• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2021 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2021 09:50

Detail zákazky Z2021518

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2021 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2021 09:50

Základné údaje

Z2021518

OF-229842

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5437136

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

52030458

HTONER s.r.o.

Javorová 87B, Trnava, 91705, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

IT technika

notebook, PC, príslušenstvo

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. IT - technika
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.  Počítač kancelársky ks 33
2. Notebook 15,6" ks 3
3. Vzdelávacia dokumentová kamera Epson ELPDC13 prípadne ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Core i5  2.5GHz/8GB RAM/256GB SSD Intel HD Graphics/Win 10 Pro 64-bit, USB: 6x USB 3.0, CASE:Desktop Mini, VGA, DISPLAY PORT, USBC, M.2 vyžaduje sa
1. záruka 36 mesiacov vyžaduje sa
1. príslušenstvo: klávesnica , myš vyžaduje sa
2. Core i5 4 jadrá, 2.5GHz/8GB RAM/256GB SSD Intel HD Graphics/Win 10 Pro 64-bit, VGA port, DVD mechanika vyžaduje sa
2. záruka 36 mesiacov vyžaduje sa
3. Kamera s rozlíšením Full HD 1080p a obnovovací kmitočet obrazovky 30 snímok za sekundu.16-násobné digitálne priblíženie, jednodotykové automatického ostrenie a funkcia zastavenia vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Osobitné požiadavky na plnenie – ďalej v skrátenej forme ako OPNP
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného neekvivalentného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Čas plnenia zmluvy - termín dodania tovaru je potrebné dodržať. Jeho nedodržanie sa považuje za závažné porušenie zmluvy a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác. Montáž, odskúšanie, školenie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod.
V prípade záručnej opravy je dodávateľ povinný poskytnúť náhradné zariadenie.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Dodávateľ dodá predmet plnenia, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 24 hod. od uzavretia zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodaný Predmet zmluvy musí byť nový, nerepasovaný, doposiaľ nepoužívaný, zabalený v originál balení
Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú, jednorazové dodanie predmetu zákazky podľa požiadaviek objednávateľa.
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia.
Do faktúry požadujeme uviesť číslo kúpnej zmluvy.
Splatnosť faktúry požadujeme minimálne 30 dní od dátumu dodania.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má  realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

25.01.2021 08:00 — 12.02.2021 11:00

1,00 sada

12 359,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.01.2021 08:24

21.01.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.01.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 405
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.01.2021 13:50 - Vstupná ponuka 12 359,00 € Cena bez DPH
19.01.2021 15:24 - Najvýhodnejšia ponuka 11 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS