• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2021 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    22.01.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.01.2021 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.01.2021 14:55

Detail zákazky Z2021650

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2021 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    22.01.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.01.2021 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.01.2021 14:55

Základné údaje

Z2021650

OF-229257

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5441037

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

46010301

ACTE, s. r. o.

Kopčianska 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Server pre úložisko obrazových informácií

hardvér, server

  • 30210000-4 - Stroje na spracovanie údajov (hardvér)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Server pre úložisko obrazových informácií
Funkcia
Pre ukladanie obrazových informácií z rádiologických modalít do úložiska ako aj následné stiahnutie na diagnostické stanice.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hardware: celok 1
Server, rackové prevedenie ks 1
Procesor:  Intel Xeon alebo ekvivalent ks 1
Pamäť:  s možnosťou rozšírenia, min. GB 64
Radič diskov: SAS+SATA+SATA SSD; DAID: 1, 5, 10; flash back write cache min. GB 1
SATA disky: 6 TB SATA - 7200 rpm ks 6
SAS disky: 600 GB SAS - 10000 rpm ks 2
Napájací zdroj ks 2
Záruka rok 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja je server pre úložisko obrazových informácií, podľa uvedenej špecifikácie predmetu zákazky.
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, resp.iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu.
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Súčasťou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia, vrátane dodávky náhradných dielcov po dobu najmenej 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
V prípade poruchy zariadenia servisná odozva musí byť maximálne do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní a servisný zásah do maximálne 48 hodín v rámci pracovných dní.
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 36 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky.
Odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu tovaru, t.j. zabezpečiť ich plné sfunkčnenie sa požaduje najneskôr do 24 hod. od nástupu technika na servisnú opravu, ak nie potrebná výmeny náhradných dielov - komponentov. V opačnom prípade dodávateľ zabezpečí plnohodnotnú prevádzku náhradným tovarom, v prípade, že doba opravy bude dlhšia ako 5 dni.
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistia nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie.
Úhrada predmetu zákazky bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky zo strany poskytovateľa nebudú pridelené, objednávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými  zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Lehota dodania je dohodnutá najneskorššie do 30 dní od dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy.
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a podrobný technický opis ponúkaného tovaru, ktorý musí obsahovať a deklaruje technické parametre ponúkaného tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých komponentov a celkovej ceny (ceny za jeden kus prístroja) v EUR bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné odstúpenie od zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET ET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP OPET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Server, rackové prevedenie ks 1
Navrhnutá hodnota Server, rackové prevedenie 2U, s lyžinami ks 1

upresnenie

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Procesor:  Intel Xeon alebo ekvivalent ks 1
Navrhnutá hodnota Procesor: Intel Xeon alebo ekvivalent s minimálnym výkonom 14000 Passmark bodov a podporou ECC pamäte ks 1

Upresnenie výkonu a vlastností

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota SATA disky: 6 TB SATA - 7200 rpm ks 6
Navrhnutá hodnota SATA disky: 6 TB SATA - 7200 rpm, cache 256MB, minimálna spoľahlivosť MTBF 2mil hod, 5 rokov záruka ks 6

Upresnenie parametrov diskov s enterprise kvalitou a vysokou spoľahlivosťou /MTBF/. Zrejme desktopové disky nie sú žiadané.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Napájací zdroj ks 2
Navrhnutá hodnota Napájací redundantný zdroj s vysokou účinnosťou viac ako 94perc ks 2

upresnenie

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Procesor:  Intel Xeon alebo ekvivalent ks 1
Navrhnutá hodnota Procesor: Intel Xeon alebo ekvivalent s výkonom aspoň 15000 Passmark ks 1

Vo všetkých súťažiach sa uvádza minimálne požadovaný výkon

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Pamäť:  s možnosťou rozšírenia, min. GB 64
Navrhnutá hodnota Osadená pamäť 64GB ECC , s možnosťou ďalšieho rozširenia GB 64

Ozrejmenie základnej kapacity pamäte servera

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Radič diskov: SAS+SATA+SATA SSD; DAID: 1, 5, 10; flash back write cache min. GB 1
Navrhnutá hodnota Radič diskov: SAS+SATA+SATA SSD; RAID: 1, 5, 10,50,60; flash back write cache min. GB 1

oprava textu a zváženie RAID konfigurácií polí

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Navrhnutá hodnota Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. Ekvivalentom dodaného produktu by mohol byť napr. DELL POweredge R540

upresnenie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.02.2021 00:00 — 01.03.2021 23:59

1,00 súbor

12 696,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.01.2021 12:30

22.01.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.01.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 378
 141
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.01.2021 14:26 - Vstupná ponuka 12 500,00 € Cena bez DPH
20.01.2021 15:16 - Najvýhodnejšia ponuka 12 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS