30232295
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Národná 12, Banská Bystrica, 97401, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných poukážok, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. Služba zahŕňa dopravu kuriérom na miesto plnenia. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo papierových stravných poukážok | ks | 17000 | ||
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | Eur | 3,83 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok (stravných poukážok v papierovej forme - nie stravovacie karty) riadne a včas na miesto určené v objednávke (na adresu objednávateľa), a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky. Sprievodným dokladom dodávky stravných poukážok bude dodací list. |
V objednávke uvedie objednávateľ počet stravných poukážok, nominálnu hodnotu stravnej poukážky, lehotu dodania stravnej poukážky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou, e-mailom alebo prostredníctvom internetu (vzájomne odsúhlaseným spôsobom). |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti rámcovej dohody je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Celková cena za stravné poukážky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných poukážok v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním stravných poukážok a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi (napr. obstarávacie náklady dodávateľa, náklady na tlač stravných poukážok, poistenie zásielok, balné a pod.) vrátane nákladov spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok, po dodaní stravných poukážok. |
Platnosť dodaných stravných poukážok je do konca roka 2022. |
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
V prípade poškodenia stravných poukážok pri dodávke zo strany dodávateľa, má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu stravných poukážok za nové stravné poukážky. |
Nepoužité stravné poukážky je objednávateľ oprávnený vrátiť dodávateľovi najneskôr do 31. dňa po ukončení platnosti týchto stravných poukážok. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote bez ďalšieho poplatku. |
Vrátenie finančných prostriedkov za nepoužité stravné poukážky na účet objednávateľa, resp. dodanie stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote uskutoční dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní od prevzatia nepoužitých stravných poukážok. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi rozpis štruktúry ceny jednej stravnej poukážky vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v rámcovej dohode chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody. |
Dodávateľ musí mať uzatvorené zmluvy s minimálne 20 partnermi poskytujúcimi stravovacie služby v Banskej Bystrici a minimálne 20 partnermi v Poprade. Požaduje sa predložiť zoznam zmluvných partnerov dodávateľa poskytujúcich stravovacie služby do 3 dní od uzatvorenia rámcovej dohody. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný počet stravných poukážok. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť počet stravných poukážok počas platnosti rámcovej dohody podľa jeho potrieb (v závislosti od počtu zamestnancov, počtu odpracovaných dní a pod.). |
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Rámcová dohoda zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné požadované množstvo. |
V prípade zmeny legislatívy - zrušenie povinnosti zabezpečovať stravovanie zamestnancov formou stravných poukážok, objednávateľ si vyhradzuje právo ukončiť rámcovú dohodu ku dňu skončenia tejto povinnosti. |
Trvanie rámcovej dohody je od 01. 02. 2021 do 31. 01. 2022. |
V prípade vyčerpania finančných prostriedkov v rámci trvania rámcovej dohody je verejný obstarávateľ oprávnený postupovať v zmysle § 18 ods 3 písm. b) platného zákona o verejnom obstarávaní. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie uvedené na každej stravnej poukážke alebo inak zistiteľné |
Interval objednávania stravných poukážok | podľa potrieb objednávateľa |
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
17 000,00 ks
65 891,32
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.01.2021 10:04
21.01.2021 10:30
21.01.2021 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.01.2021 11:01 - Vstupná ponuka | 65 891,00 | € | Cena s DPH |
19.01.2021 13:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 65 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: