• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2021 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2021 08:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2021 09:10

Detail zákazky Z2021516

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2021 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2021 08:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2021 09:10

Základné údaje

Z2021516

OF-229800

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5437130

Objednávateľ

518140

Národné rehabilitačné centrum

Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Xerografický papier
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Xerografický papier A4, All Premium, biely, balenie/500 listov balík 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Xerografický papier určený pre kopírky, laserové a atramentové tlačiarne, faxy, farba biela, plošná hmotnosť 80 g/m2.
 2. Euroobal
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Euroobal A4, lesklý, 80 mic., balenie 100ks ks 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Formát A4,  hladký lesklý, číry, hrúbka 80 mic., mat. polypropylén, antistatická úprava, eurodierovanie (univerzálna multiperforácia), horné otváranie.
 3. Odkladacia mapa
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odkladacia mapa s tromi chlopňami ekonomik, A4 ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Odkladacia mapa s tromi chlopňami, z kvalitného eko kartónu ekonomik, gramáž 200 g.
 4. Obal PVC
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Obal PVC A5 U hrubý závesný so strieškou ks 600
2. Obal PVC „L“lesklý 150mic. ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Popis: Bezfarebný, priesvitný, hladký, formát A5, viď príloha - foto.
2. Popis: Krištáľovo číry obal na dokumenty z PVC, 150mic. „L“ hladký. Formát A4, povrch lesklý.
 5. Guľôčkové pero + náplň
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Guľôčkové pero ks 50
2. Náplň do gulôčkového pera, dĺžka náplne 106,8mm ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Popis: Klikací systém zapínania, farba písania: modrá. Rýchlo zasychá a nerobí šmuhy.
2. Popis: Maloobsahová plastová náplň, dĺžka kovového hrotu 1 cm, dĺžka celej náplne 106,8 mm, hrot – gulôčka Ø 0,8 mm – 1 mm, farba modrá.
 6. Zvýrazňovač
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zvýrazňovač DONAU D-text ks 72
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Zvýrazňovač so zrezaným hrotom na vyznačovanie textu. Šírka stopy 1-5 mm, dĺžka 200 m, farba žltá (18 ks), zelená (18 ks), oranžová (18 ks), ružová (18 ks).
 7. Etikety
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Etikety biele na kotúči, rozmer 32x19mm ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Farba biela, rozmer 32x19 mm.
 8. Popisovač
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Popisovač Centropen 2846 ks 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1) Popis: Popisovač s vláknovým hrotom, okrúhly hrot, šírka stopy 1 mm. Balenie po 10 ks v jednej farbe v papierovej krabičke farba čierna (60 ks) a červená (60 ks).
 9. Ceruzka obyčajná
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ceruzka obyčajná Koh-i-noor 1702 ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Grafitová ceruzka pre školské a kancelárske účely, s tuhou tvrdosti HB, v lakovanom dreve. Tuha čierna, dĺžka 175 mm, prierez 6,9 mm, priemer tuhy 2 – 2,5mm, tvrdosť 2.
 10. Dvojhárky A3
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dvojhárky A3, balenie 200ks / 1balík PVC folia balík 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Papierové hárky formátu A3, preložené v strede do formátu A4. Linajková potlač.
 11. Samolepiace bložky
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Samolepiace bločky v tvare kocky Q-Conect,neonové farby ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Samolepiace lístky v tvare kocky, ktoré držia na väčšine povrchov, dajú sa odlepiť bez poškodenia povrchu a znova nalepiť. Rozmer 75 x 75 mm, počet listov 320, štvorfarebné lístky v neónových farbách.
 12. Záznamová kniha
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Záznamová kniha A4, 100 listová ks 40
2. Záznamová kniha A5, 100 listová ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Popis: Linajkový zošit vo formáte A4, rozsah 100 listov z kvalitného bezdrevného papiera, šitá väzba, laminovaná obálka z tvrdého kartónu, potlačená rôznymi farebnými motívmi.
2. Popis: Linajkový zošit vo formáte A5, rozsah 100 listov z kvalitného bezdrevného papiera, šitá väzba, laminovaná obálka z tvrdého kartónu, potlačená rôznymi farebnými motívmi.
 13. Zošit
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zošit školský A4 linajkový, 60 listov ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Popis: Číselné označenie 464,materiál: bezdrevný zošitový papier biely, linajkový, 60 listov, mäkká väzba.
 14. Listová obálka
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Listová obálka C5 ks 4000
2. Listová obálka C4 ks 3000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Popis: Samolepiaca listová obálka bielej farby, bez okienka, z bezdrevného papiera 80 g/m2, rozmer 162 x 229 mm.
2. Popis: Samolepiaca listová obálka bielej farby, bez okienka, z bezdrevného papiera 100 g/m2, rozmer 355x250mm.
 15. Spony listové
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Spony listové, balenie 100ks / 1krabička krabička 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Kancelárske spony z pozinkovaného drôtu, na rýchle zopnutie dokumentov, dĺžka spony 33 mm.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru.
2. Požaduje sa predložiť aktuálny rozpočet s názvami a jednotkovými cenami tovaru bez DPH a s DPH do 48 hod. po uzavretí zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
3. Dodanie tovaru v pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi minimálne 1 deň vopred.
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
5. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu odkontrolovania množstva/druhu dodaného tovaru a zamedzenia prípadnej reklamácie.
6. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie.
7. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia v jednej dodávke. Tovar bude dodaný nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný.
8. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy.
9. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru a potvrdení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry s uvedením jednotlivých cien s DPH a celkovej ceny s DPH, vrátane ceny za balenie, naskladnenie, dovoz tovaru na miesto plnenia a vyskladnenie u objednávateľa. Splatnosť FA do 60 dní.
10. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
11. Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

28.01.2021 07:30 — 29.01.2021 14:00

1,00 predmet zákazky podľa špecifikácie celkom

1 410,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.01.2021 08:00

21.01.2021 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.01.2021 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 25
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.01.2021 13:48 - Vstupná ponuka 1 410,00 € Cena s DPH
20.01.2021 21:23 - Najvýhodnejšia ponuka 1 409,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS