• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.01.2021 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2021 10:27
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2021 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2021 11:20

Detail zákazky Z2021343

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.01.2021 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2021 10:27
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2021 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2021 11:20

Základné údaje

Z2021343

OF-229751

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5432808

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kolaboračná platforma Microsoft Office 365 cez program CSP

Office 365

  • 48223000-7 - Softvérový balík pre elektronickú poštu
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kolaboračná platforma Microsoft Office 365 cez program CS
Funkcia
Zabezpečenie kontinuálneho pokračovania prevádzky spoločnej kolaboračnej platformy pre výkon odborných, administratívnych a organizačných prác súvisiacich s plnením úloh organizácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Office 365 Enterprise E3 ks 1
Visio Online (Plan 2) ks 1
Exchange Online Kiosk ks 323
Microsoft 365 Business Standard ks 37
Microsoft 365 Business Basic ks 29
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Licenčná zmluva na 12 mesiacov
Zabezpečenie možnosti dodatočného nákupu licencií v priebehu roku cez CSP program
Možnosť znížiť alebo zvýšiť počet licencií oznámením na dohodnutú mailovú adresu kedykoľvek počas trvania zmluvy
Mesačná fakturácia podľa aktuálneho stavu licencií
Zabezpečenie administratívnej a technickej podpory počas trvania zmluvy
Termín plnenia: 1.3.2021 – 28.2.2022
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni poskytnutí služby.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.03.2021 00:00 — 28.02.2022 23:59

1,00 súbor

11 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.01.2021 14:33

20.01.2021 10:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.01.2021 10:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 427
 6
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.01.2021 10:45 - Vstupná ponuka 10 500,00 € Cena bez DPH
19.01.2021 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka 10 499,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS