• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2021 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2021 09:50

Detail zákazky Z2021515

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2021 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2021 09:50

Základné údaje

Z2021515

OF-201629

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5437132

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Operačné rukavice latexové, sterilné ,

sterilné rukavice operačné latexové, latexové, nepúdrované

  • 33196000-0 - Zdravotné pomôcky
  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Operačné rukavice latexové, sterilné , nepúdrované
Funkcia
ochranná
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
celková dĺžka rukavíc mm 260 285
hrúbka steny v oblasti dlaní mm 0,15 0,24
sila pretrhnutia N 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál prírodný latex  bez púdru
farba biela
antibakteriálne ano
tvar rukavíc anatomicky tvarované s rolovanými okrajmi
nepriepustnosť AQL 1,5
veľkosti 6 až 8 po pol čísle
balenie sterilné, ľavá a pravá rukavica zhrnuté vo vnútornom vrecku bez vlákien, zapečatené v plochom vrecúšku
skladovateľnosť min. 5 rokov
spĺňajúce normy EN 455-2; DIN 7716; ISO 2230
účel použitia medicínsky produkt triedy 1, v súlade so smernicou o zdravotníckych pomôckach 93/42/EHS
so syntetickou vnútornou vrstvou
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane dodania a vyloženia tovaru do priestorov skladu.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Požaduje sa predložiť obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo, e-mailom do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis jednotkových cien, sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Ak sa vyžaduje podľa platnej legislatívy predloženie dokladu o registrácií ŠUKL verejný obstarávateľ žiada o predloženie mailom do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát poštou do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatných funkčných vzoriek, ktoré musí spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Termín dodania vzoriek je do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania vzoriek do sídla objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.
Počet párov rukavíc v požadovaných veľkostiach objednávateľ upresní po odsúhlasení obchodnej špecifikácie predmetu zákazky.
Súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy. V prípade, že dodávateľ spracováva fakturáciu elektronicky je nutné doručenie faktúry e-mailom najneskôr v deň dodania tovaru.
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a VZP ET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

29.01.2021 14:00

200,00 ks/pár

55,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.01.2021 08:02

21.01.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.01.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.01.2021 16:28 - Vstupná ponuka 54,90 € Cena bez DPH
20.01.2021 16:28 - Najvýhodnejšia ponuka 54,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS