17336210
Záchranná zdravotná služba Bratislava
Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK
31291228
Michal Vaško - VYDAVATEĽSTVO
Košická 44, Prešov, 08001, SVK
Tlačoviny
tlačivá, dovolenky, žiadanky , priepustka, výkaz mzdových nárokov, pracovná cesta
Tovar, Služba
1. Tlačivá
|
|
---|---|
Funkcia |
rôzne druhy tlačív, dokumentácia, zaznamenávanie údajov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlačivo Dovolenka | ks | 500 | ||
Tlačivo Výkaz mzdových nárokov / 20 ks, formát A4 list, tlač 1+0 Black U | bal. | 50 | ||
Kniha príchodov a odchodov | ks | 200 | ||
Tlačivo Prevádzkový denník plynovej kotolne | ks | 1 | ||
Tlačivo Priepustka z budovy | ks | 50 | ||
Tlačivo Súhrn výkonov za mesiac / 20 ks, formát A4 karta, kartón 140 g, tlač 1+1 black U | bal | 200 | ||
Tlačivo Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy | ks | 100 | ||
Tlačivo Záznam o prevádzske vozidla, formát A4, 80g BO, tlač 1/1 Black U | ks | 50000 | ||
Tlačivo Záznam o prevzatí pokynu operačného strediska, formát A6 blok, 100 listov, 80g BO, 1+0 Black U | ks | 2000 | ||
Tlačivo Záznam o spotrebe omamných látok | ks | 10 | ||
kniha hlásenia služieb, kniha A4. vnutro 1+1, obalka 1+0 laminovana leskla, tvrde dosky, viazane do väzby V8 | ks | 200 | ||
TlačivoZáznam o zhodnotení zdravotného stavu osoby, formát A4 blok, 100 listov, tlač 3+0, samopriepis | ks | 3500 | ||
Triediaca karta (v prípade nehody s hromadným postihnutím osôb), | ks | 500 | ||
Príkaz na pracovnú cestu do zahraničia, A4, list 20ks | ks | 100 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Lehota dodania do 14 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností Dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. |
Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavok, ani zálohovú platbu. |
Doba splatnosti faktúry 30 dní od doručenia faktúry. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky). |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 10 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, ako aj akejkoľvek povinnosti Dodávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy", "Zmluvné podmienky" alebo "Zmluvná cena" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade dodania vadných kusov, objednávateľ si vyhradzuje právo ich výmeny bezodplatne. |
Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
25.01.2021 08:00 — 08.02.2021 15:00
1,00 celý predmet zákazky
17 747,42
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.01.2021 16:50
19.01.2021 09:00
19.01.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.01.2021 08:58 - Vstupná ponuka | 17 747,42 | € | Cena s DPH |
18.01.2021 20:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 734,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: