00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
50434900
MED - solutions s. r. o.
Remeslnícka 24, Bratislava - mestská časť Rača, 83106, SVK
Diagnostiká pre hematológiu
diagnostiká, hematológia
Tovar, Služba
1. Diagnostiká pre hematológiu
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
DIA-Diluent-D (Diluent BC) 10l | ks | 240 | ||
Dialyse HB 5D 0,5l | ks | 70 | ||
Dialyse BA 5D 1l | ks | 45 | ||
Dialyse Diff I 5D 1l | ks | 42 | ||
Dialyse Diff II 5D 0,5l | ks | 30 | ||
Diacleanser 5D 1l | ks | 20 | ||
T4,5N D-Check 5Diff 4,5mIN | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Diagnostiká pre hematológiu pre analyzátor Mindray BC 5500 | |
Diagnostiká musia mať pri nákupe minimálne polročnú záruku. | |
Do cien jednotlivých diagnostík požadujeme započítať zapožičanie analyzátora Mindray BC 5500 na dobu 12 mesiacov s požiadavkou dovozu analyzátora, jeho zapojenia, ročného servisu a preškolenia pracovníkov pre vykonávanie odborných výkonov. | |
Je možné zapožičať ekvivalent k analyzátoru Mindray BC 5500 a zároveň ekvivalent k predmetným diagnostikám. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ predloží rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu sadzby DPH a ceny s DPH. |
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu počtu potreby vyšetrení alebo platobnej neschopnosti. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku. |
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy na základe priebežnej čiastkovej objednávky zadanej telefonicky alebo e-mailom. |
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Zásielka(y) musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru. |
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky, požadujeme vrátenie peňazí. |
Nástup do 24 hod. pri riešení urgentných aplikačných a servisných požiadavkách. |
Garantovanie dodávok tovaru do 5 pracovných dní od doručenia objednávky. |
Predloženie osvedčenia o distribúcií (potvrdené výrobcom). |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluvy a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
01.03.2021 08:00 — 28.02.2022 14:00
1,00 celok
10 643,77
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.01.2021 08:08
22.01.2021 10:00
22.01.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.01.2021 08:31 - Vstupná ponuka | 10 643,77 | € | Cena bez DPH |
19.01.2021 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 643,77 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: