• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.01.2021 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2021 10:01
  •    Ukončenie zákazky
    19.01.2021 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.01.2021 10:55

Detail zákazky Z2021272

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.01.2021 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2021 10:01
  •    Ukončenie zákazky
    19.01.2021 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.01.2021 10:55

Základné údaje

Z2021272

OF-229597

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5428847

Objednávateľ

00738352

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Koreniny, pochutiny, sušené bylinky

horčica, kečup, ocot, korenie, bujón

  • 15870000-7 - Koreniny a chuťové prísady
  • 15871250-1 - Horčica
  • 15871230-5 - Paradajkový kečup
  • 15871100-5 - Ocot a jeho náhrady
  • 15872000-1 - Bylinky a korenie
  • 15871270-7 - Miešané korenisté zmesi
  • 15891500-5 - Bujóny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Koreniny, pochutiny, sušené bylinky pre zabezpečenie prevádzky kuchyne
Funkcia
Koreniny, pochutiny a sušené bylinky slúžiace na zabezpečenie stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bazalka drvená sušená, bal. min. 130 g max. 350 g, plastová dóza ks 15
Kvasený ocot liehový 8%, balenie 1L L 400
Horčica plnotučná, bal. min. 950 g max. 1 kg, plastové balenie kg 400
Horčica plnotučná bal. 5kg, plastové balenie ks 100
Kečup, bal. min. 950 g max. 1 500 g ks 50
Kečup, bal. 5 kg, plastové balenie ks 50
Korenie kari, bal. min. 140 g max. 500 g, plastová dóza ks 50
Droždie sušené, bal. min. 7 g max. 10g, sáčok ks 2 000
Základ na obaľovanie s cornflakes, dehydratovaný výrobok kg 20
Slepačí bujón, dehydratovaný výrobok, bal. min. 3 kg max. 5 kg, plastové balenie kg 100
Hríbový bujón, dehydratovaný výrobok, bal. min. 1 kg max 5 kg, plastové balenie kg 40
Údený bujón, dehydratovaný výrobok, bal. min. 3 kg max. 5 kg, plastové balenie kg 60
Cesnakový bujón, dehydratovaný výrobok, bal. min. 1 kg max. 5 kg, plastová nádoba kg 10
Hovädzí bujón, dehydratovaný výrobok, bal. min. 1 kg max. 5 kg plastové balenie kg 100
Korenie gyros, bal. min. 35 g max 50 g, sáčok alebo plastová dóza ks 40
Korenie tzatziky, bal. min.35 g max. 50 g, sáčky ks 40
Koreniaci prípravok sypký zo zmesi zeleniny (vegeta alebo ekvivalent) bez glutamanu, bal. min. 1 kg max. 3 kg, plastová dóza kg 80
Zeleninový bujón, dehydratovaný výrobok, bal. min. 3 kg max 5 kg, plastové balenie kg 100
Sójová omáčka, bal. 1 L L 60
Worcester 1L L 20
Polievkové korenie tekuté 1L L 500
Mleté čierne korenie, bal. min. 1 kg max. 3 kg, plastové balenie kg 40
Celé čierne korenie max. 500 g kg 6
Rasca celá, bal. max. 500 g, plastová dóza ks 50
Rasca drvená, bal. max. 500 g, plastová dóza ks 50
Mletá sladká paprika červená, bal. min. 1 kg max. 2 kg, plastová dóza kg 80
Korenie na ryby, bal. min. 20 g max 50 g, sáčky alebo plastová dóza ks 20
Korenie na guláš, bal. min. 1 kg max 3 kg, plastové balenie kg 60
Celé nové korenie max. 500 g kg 2
Majorán sušený, bal. min. 100 g max. 200 g, plastová dóza ks 100
Bobkový list min. 250 g max. 500 g, plastová dóza kg 3
Korenie grilovacie, bal sáčky alebo plast. dózy min. 35 g max. 50 g ks 200
Soľ jodidovaná, bal. 1 kg kg 1300
Korenie na divinu, bal. min. 20 g max. 50 g, sáčky ks 20
Oregano max. 250 g, plastová dóza ks 8
Petržlenová vňať sušená, bal. max. 250 g, plastová dóza ks 10
Provensálske korenie bal. min. 20 g max. 50 g, sáčky alebo plastová dóza ks 20
Rozmarín drvený sušený, bal. min. 20 g max 50 g, sáčky ks 20
Sezam biely, bal. min. 100 g max. 200 g, plastové dózy ks 50
Škorica mletá, bal. 500 g, plastová dóza ks 5
Tymián sušený, bal. min. 20 g max. 50 g ks 10
Korenie karí , bal. min. 140g, max 500g ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veľkosť balenia od 20 g do 5 000 g, definovaná v popise tovaru a pri objednávke
Odporúčaná značka výrobkov Vitana, Knorr, Hugli, Maggi, Mäspoma, Frape. Ekvivalentné riešenie je potrebné vo forme vzorky predložiť na odsúhlasenie
Výdatnosť z 1 kg min. 280 porcií, podľa druhu tovaru
Trvanlivosť tovaru min. 6 mesiacov od dodania tovaru
Hovädzí bujón, slepačí bujón, zeleninový bujón, vegeta dehydratovaný výrobok, obsah soli vo všetkých bujónoch najviac 52 %, bez glutamanu, zmes sušenej zeleniny 10,2 %, koreniacich prísad, extrakt z hovädzieho/slepačieho mäsa 2,3 %, cukor, rastlinný tuk,
hríbový bujón, údený bujón, dehydratovaný výrobok, obsah soli vo všetkých bujónoch najviac 52 %, bez glutamanu
Horčica plnotučná zloženie: voda, horčicové semeno, ocot, cukor, soľ, výťažok korenia
Sójová omáčka min. bal1 L na prírodne fermentovanom základe bez chemických konzervačných látok, farbív, glutamanov a náhradných sladidiel. Zloženie: voda, fermentovaná sója a pšenica, soľ, výťažok korenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodanie tovaru sa bude realizovať v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy. Cena predmetu zmluvy je komplexná, vrátane obalu, nákladov súvisiacich s dodaním na miesto dodania, príp. ďalších nákladov, t.j. predstavuje cenu konečnú. Cena zahŕňa aj predpokladané faktory, ktoré môžu mať vplyv na zvýšenie ceny počas platnosti zmluvy (zvýšenie cien vstupov, inflácie a pod.). Dodávateľ nie je oprávnený fakturovať žiadne ďalšie poplatky. Cenu počas platnosti tejto zmluvy nie je možné zvýšiť.
Plnenie rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných čiastkových objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie čiastkovej objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 prac. dní po uzavretí zmluvy e-mailom oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 prac. dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 48 hod. od telefonického alebo písomného nahlásenia objednávky od objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom.
Dodávateľ odovzdá objednaný tovar osobe objednávateľa - zodpovednej, ktorá ho na základe dodacieho listu prevezme.
Predmet obstarávania musí spĺňať požiadavky Vyhlášky MP a RV SR č. 309/2015 o pochutinách, jedlej soli, dehydrovaných pokrmoch, polievkových prípravkoch a o ochucovadlách. Komodity sú balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi.
Preprava predmetu zmluvy musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu predmetu zmluvy (vozidlo je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín).
Výrobky musia byť označené v súlade s § 11-13 Zákona č. 250/2007 Z. z. v z. n. p. v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobku, hmotnosť výrobku, dátum spotreby alebo doby trvanlivosti, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR, zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z. n. p.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Jednotkové ceny tovarov sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. K ich zníženiu môže dôjsť jednostranne bez udania dôvodu
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, a to od 21.01.2021 do 20.01.2022 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr..
V prípade nižšej ponuky (napr. akciových cien) v priebehu trvania Rámcovej dohody od iného dodávateľa za tovar rovnakej kvality si objednávateľ vyhradzuje právo tento akciový tovar odoberať, ak ho úspešný dodávateľ nevie dodať za identickú cenu.
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienky, že sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravovaný z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § ý zákona č. 222/2004 Z. z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať:
- ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ako požadoval,
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,
- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlboká cesta 21, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 sada

12 960,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.01.2021 10:03

19.01.2021 10:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.01.2021 10:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 132
 64
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.01.2021 12:29 - Vstupná ponuka 12 960,00 € Cena s DPH
18.01.2021 13:40 - Najvýhodnejšia ponuka 9 460,18 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS