35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
35954612
Slovanet, a. s.
Záhradnícka 151, Bratislava, 82108, SVK
Dodávka RSA Tokenov
token, zaistenie bezpečnosti
Tovar, Služba
1. Dodávka hardvérových a softvérových RSA tokenov (autentifikátorov), určených pre bezpečnú dvojfaktorovú autentifikáciu do IT systémov 1. Hardware RSA token_12 mesiacov (autentifikátor) 750 ks, 2. Software RSA token_12 mesiacov (autentifikátor) 150 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Hardware RSA tokeny (autentifikátory) RSA tokeny_12 mesiacov RSA SecurID AuthentificatorSID 700-6-60-24-A alebo ekvivalent, ktorý spĺňa nižšie uvedenú špecifikáciu : |
Software RSA tokeny (autentifikátory) RSA tokeny_12 mesiacov RSA SecurID Software Token Seeds SID 820-8-60-24-A-EL alebo ekvivalent ktorý spĺňa nižšie uvedenú špecifikáciu : |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Hardware RSA tokeny (autentifikátory)RSA tokeny_12 mesiacov | ks | 750 | ||
2. Software RSA tokeny (autentifikátory) RSA tokeny_12 mesiacov | ks | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Hardware RSA tokeny (autentifikátory) RSA tokeny_12 mesiacov, Požadované prevedenie | Prevedenie formou fyzického kľúča/ tokenu do ruky, pohodlné na každodenný prenos (max. váha 15g), disponujúceho s LCD displejom na minimálne 6 číselných znakov, napájaného baterkou s výdržou |
1. Hardware RSA tokeny (autentifikátory) RSA tokeny_12 mesiacov, Požadované prevedenie | minimálne 3 roky od dodania - Zariadenie musí byť odolné proti: |
1. Hardware RSA tokeny (autentifikátory) RSA tokeny_12 mesiacov, Požadované prevedenie | • nárazom, • cyklickej zmene prevádzkových teplôt, • vodovzdorné, • s detekciou pokusov o demontáž zariadenia, prevádzková teplota -15°C až 60°C |
1. Hardware RSA tokeny (autentifikátory)RSA tokeny_12 mesiacov, Požadovaná bezpečná autentifikácia | Na princípe OTP (One Time Password – generovaného prihlasovacieho hesla, ktoré sa mení každých 60 sekúnd na nové). Princíp dvojfaktorovej autentifikácie spočíva v dvoch entitách potrebných na bezpečné |
1. Hardware RSA tokeny (autentifikátory)RSA tokeny_12 mesiacov, Požadovaná bezpečná autentifikácia | bezpečné prihlásenie do IT systému– PIN prihlasovacieho kódu a OTP jednorazového hesla na kľúči s displejom. Heslá sú synchronizované s bezpečnostným serverom v sieti, do ktorej sa užívateľ prihlasuje |
1. Hardware RSA tokeny (autentifikátory)RSA tokeny_12 mesiacov, Požadovaná bezpečná autentifikácia | a tak je bezpečné pripojenie možné len po autentifikácii užívateľa znalého PIN a zadávajúceho rovnaké heslo z kľúča/tokenu aké je indikované na strane overujúceho servera. |
1. Hardware RSA tokeny (autentifikátory)RSA tokeny_12 mesiacov, Kompatibilita | Z dôvodu existencie bezpečnostného servera je požadované kompatibilita so systémom RSA Authentication Manager 5.1 alebo vyššia verzia; RSA SecurID Authentication Engine. |
1. Hardware RSA tokeny (autentifikátory)RSA tokeny_12 mesiacov, Normy | Vyžaduje sa súlad s nasledovnými bezpečnostnými normami: ISO 13491-1; ISO DIS 13491-2:2005. Zariadenie musí spĺňať minimálne tieto normy EÚ pre bezpečnú prevádzku: EN55022 trieda A a trieda B |
1. Hardware RSA tokeny (autentifikátory)RSA tokeny_12 mesiacov, Licencie | Súčasťou dodávky musia byť aj licencie potrebné na prevádzku s dĺžkou životného cyklu 2 roky od dňa aktivácie |
2. Software RSA tokeny (autentifikátory) RSA tokeny_12 mesiacov, Požadované prevedenie | • Softvérový autentifikátor pre bezpečnú dvojfaktorovú autentifikáciu do IT systémov. Prevedenie formou aplikácie pre operačné systémy: PC Windows, Mac Apple OS X, mobilné platformy Blackberry, iOS, |
2. Software RSA tokeny (autentifikátory) RSA tokeny_12 mesiacov, Požadované prevedenie | Android, Windows Mobile Phone. • Prevedenie zariadenia – aplikácia na mobil, tablet, alebo PC, ktorá ušetrí jedno autentifikačné dedikované zariadenie. S možnosťou revokácie platnosti aplikácie, |
2. Software RSA tokeny (autentifikátory) RSA tokeny_12 mesiacov, Požadované prevedenie | napríklad pre osoby, ktoré ukončili zamestnanecký pomer a nemajú tak povinnosť vracať autentifikačný token. Možnosť aktivovať a aplikovať softvérovú aplikáciu cez bezpečnostný protokol CT-KIP |
2. Software RSA tokeny (autentifikátory) RSA tokeny_12 mesiacov, Požadované prevedenie | (podľa dokumentu RFC4758) rádovo v sekundách. Možnosť využiť QR kód na rýchly onboarding veľkého množstva užívateľov v krátkom čase. |
2. Software RSA tokeny (autentifikátory) RSA tokeny_12 mesiacov, Požadované prevedenie | Auto-fill funkcia na predvyplnenie koloniek vo web formulároch pre vyšší komfort používania. |
2. Software RSA tokeny (autentifikátory) RSA tokeny_12 mesiacov, Požadovaná bezpečná autentifikácia | Na princípe OTP (One Time Password – generovaného prihlasovacieho hesla, ktoré sa mení každých 60 sekúnd na nové). Princíp dvojfaktorovej autentifikácie spočíva v dvoch entitách potrebných na bezpečné |
2. Software RSA tokeny (autentifikátory) RSA tokeny_12 mesiacov, Požadovaná bezpečná autentifikácia | prihlásenie do IT systému – PIN prihlasovacieho kódu a OTP jednorazového hesla na kľúči s displejom. Heslá sú synchronizované s bezpečnostným serverom v sieti, do ktorej sa užívateľ prihlasuje a tak |
2. Software RSA tokeny (autentifikátory) RSA tokeny_12 mesiacov, Požadovaná bezpečná autentifikácia | je bezpečné pripojenie možné len po autentifikácii užívateľa znalého PIN a zadávajúceho rovnaké heslo z kľúča/tokenu aké je indikované na strane overujúceho servera. |
2. Software RSA tokeny (autentifikátory) RSA tokeny_12 mesiacov, Kompatibilita | Z dôvodu existencie bezpečnostného servera je požadované kompatibilita so systémom RSA Authentication Manager 5.1 alebo vyššia verzia; RSA SecurID Authentication Engine. |
2. Software RSA tokeny (autentifikátory) RSA tokeny_12 mesiacov, Licencie | Súčasťou dodávky musia byť aj licencie potrebné na prevádzku s dĺžkou životného cyklu 2 roky od dňa aktivácie. |
Požiadavky platné pre Hardware aj Software RSA tokeny: Osobitné požiadavky (platne pre Hardware aj Software RSA tokeny) | · Hardvérový a softvérový autentifikátor musia byť od jedného spoločného výrobcu.· V prípade dodania ekvivalentu, musí úspešný uchádzač:· do 3 dní od uzavretia zmluvy dodať vzorku min. 10 ks |
Požiadavky platné pre Hardware aj Software RSA tokeny: Osobitné požiadavky (platne pre Hardware aj Software RSA tokeny) | tokenov (z toho musí byť minimálne 7ks hardvérových a minimálne 2ks softvérových) spolu s potrebnými licenciami, ktorými bude možné overovať kompatibilitu s existujúcimi systémami obstarávateľa, |
Požiadavky platné pre Hardware aj Software RSA tokeny: Osobitné požiadavky (platne pre Hardware aj Software RSA tokeny) | · zároveň tiež do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť obstarávateľovi doklad, ktorým preukáže, že ním navrhované ekvivalentné riešenie spĺňa všetky požiadavky obstarávateľa, pričom obstarávateľ si na |
Požiadavky platné pre Hardware aj Software RSA tokeny: Osobitné požiadavky (platne pre Hardware aj Software RSA tokeny) | základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.· Rovnocenný ekvivalent obstarávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná |
Požiadavky platné pre Hardware aj Software RSA tokeny: Osobitné požiadavky (platne pre Hardware aj Software RSA tokeny) | o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie, bez potreby vynaloženia ďalších nákladov a zdrojov na strane obstarávateľa a bez nutnosti realizácie akýchkoľvek zmien |
Požiadavky platné pre Hardware aj Software RSA tokeny: Osobitné požiadavky (platne pre Hardware aj Software RSA tokeny) | v rámci existujúcich systémov alebo infraštruktúry. |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr do 5 prac. dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, ktorej sú tieto osobitné požiadavky na plnenie súčasťou (ďalej len „zmluva“), zaslať e-mailom zodpovednej osobe objednávateľa uvedenej v bode 2 týchto osobitných požiadaviek na plnenie: a) technickú špecifikáciu jednotlivých častí predmetu zmluvy, b) podrobný položkový cenník predmetu zmluvy podľa špecifikácie a množstva uvedeného v zmluvnom formulári vygenerovanom EKS, s uvedením ceny za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH a ceny |
ceny celkom za celkové množstvo s DPH, c. meno, priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo zodpovednej osoby dodávateľa (ďalej len „zástupca dodávateľa“), d. zoznam všetkých subdodávateľov. |
2. Zmena zástupcu dodávateľa alebo zástupcu objednávateľa sa vykoná písomným oznámením podpísaným štatutárnym zástupcom príslušnej zmluvnej strany zaslaným druhej zmluvnej strane, na zmenu podľa tohto bodu sa nevyžaduje uzatvorenie dodatku k zmluve. |
3. Dohodnutá cena je konečná a je zhodná s cenou z ponuky úspešného uchádzača, ktorého ponuku prijal objednávateľ ako verejný obstarávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a zahrňuje všetky náklady dodávateľa, spojené s plnením predmetu zmluvy, vrátane nákladov na dopravu a dodanie predmetu zmluvy do jednotlivých miest plnenia. |
4. Maximálna celková cena za plnenie predmetu zmluvy nemôže presiahnuť sumu uvedenú v zmluve, pričom maximálnou celkovou cenou sa rozumie sumár všetkých peňažných plnení, ktoré budú uhradené objednávateľom dodávateľovi na základe objednávok, vyhotovených v súlade so zmluvou. Objednávateľ pritom nie je povinný vyčerpať celý finančný objem uvedený v zmluve. |
5. Dodávateľ bude dodávať predmet zmluvy objednávateľovi počas doby platnosti zmluvy, pričom platí ustanovenie § 83 ods. 10 zákona č. 343/2015 Z. z. o VO, a to podľa skutočných potrieb objednávateľa, ktorý má výhradné právo určiť si druh a presné množstvá predmetu zmluvy pri jednotlivých dodávkach. Objednávateľ sa nezaväzuje kúpiť od dodávateľa celkové množstvo predmetu zmluvy a je jeho výhradným rozhodnutím podľa jeho potrieb, koľko a aký predmet zmluvy od dodávateľa kúpi, pričom môže odobrať viac, ako uvedené maximálne množstvá, za predpokladu, že maximálna celková cena nebude prekročená. |
6. Predmet zmluvy bude dodávaný na základe objednávok objednávateľa odoslaných zástupcom objednávateľa e-mailom zástupcovi dodávateľa. Objednávky budú obsahovať názov objednávaného predmetu zmluvy, požadované množstvo, cenu, miesto dodania, meno a kontakt na zamestnanca objednávateľa oprávneného na prevzatie predmetu zmluvy v mieste dodania. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia e-mailovej objednávky zástupcovi dodávateľa. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy v obale, na ktorom bude vyznačený typ výrobku, jeho názov a štandardné údaje, zabezpečí jeho naloženie, prepravu, dodanie do stanoveného miesta plnenia a zloženie v mieste plnenia a prípadnú vynášku. |
9. Dodávateľ bude zabezpečovať dodanie predmetu zmluvy vo svojom mene a na svoje náklady, zodpovedá za to, že dodaný predmet zmluvy nebude v rozpore s technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a zmluvou, že ho dodá v bezchybnom stave, v sortimente, množstve a lehote podľa zmluvy. |
10. Prevzatie predmet zmluvy vykoná osobne preberajúci zamestnanec objednávateľa uvedený v objednávke, ktorý podľa objednávky skontroluje jeho úplnosť a potvrdí prevzatie na dodacom liste predloženom dodávateľom súčasne s dodaným predmetom zmluvy. Povinnosť riadne a včas dodať predmet zmluvy splní dodávateľ až dodaním predmet zmluvy do konkrétneho miesta plnenia v zmysle objednávky. |
11. Preberajúci zamestnanec objednávateľa uvedený v objednávke predmet zmluvy nie je povinný prevziať, ak nezodpovedá objednávke alebo vykazuje viditeľné známky poškodenia. |
12. Vlastnícke právo k predmetu zmluvy a nebezpečenstvo škody na predmete zmluvy prechádza na objednávateľa momentom prevzatia predmetu zmluvy preberajúcim zamestnancom objednávateľa (jeho podpisom na dodacom liste) v konkrétnom mieste plnenia. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zmluvy do miest plnenia výhradne v prac. dňoch v čase od 8.00 hod do 14.00 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť zástupcovi objednávateľa deň a hod. dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, min. jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí e-mailom potvrdiť zástupca objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky predmetu zmluvy, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
14. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru podľa tejto zmluvy. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov aj názov položky predmetu zmluvy a miesto dodania, pričom prílohou faktúry bude dodací list, potvrdený zodpovedným zamestnancom objednávateľa. Dodávateľ bude faktúry zasielať zástupcovi objednávateľa elektronicky vo formáte .txt a .pdf. |
15. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. |
16. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké plnenie, ktoré je predmetom zmluvy a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou. |
17. Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy bude dodaný v akosti a vyhotovení podľa zmluvy, riadne zabalený, vybavený na prepravu a použiteľný na účel, na ktorý je určený. |
18. V prípade, že predmet zmluvy bude dodaný s vadami, aj keď sa vada stane zjavnou po prechode nebezpečenstva škody na predmete zmluvy, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nároky z vád predmetu zmluvy. |
19. Záručná doba na dodaný predmet zmluvy je 24 mesiacov a začína plynúť dňom jeho prevzatia preberajúcim zamestnancom objednávateľa bez vád, potvrdeným podpisom na dodacom liste. V prípade podania reklamácie objednávateľom sa záručná doba predlžuje o čas riešenia reklamácie. |
20. Za vady, ktoré vznikli alebo vyšli najavo v záručnej dobe, nezodpovedá dodávateľ iba vtedy, ak boli preukázateľne spôsobené nesprávnym používaním predmet zmluvy alebo nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré dodávateľ nezapríčinil. |
21. V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady predmetu zmluvy sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný predmet zmluvy zodpovedajúcej kvality. |
22. V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou predmetu zmluvy v lehote dohodnutej v bode 8 týchto osobitných požiadaviek na plnenie je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,5 % z ceny nedodaného predmetu zmluvy vrátane DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
23. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou dohodnutej ceny predmetu zmluvy v lehote splatnosti faktúry je dodávateľ oprávnený požadovať zaplatenie úroku z omeškania vo výške podľa Obchodného zákonníka. |
24. Objednávateľ má právo na náhradu škody preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“). Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona o DPH a z podania dodatočného daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty. |
25. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona o DPH, vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného na zdravotné poistenie. |
26. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet zmluvy sám. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ |
zabezpečuje plnenie predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. |
27. V prípade zmeny subdodávateľa je dodávateľ povinný postupovať podľa bodu 6.1.8. platných OPET (2. časť VZP) - verzia 3.6 účinná odo dňa 01.07.2019. Nedodržanie povinnosti dodávateľa uvedenej v tomto bode sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej maximálnej ceny vrátane DPH za každé jedno porušenie povinnosti podľa tohto bodu. |
28. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť aj v prípade, ak právnickej osobe dodávateľa bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov. |
29. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomnosti druhej zmluvnej strane, alebo k inému termínu, ktorý odstupujúca zmluvná strana v odstúpení uvedie. |
30. V prípade predčasného ukončenia zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté na základe zmluvy, o čom vyhotovia písomný protokol. |
31. Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
32. Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijmú, ani sa nezaviažu prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy. |
33. Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne sa navzájom informovať, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení zmluvy. |
budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení zmluvy. 34. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo jej zástupcovi v rozpore s bodmi 31, 32 a 33 týchto osobitných požiadaviek na plnenie, môže zmluvná strana od zmluvy odstúpiť. |
35. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce zo zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
36. Zmluvné strany sa dohodli, že písomnosti týkajúce sa zmluvy sa doručujú osobne, poštou, kuriérskou službou alebo e-mailom. Každá zmluvná strana je povinná písomne informovať druhú zmluvnú stranu o akejkoľvek zmene adresy, e-mailu, alebo kontaktných údajov. |
37. Písomnosti doručované poštou a kuriérskou službou sa doručujú na adresu sídla zmluvných strán. Písomnosti doručované osobne sa považujú za doručené v deň ich prevzatia, alebo dňom kedy adresát odoprel prevziať zásielku. Písomnosti doručované poštou alebo kuriérskou službou sa považujú za doručené v deň prevzatia zásielky adresátom, alebo v deň keď sa zásielka vrátila odosielateľovi späť ako nedoručená, aj keď sa adresát o zásielke nedozvedel. Písomnosti doručované prostredníctvom e-mailu sa považujú za doručené nasledujúci prac. deň po ich odoslaní na emailovú adresu druhej zmluvnej strany |
38. Na doručovanie písomností týkajúcich sa vzniku, zmeny alebo zániku zmluvy, či akéhokoľvek porušenia zmluvy, sa nepoužije e-mail. Uvedené neplatí pre objednávky. |
39. Písomnosti a komunikácia medzi zmluvnými stranami týkajúca sa zmluvy bude prebiehať v slovenskom jazyku, vrátane vystavovania účtovných dokladov a ich príloh. |
40. Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v týchto osobitných požiadavkách pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
900,00 ks
47 207,25
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.01.2021 13:51
21.01.2021 09:00
21.01.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.01.2021 14:20 - Vstupná ponuka | 47 196,00 | € | Cena s DPH |
20.01.2021 13:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 42 574,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: