• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2021 13:36
  •    Predkladanie ponúk
    22.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.01.2021 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.01.2021 11:05

Detail zákazky Z2021565

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2021 13:36
  •    Predkladanie ponúk
    22.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.01.2021 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.01.2021 11:05

Základné údaje

Z2021565

OF-229880

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5440973

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

46101381

Green Technologies Slovakia s. r. o.

Nám.Gen. M. R. Štefánika 341/2, Brezová pod Bradlom, 90613, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Overal celotelový - 2 000 ks

overal, OOPP

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Overal celotelový - 2 000 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkosť S (veľkostné parametre - Výška 158-166 cm, Hrudník 86-94 cm, Pás 74-82 cm) ks 100
Veľkosť M (veľkostné parametre - Výška 166-174 cm, Hrudník 94-102 cm, Pás 82-90 cm) ks 500
Veľkosť L (veľkostné parametre - Výška 174-182 cm, Hrudník 102-110 cm, Pás 90-98 cm) ks 500
Veľkosť XL (veľkostné parametre - Výška 182-190 cm, Hrudník 110-118 cm, Pás 98-106 cm) ks 500
Veľkosť XXL (veľkostné parametre - Výška 190-198 cm, Hrudník 118-129 cm, Pás 106-117 cm) ks 300
Veľkosť XXXL (veľkostné parametre - Výška 198 - 206 cm, Hrudník 129-141 cm, Pás 117-129 cm) ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
jednorazový áno
celotelový áno
farba biela
kategória minimálne III
ochranná trieda typ 5 / typ 6
kapucňa áno
rukáv dlhý ukončený manžetou
nohy ukončené gumičkou
zips s prilepiteľnou záklopkou
spĺňajúci normy min. EN 1149-5:2008, EN 1073-2:2002 / Class:1, EN 13034:2005+A1:2009 / Type_6, EN ISO 13982-1:2004+A1:2010 / Type_5, EN 14126:2003+AC:2004 / Type:5B,6B, EN ISO 13688:2013
materiál netkaná polypropylénová antistatická tkanina (tyvek)
označenie Označenie CE a čísla notifikovanej osoby, normy priamo na výrobku
odev musí obsahovať piktogramové značenie spĺňajúcich požiadaviek kvality, certifikácie a ošetrovania áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia.
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň.
Predmet obstarávania, nový a nepoužívaný, bude dodaný jednorázovo.
Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát najneskôr do 2 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy a to pred realizovanou dodávkou.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod...
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte.
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom.
Dodaný tovar nesmie mať expiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania, pokiaľ nebude pri konkrétnej objednávke dohodnuté inak.
V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť objednávateľovi.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa.
Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a následne v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom.
V prípade porušenia povinnosti dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny uvedenej v podrobnom položkovom rozpise jednotkových cien predmetu zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre, ktorú objednávateľ uhradil dodávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

27.01.2021 07:00 — 29.01.2021 14:30

1,00 zákazka

10 400,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.01.2021 13:36

22.01.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.01.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 311
 29
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.01.2021 14:09 - Vstupná ponuka 10 399,20 € Cena s DPH
19.01.2021 16:06 - Najvýhodnejšia ponuka 8 340,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS