• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2021 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    22.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.01.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.01.2021 09:50

Detail zákazky Z2021621

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2021 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    22.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.01.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.01.2021 09:50

Základné údaje

Z2021621

OF-229886

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5441005

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

36352446

DINA - HITEX SK, spol. s.r.o.

Bratislavská 4051/40, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Operačné súpravy - set na retenciu, set na fimózu

návleky, operačné súpravy

  • 33199000-1 - Lekárske odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33141000-0 - Jednorazový nechemický lekársky spotrebný materiál a hematologický spotrebný materiál

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lekárske rúška, povlaky, čiapky, návleky a operačné súpravy
Funkcia
- na zabezpečenie vykonávania operačných zákrokov a plynulosti prevádzky na operačných sálach nemocnice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Operačný set na fimózu - obsahuje: 2x operačný plášť, 7x papierová utierka na ruky 30 x 30 cm, lx návlek na inštrumentačný stôl, lx suchý zips 2x22, 3x rúška dvojvrstvová 100x150 cm, lx rúška dvojvrstvová 75x100 cm - perforovaná samolepiaca, lx obalová rúška 100 x 100 cm, 10 x kompres gázový 7,5x7,5 cm, 5x tampón prešívaný 22x13 cm RTG 8-vrstvové, 15x tampón stáčaný 30x30 cm, 1x obal s peel efektom ks 60
Operačný set na retenciu - obsahuje: 2x rúška 75x100 cm samolepiaca, 5x utierka skladaná 30x30 cm, 1x operačný plášť M - 130 cm, 2x operačný plášť L - 150 cm, lx návlek na inštrumentačný stôl 80x140 cm, 5 x preparačný tampón s RTG kontrastom, l0x gázová komprese 8-vrstvová 7,5x7,5 cm, 15x gázový tampón veľký 30 x 30 cm, lx suchý zips, 1x rúška obalová 100x100 cm, 3x rúške dvojvrstvová 100x150 cm, 1x Obal s peel efektom, 5x kompres z gázy 10 x 10 cm ks 36
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ predloží objednávateľovi v lehote do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru (katalóg) v elektronickej alebo papierovej forme s uvedením podrobného technického opisu v slovenskom resp. českom jazyku.
V prípade kategorizovaného špeciálneho zdravotníckeho materiálu (ŠZM) nesmie jednotková cena špeciálneho zdravotníckeho materiálu počas celej doby platnosti zmluvy prekročiť maximálnu cenu zdravotníckej pomôcky, ŠZM určenú pre poskytovateľa zdravotnej starostlivosti Ministerstvom zdravotníctva SR.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania tovaru.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v nesprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. Splatnosť faktúr je 60 dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

29.01.2021 10:10

1,00 podľa rozpisu položiek

2 014,13

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.01.2021 08:09

22.01.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.01.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 376
 15
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.01.2021 08:48 - Vstupná ponuka 2 013,00 € Cena s DPH
19.01.2021 10:15 - Najvýhodnejšia ponuka 2 011,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS