• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2021 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2021 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2021 11:55

Detail zákazky Z2021542

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2021 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2021 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2021 11:55

Základné údaje

Z2021542

OF-229827

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5437160

Objednávateľ

00738409

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK

Dodávateľ

47071982

AQUA CORE s.r.o.

J. Bottu 3, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

OOPP- Respirátory FFP2, KN 95,FFP3, jednorazové rúška

respirátory FFP2 -KN95, respirátory FFP3

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Respirátory FFP2- KN95
Funkcia
Preventívna ochrana dýchacích ciest pred nákazou Covid 19.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
Označenie FFP2 NR, FFP2 R, KN 95
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nesmie vyvolať podráždenie pri styku s pokožkou áno
tvarovateľný, dobre priliehajúci k tvári áno
materiál netkaná textília, maska sa upevňuje na tvár pomocou postranných gumičiek
veľkosť univerzálna
vlastnosti kategória FFP2 zaručuje ochranu až do 12-násobku NPKP/ PEL netoxických a stredne toxických aerosólov
stupeň filtrácie ≥ 95%
trieda ochrany N95 (FFP2)
CE certifikované áno
respirátor bez výdychového ventilu áno
ochrana proti vdychovaniu nepriaznivých pevných a kvapalných častíc z okolia áno
spĺňa požiadavky podľa technickej normy EN 149+A1:2001, certifikát skúšky podľa nariadenia EÚ 2016/425 označenie CE a číslom notifikovanej osoby na každom respirátore áno
 2. Časticový respirátor FFP3 NR
Funkcia
Preventívna ochrana dýchacích ciest pred nákazou Covid 19.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 500
hmotnosť masky g 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
tvarovateľný, dobre priliehajúci k tvári áno
nesmie vyvolať podráždenie pri styku s pokožkou áno
časticový skladací respirátor (polomaska) veľkosť - univerzálna
ochranný faktor minimálne 50 x NPK-P
trieda ochrany FFP3
bez výdychového ventilu áno
odpor pri dýchaní nízky
ochrana proti vdychovaniu nepriaznivých pevných a kvapalných častíc z okolia áno
polohovanie úchyty na oboch paneloch respirátora (hornom aj dolnom) umožňujú jeho jednoduchšie otváranie
reliéfny horný panel lisovaný, redukuje zahmlievanie okuliarov, ku ktorému dochádza pri vydychovaní vzduchu
tvarovaný nosný panel prispôsobí sa nosu a kontúram tváre, zlepšuje kompatibilitu s výrobkami 3M na ochranu zraku
3-panelový skladací dizajn umožňuje väčšie pohyby tváre počas rozprávania, prispôsobuje sa kontúram a pohybom tváre a zaručuje pohodlie bez zníženia účinnosti
filtračný materiál technológia filtrov pre nízky nádychový odpor, vysokú kvalitu a účinok
uchytenie pod bradou inovatívne pútko pre ľahké nasadenie a prispôsobenie polomasky na tvári
veľký mäkký nosový penový diel áno
farebne rozlíšené upínacie pásky (červená pre FFP3) uvoľňujú a rozkladajú tlak a umožňujú pohodlné a rovnomerné priľnutie respirátora
individuálne balenie hygienické balenie každého kusu chráni respirátor pred kontamináciou pred použitím, praktické skladovanie, bezúdržbový
neobsahuje súčasti vyrobené z prírodného kaučuku áno
spĺňa požiadavky podľa technickej normy EN 149+A1:2001, certifikát skúšky podľa nariadenia EÚ 2016/425, označenie CE a číslom notifikovanej osoby na každom respirátore áno
 3. Jednorazové rúško
Funkcia
Preventívna ochrana dýchacích ciest pred nákazou Covid 19.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
-trojvrstvové Veľkosť: 17,5cm x 9,5cm
upínanie na gumičku
účinnosť filtrácie min 90 %
vyrobené z antialergickej textílie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 dní od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu,
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 dní od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 dní od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať, len po odsúhlasení objednávateľom.
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
V prípade reklamácie tovaru si dodávateľ reklamovaný tovar vyzdvihne u objednávateľa, prípadne dodávateľ uhradí dopravné a balné náklady objednávateľovi za prepravu reklamovaného tovaru k dodávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od rámcovej dohody a udelenie neuspokojivej referencie.
Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu rámcovej dohody alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Trvanie rámcovej dohody je od 20.1.2021- do 30.6.2021.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Predmet obstarávania môže byť dodaný po častiach alebo jednorázovo v zmysle rámcovej dohody.
Množstvá tovaru špecifikovaného v opisnom formulári sú len predpokladané, nie záväzné.
Dodávateľ je povinný pri vstupe do objektu objednávateľa ako aj pri odchode , strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrení zo strany objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

kpt. Nálepku, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

5

1,00 podľa technickej špefikácie predmetu zákazky

1 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.01.2021 10:58

21.01.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.01.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 523
 19
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.01.2021 11:04 - Vstupná ponuka 1 000,00 € Cena s DPH
21.01.2021 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS