• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2021 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2021 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2021 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2021 15:10

Detail zákazky Z2021581

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2021 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    28.01.2021 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    28.01.2021 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.01.2021 15:10

Základné údaje

Z2021581

OF-229700

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5459790

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rôzny kancelársky materiál

Rôzny kancelársky materiál

  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný kancelársky materiál
Funkcia
Spotrebný kancelársky materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Leitz Maxi - plastový variabilný rozlišovač - A4 ks 20
2. Dierovačka Sax 418, čierna, kovová na 25 listov ks 30
3. Etikety tabelačné, biele, 89x36,1 mm- 1Rad/500 hárkov krab. 50
4. Etikety tabelačné 89 x 36,1 mm 2-rad. 500har. krab 50
5. Ceruzka grafitová Black Peps s gumou, HB, trojuholníkový tvar tela ks 600
6. Denník transfúzneho lekára / 147430 ks 10
7. Podložka pod myš – materiál: textil a guma ks 10
8. Blok A5 linajkový lepený EKO 80L ks 200
9. Blok A6 linajkový lepený EKO 70L ks 200
10. Samolepiace etikety 105 x 148mm, A4 bal 30
11. Drôtený stojan na perá, okrúhly, 80 x 90 mm, čierny ks 30
12. Magnety s farebným plastovým krytom. Priemer 25 mm bal 30
13. Pentelka - 0,7 mm, ks 30
14. Grafitové tuhy KOH-I-NOOR HB / 0,7 mm bal. 30
15. Obálka DL s okienkom krab 1
16. Bublinková obálka C4 - samolepiaca, hnedá ks 500
17. Bublinková obálka C5 - samolepiaca, hnedá ks 500
18. Biela popisovacia magnetická tabuľa LUX - 900 x 600 mm ks 20
19. Výstražná vytyčovacia lepiaca páska ks 30
20. Výstražná značkovacia páska ks 40
21. Odvíjač stretch fólie, plastový ks 2
22. Bublinková fólia s drobnými bublinkami rol. 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Plastový variabilný rozlišovač pre dokumenty uložené v prospektových obaloch, 12 listov. format A4 - popisovateľná titulná strana - vymeniteľné zasunovateľné rozlišovacie štítky v rôznych variantoch
1. -nepopísané štítky s farebným okrajom -predtlačené abecedné štítky -predtlačené číselné štítky - štítky s predtlačenými názvami mesiacov
2. ľahké kovové telo, kovová konštrukcia posuvné pravítko rozpätie dier: 80 mm priemer dier: 5,5 mm kapacita: 25 listov
3. Tabelačné etikety na páse skladaných hárkov s postrannou vodiacou perforáciou. Etikety tabelačné, biele, 89x36,1 mm- 1Rad/500 hárkov
4. Tabelačné etikety na páse skladaných hárkov s postrannou vodiacou perforáciou. Delené v dvoch radoch. farba biela, počet etikiet 8000ks , 2-rad. ,500har.
5. trojuholníkový tvar pre ľahšie použitie, pogumovaný povrch tela, nelámavá tuha, ľahko strúhateľná, oranžovo-sivá farba tela
7. Podložka pod myš – materiál: textil a guma, rozmery: 32 cm×27 cm×0.4 cm, Pogumovaná protišmyková vrstva, ktorá zabraňuje nechcenému pohybu
8. praktický trhací blok formátu A5 lepený, linajkový, perforovaný 80 listov
9. praktický trhací blok formátu A6 lepený, linajkový, perforovaný 70 listov
10. Počet hárkov v balení: 100 ks - bezokrajové A4 (Balenie po: 200 listov.) Rozmer etikety: 105 x 148,5 mm Počet etikiet na A4: 4 ks Farba: biela Lepidlo: akrylátové - bezokrajové , pravouhlé rohy
11. Magnety s farebným plastovým krytom. Priemer 25 mm,  výška 7 mm, balené po 10 ks rôznych farieb v sáčku.
13. Šírka stopy: 0,7 mm. Nekĺzavý gumový úchop. Kovový klip, hrot, koncovka. Valcovitý hrot ideálne pre použitie šablón, pravítok Rozmer 145 mm
14. Náhradná grafitová náplň do automatickej ceruzky "pentelky", priemer náplne 0,7 mm, tvrdosť HB; dodávaná v plastovom boxe po 12 ks.
15.  Listové obálky so samolepiacim uzáverom s ochránným prúžkom. 110x220 - DL 809/m2 1000ks/krab
16. Samolepiace s odtrhávacím prúžkom Farba hnedá Vnútorný rozmer: 27,0x36,0 cm; vonkajší rozmer: 29,0x37,0 cm
17.  Samolepiace s odtrhávacím prúžkom Farba hnedá Vnútorný rozmer: 22,0x26,5 cm; vonkajší rozmer: 24,0x27,5 cm
17. Typ povrchu magnetickýPrevedenie nástennáFarba povrchu biela hliníkový rám zaručuje pevnú konštrukciu a nízku hmotnosť - praktická odkladacia lišta a montážny materiál je súčasťou balenia
19. Výstražná vytyčovacia páska s nulovou lepivosťou.Veľmi odolná voči roztrhnutiu.Rezistentná proti nepriaznivým poveternostným vplyvom.Materiál: PE fólia.Hrúbka fólie: 50 mikrónov. š 48x33
20. Všestranná: dvojfarebná páska je ideálna pre varovanie pred nebezpečenstvom. Veľmi trvanlivé: odolné voči roztrhanie, slabým chemikáliám a rozpúšťadlám. Vyrobené z PVC fólie. Hrúbka 150 mikrónov. Adhezívny prírodný kaučuk a živice. š 50 x 33 - farba.: čierna/žltá červená/biela
21. Pre rolky šířky 450 a 500 mm a Ø jádra 50 mm.
22. Fólie s drobnými bublinkami. Bublinky: Ø 10 mm, výška 4 mm. Materiál: PE,60 mikronóv, priehľadný, chemický neutrálny. š 1000mm / dĺžka 100m
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia ( chodba - sklad )
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu za týchto podmienok:
a.) dodanie ekvivalentu vo forme inovácie pri súčasnom dodržaní všetkých kvalitatívnych podmienok.
b.) dodanie ekvivalentu v tom prípade, ak bude mať zhodné, alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom.
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3-ich pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatne vzorky tovaru, ak ním je ekvivalent. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpočet jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

6

1,00 celok

8 720,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.01.2021 13:16

28.01.2021 13:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.01.2021 13:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 49
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.01.2021 08:48 - Vstupná ponuka 8 720,00 € Cena bez DPH
27.01.2021 14:09 - Najvýhodnejšia ponuka 8 690,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS