia zmluvy, ani jeho predpokladaný finančný objem. Objednávateľ je oprávnený pri Rámcovej dohode zakúpiť počet ks pri jednotlivých položkách vyšší resp nižší. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia zmluvy bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa.
5. Objednávateľ bude tovar podľa tejto dohody objednávať u dodávateľa na základe písomnej alebo elektronickej objednávky (emailom), v ktorej bude špecifikovaný druh a množstvo tovaru, miesto plnenia, a ďalšie podmienky.
6. Dodávateľ dodá tovar v pracovných dňoch od 8:00 hod do 11:00 hod alebo od 12:30 hod do 14:00 hod alebo po dohode s objednávateľom. Dodávateľ je povinný 1 deň pred dňom dodania tovaru kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa.
7. Lehota dodania predmetu zákazky pri čiastkovej objednávke je najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávky mailom/telefonicky.
8. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotlivých cien na každú položku a to bez DPH, DPH, s DPH zaokrúhlené na 2 desatinné miesta a celkovú sumu bez DPH, s DPH, sumu DPH zaokrúhlenú na 2 desatinné miesta. Ocenené musia byť všetky položky. Položky v rozpočte musia byť očíslované presne podľa číslovania v tejto zmluve.
9. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy poskytne kontaktnej osobe objednávateľa kontaktné údaje svojho zamestnanca, ktorý bude zodpovedný za plnenie tejto zmluvy (objednávky, faktúry, dodávka, reklamácie...) a zároveň akceptuje komunikáciu s viacerými zamestnancami objednávateľa (podľa vystavenia objednávky).
10. Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne odobrať od objednávateľa použité prázdne obaly z tonerov a súčasne dodávateľ zabezpečí ekologickú likvidáciu prázdnych obalov z dodaných tonerov v zmysle zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
11. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list od dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zákazky.
12. Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru. V prípade projektov financovaných z fondov EÚ a iných splatnosť faktúr bude 60 dní.
13. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným stykom.
14. V prípade omeškania dodávateľa s plnením podľa konkrétnej objednávky má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny celej objednávky, a to za každý deň omeškania. V prípade pochybností o originalite tovaru je objednávateľ oprávnený zaslať tovar na posúdenie výrobcovi alebo jeho zastúpeniu. Ak výsledkom bude rozhodnutie, že tovar nie je originál-objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
15. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku na akosť (záručnú dobu) 24 mesiacov odo dňa písomne potvrdeného prevzatia tovaru. Počas záručnej doby zodpovedá dodávateľ za vzniknuté vady a je povinný ich na požiadanie objednávateľa odstrániť na svoje náklady do 5 dní od doručenia reklamácie.
16. V prípade, že dodávateľ dodá objednávateľovi tovar iný ako originálny a dôjde k poškodeniu zariadenia z dôvodov vadného alebo nekvalitného dodaného tovaru, dodávateľ nesie v plnom rozsahu zodpovednosť za takto spôsobené škody,najmä je povinný uhradiť objednávateľovi všetky náklady vynaložené objednávateľom na opravu takto poškodeného zariadenia.
17. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP a to oprávnenými osobami na to určenými.
18. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
19. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
20. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO. Ak dodávateľ túto povinnosť nemá, doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy Čestné prehlásenie podpísané konateľom/mi potvrdzujúce túto skutočnosť.
21. Dodávateľ predložením svojej ponuky v tejto zákazke súhlasí s podmienkou objednávateľa súťaženia nových položiek kategórie Tonery originál (o ktorých potrebe objednávateľ v čase vyhlásenia a tesne pred ním nemal vedomosť) nešpecifikovaných v tejto zmluve prostredníctvom EKS.
22. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku tretím osobám bez písomného súhlasu Objednávateľa. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy prostredníctvom subdodávateľov v súlade so zákonom 343/2015.
22. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku tretím osobám bez písomného súhlasu Objednávateľa. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy prostredníctvom subdodávateľov v súlade so zákonom 343/2015.
24. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. 17 novembra č. 15, PU v Prešove a iné adresy v meste Prešov - podľa objednávky, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 sada

43 079,39

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.01.2021 14:04

26.01.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.01.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 558
 4
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.01.2021 14:33 - Vstupná ponuka 43 078,80 € Cena s DPH
19.01.2021 16:05 - Najvýhodnejšia ponuka 43 065,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS