35629665
Krajský súd v Trenčíne
Námestie sv. Anny 28, Trenčín, 91150, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok
Zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach, stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Služba
1. Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | Eur | 5,10 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | Ks | 27254 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používaných pre tlač cenných papierov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávka stravných poukážok (ďalej len "SP") sa bude vykonávať po častiach - mesačne na základe jednotlivých objednávok vystavených objednávateľom. |
Dodávka SP bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Objednávky na dodanie SP bude objednávateľ zasielať dodávateľovi elektronickou formou, a to prostredníctvom e-mailu. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednané množstvo SP riadne a včas do sídla objednávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodanie SP zabezpečí dodávateľ najneskôr do dvoch pracovných dní odo dňa odoslania e-mailovej objednávky. |
Zmena nominálnej hodnoty SP počas trvania zmluvy je právom objednávateľa a vykoná sa na základe objednávky vystavenej objednávateľom, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota SP. |
Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty akceptovať. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty SP sú započítané do provízie dodávateľa. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nahradí objednávateľovi vrátené nepoužité SP, a to dodaním SP na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote - do 15 dní odo dňa ich vrátenia. |
Celková cena za jednu SP je tvorená súčtom nominálnej hodnoty SP v Eur a výškou provízie v Eur vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest. |
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za poskytovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním SP objednávateľovi a všetky ďalšie náklady dodávateľa spojené s plnením zmluvy. |
Výška provízie sa vyjadruje v % z nominálnej hodnoty SP a je nemenná po celú dobu trvania zmluvy. |
Výška provízie v Eur bez DPH stanoví dodávateľ do piatich pracovných dní od uzavretia zmluvy s presnosťou na päť desatinných miest, a to na základe nasledujúceho vzorca: (nominálna hodnota jednej SP x výška provízie v % ) : 100 |
Celková cena na úhradu za dodané SP bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných SP a celkovej ceny za jednu SP vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Daňový doklad (faktúra) za dodané SP v danom mesiaci bude objednávateľovi doručený do 5 pracovných dní po dodaní SP na miesto plnenia zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že počas trvania zmluvy bude mať dodávateľ uzatvorené zmluvy na platbu jeho SP s minimálne 200 zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby v okrese Trenčín. Ich zoznam predloží dodávateľ do piatich pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené predpokladané množstvo odobratých SP je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo SP počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v mesačných objednávkach. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva sa uzatvára na obdobie od 01.02.2021 do 31.12.2021 a to bez ohľadu na to, či objednávateľ počas trvania zmluvy odoberie predpokladané množstvo SP. |
Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že zmluva končí dňom 31.12.2021, alebo posledným dňom kalendárneho mesiaca, ktorý predchádza kalendárnemu mesiacu, v ktorom celková cena za dodanie služby dosiahne výšku ceny predmetu zmluvy vrátane DPH uvedenej v článku IV. zmluvy. |
Dodávateľ má v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o RPVS") povinnosť byť v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri partnerov verejného sektora (ďalej len "RPVS"). |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | Pre obdobie uvedené na stravnej poukážke |
Doba platnosti stravných poukážok | Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola stravná poukážka vydaná. |
Interval objednávania stravných poukážok | Mesačne, v mesiaci november a december stravné poukážky s novým emisným obdobím. |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | Najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti. |
Námestie sv. Anny 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.02.2021 00:01 — 31.12.2021 23:59
27 254,00 ks
138 999,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.01.2021 10:37
20.01.2021 11:00
20.01.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.01.2021 11:17 - Vstupná ponuka | 138 999,00 | € | Cena s DPH |
15.01.2021 12:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 138 998,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: