00738409
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK
46101381
Green Technologies Slovakia s. r. o.
Nám.Gen. M. R. Štefánika 341/2, Brezová pod Bradlom, 90613, SVK
Overal celotelový, návleky na obuv
overal, OOPP
Tovar, Služba
1. Overal celotelový, návleky na obuv
|
|
---|---|
Funkcia |
ochranný celotelový odev na ochranu pred kontamináciou infekčnými činiteľmi s kapucňou |
návlek na obuv |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Veľkosť L (veľkostné parametre - Výška 174-182 cm, Hrudník 102-110 cm, Pás 90-98 cm) | ks | 400 | ||
Veľkosť XL (veľkostné parametre - Výška 182-190 cm, Hrudník 110-118 cm, Pás 98-106 cm) | ks | 300 | ||
Veľkosť XXL (veľkostné parametre - Výška 190-198 cm, Hrudník 118-129 cm, Pás 106-117 cm) | ks | 300 | ||
návlek na obuv / polyetylén / | ks | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
jednorazový | áno |
celotelový | áno |
farba | biela |
kategória | minimálne III |
ochranná trieda | typ 3/typ4/ typ 5 / typ 6 |
kapucňa | áno |
rukáv | dlhý ukončený manžetou |
nohy | ukončené gumičkou |
zips | s prilepiteľnou záklopkou |
švy | podlepené páskou |
certifikát skúšky typu ( EÚ) 2016/425 spolu so záverečným protokolom v origináli, prípadne úradne overenú kópiu záverečného protokolu a taktiež v prípade vyhotovenia v cudzom jazyku úradný preklad tohto dokumentu | áno |
spĺňajúci normy min. | EN 1149-5:2008, EN 1073-2:2002 / Class:1, EN 13034:2005+A1:2009 / Type_6, EN ISO 13982-1:2004+A1:2010 / Type_5, EN 14126:2003+AC:2004 / Type: 3 B.4 B,5B,6B, EN ISO 13688:2013 |
materiál | netkaná polypropylénová antistatická tkanina (tyvek) |
označenie | značkou CE + číslom notifikovanej osoby priamo na výrobku |
odev musí obsahovať piktogramové značenie spĺňajúcich požiadaviek kvality, certifikácie a ošetrovania | áno |
návlek na obuv | Vyrobené z 25 mikrometrov polyetylénu, gumička okolo členku. |
Názov |
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia. |
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte, ktorý bude predložený ako originál, resp. úradne overená kópia. V prípade vyhotovenia v cudzom jazyku, taktiež v úradnom preklade do slovenského alebo českého jazyka. |
V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť objednávateľovi. |
Splatnosť faktúry v lehote do 30 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu rámcovej dohody . Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a následne v rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 dní od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 dní obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 dní rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
Dodanie tovaru na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
V prípade reklamácie tovaru si dodávateľ reklamovaný tovar vyzdvihne u objednávateľa, prípadne dodávateľ uhradí dopravné a balné náklady objednávateľovi za prepravu reklamovaného tovaru k dodávateľovi. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od rámcovej dohody a udelenie neuspokojivej referencie. |
Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
Trvanie rámcovej dohody je od 20.1.2021 - do 30.6.2021 |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu. |
Množstvá tovaru špecifikovaného v opisnom formulári sú len predpokladané, nie záväzné. |
Predávajúci musí dopravu tovaru na miesto plnenia zabezpečovať osobou občiansky bezúhonnou. Táto osoba je povinná pri vstupe do objektu objednávateľa ako aj pri odchode , strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrení zo strany objednávateľa. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Dodávateľ musí byť schopný dodať tovar najneskôr do 72 hodín od telefonickej resp. písomnej objednávky konkrétneho objemu tovaru v zmysle rámcovej dohody. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | spĺňajúci normy min. | EN 1149-5:2008, EN 1073-2:2002 / Class:1, EN 13034:2005+A1:2009 / Type_6, EN ISO 13982-1:2004+A1:2010 / Type_5, EN 14126:2003+AC:2004 / Type: 3 B.4 B,5B,6B, EN ISO 13688:2013 |
Navrhnutá hodnota | spĺňajúci normy min. | EN 1149-5:2008, EN 13034:2005+A1:2009 / Type_6, EN ISO 13982-1:2004+A1:2010 / Type_5, EN 14126:2003+AC:2004 / Type: 3 B.4 B,5B,6B, EN ISO 13688:2013, EN 14605:2005+A1:2009 / Type 3/Type 4 |
Máme za to, že pokiaľ obstarávateľ neobstaráva protichemický oblek norma EN 1073-2 je bezpredmetná, nakoľko EN 1073-2 je ochrana proti rádioaktívnej kontaminácii časticami, ktoré sú potrebné len tam kde je zvýšená pravdepodobnosť kontaktu s takýmito časticami. Ďalej požadujeme doplnenie noriem uvedených vyššie.
Kpt. Nálepku, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
5
1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky
8 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.01.2021 10:30
21.01.2021 10:35
21.01.2021 10:50
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.01.2021 10:44 - Vstupná ponuka | 7 999,99 | € | Cena s DPH |
18.01.2021 20:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: