• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2021 11:53
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2021 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2021 14:05

Detail zákazky Z2021550

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2021 11:53
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2021 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2021 14:05

Základné údaje

Z2021550

OF-229837

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5437164

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečne výrobky

mliečne výrobky

  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15510000-6 - Mlieko a smotana
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15540000-5 - Syrárske výrobky
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 03142500-3 - Vajcia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15544000-3 - Tvrdý syr

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko a mliečne výrobky, vajcia
Funkcia
Zabezpečenie dodávky mlieka a mliečnych výrobkov, vajec v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
bryndza kg 50
Syr s modrou plesňou kg 50
Syr s bielou plesňou (Hermelín 120g, Encian 120g) kg 300
Syr FETA kg 40
Tuk Hera, Palmarín kg 50
Vajcia slepačie L ks 5000
maslo 125 g, 250 g kg 100
Majonéza liter 50
Tatárska omáčka 50 ml liter 200
Tatárska omáčka liter 50
Syr mozzarella gastro kg 40
smotana na šľahanie (Rama 1 - l31 % a 33 % liter 80
smotana kyslá kg 80
tvaroh mäkký 250g kg 80
mlieko (pasterizované, trvanlivé), polotučné 1,5% liter 800
zakysanka, Acidofilné mlieko liter 200
jogurt biely smotanový 125 g kg 30
jogurt ochutený (ovocný, vanilkový) 125 g kg 30
syr tvrdý Eidam, údený, neúdený kg 80
syr grana padano kg 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
všetky produkty spĺňajú kvalitatívne požiadavky 1. triedy kvality podľa Potravinového kódexu a platných noriem
Trvanlivosť všetkých produktov Doba, ktorá uplynie od dátumu dodávky do dátumu najneskoršej spotreby, nesmie byť kratšia ako 2/3 doby od dátumu výroby do dátumu najneskoršej spotreby.
Obaly všetkých produktov čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné, vyznačené údaje na obale - obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby
odkaz technickej špecifikácie na obchodnú značku alebo výrobcu tovaru je uvádzaný z dôvodu garantovania technických vlastností a kvalitatívnych parametrov tovaru pripúšťa sa tovar podľa technickej špecifikácie nahradiť ekvivalentným tovarom rovnakých alebo lepších technických vlastností a kvality
Množstvá a sortiment tovarov sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet aj zloženie počas zmluvného vzťahu môže zmeniť - zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment upraviť podľa aktuálnych stavov. zvýšenie, zmena sortimentu alebo zníženie objemu zákazky je prípustné za predpokladu neprekročenia celkovej ceny zákazky.
syrové výrobky bez obsahu rastlinných tukov a olejov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť a aby bol  dodržaný teplotný režim pri mliečnych výrobkoch a vajciach
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmetné výrobky v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označení na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z v znení neskorších predpisov o potravinách a  § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Na dodanie tovaru sa neposkytuje preddavok, platba bude vykonaná po riadnom čiastkovom splnení predmetu zákazky prevzatím tovaru v mieste plnenia v termíne splatnosti faktúry do 30 dní po obdržaní faktúry kupujúcim.
Úhrada faktúr bude vykonávaná na základe jednotlivých dodávok prostredníctvom vojenského úradu finančného zabezpečenia na základe vyúčtovania dodávok tovaru s termínom splatnosti do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania príslušnému útvaru. Platby budú realizované na základe fakturácie. Faktúra musí obsahovať náležitosti v súlade s § 71 zákona 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo tovaru bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Predávajúci je povinný dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo mailovej objednávky.
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 24 hodín po akceptovaní písomnej objednávky a to v pracovných dňoch od 6:00 do 11:00.
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem.
Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Dátum spotreby  jednotlivých tovarov je čitateľne a zrozumiteľne uvedený na každom tovare a zároveň aj v dodacom liste.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektívne lepším zložením.
Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia kupujúcemu. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ich súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete - príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľne, napr. číslo faktúry, dátum vystavenia dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru a pod.
Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní tovaru zistí objednávateľ zrejmé vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť.
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady  tovaru, resp. ho vymeniť.
Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby pre účely zasielania objednávok (meno a priezvisko, telefónne údaje, e-mail).
Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo  ich  znečisteniu.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku predmet zmluvy, alebo v článku zmluvnej podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ musí spĺňať sposobilosti na správne  skladovanie uvedených potravín a surovín podľa Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy.
Prepravné prostriedky musia spĺňať požiadavky ustanovenia § 11 zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Nariadenie Európskeho parlamentu a Rad (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Doba trvania zmluvy je na obdobie od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31. 12. 2021 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, alebo do uzatvorenia novej rámcovej zmluvy podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

22.01.2021 14:00 — 31.12.2021 13:00

1,00 podľa technickej špecifikácie

8 972,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.01.2021 11:53

21.01.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.01.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 273
 27
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.01.2021 09:00 - Vstupná ponuka 8 972,60 € Cena s DPH
20.01.2021 15:44 - Najvýhodnejšia ponuka 8 972,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS