36022047 04
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie Hornádu, odštepný závod
Ďumbierska 14, Košice, 04159, SVK
46268995
AMG Security s.r.o.
Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK
Poskytovanie strážnej služby
Strážna služba
Služba
1. Položka č.1: Strážna služba pre objekt - PD Petrovce nad Laborcom
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie strážnej služby počas pracovných dní, v dňoch pracovného voľna, pracovného pokoja a v dňoch, ktoré sú vyhlásené štátnymi sviatkami pre objekty objednávateľa, na zaistenie bezpečnosti a ochranu hnuteľného a nehnuteľného majetku objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve, v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet zamestnancov vykonávajúcich požadovanú službu počas pracovných dní, dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok | osoba | 1 | ||
Časový rozsah poskytovania služby počas pracovných dní | hodina | 16 | ||
Časový rozsah poskytovania služby počas dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok | hodina | 24 | ||
Predpokladaný počet hodín poskytovania služby za 8 mesiacov | osobohodina | 4456 | ||
Začiatok výkonu strážnej služby | dátum | 01.02.2021 | ||
Ukončenie výkonu strážnej služby | dátum | 30.09.2021 | ||
Strážny pes | počet | 1 |
2. Položka č.2: Strážna služba pre objekt - VS Starina
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie strážnej služby počas pracovných dní, v dňoch pracovného voľna, pracovného pokoja a v dňoch, ktoré sú vyhlásené štátnymi sviatkami pre objekty objednávateľa, na zaistenie bezpečnosti a ochranu hnuteľného a nehnuteľného majetku objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve, v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet zamestnancov vykonávajúcich požadovanú službu počas pracovných dní, dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok | osoba | 1 | ||
Časový rozsah poskytovania služby počas pracovných dní | hodina | 24 | ||
Časový rozsah poskytovania služby počas dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok | hodina | 24 | ||
Predpokladaný počet hodín poskytovania služby za 8 mesiacov | osobohodina | 5808 | ||
Začiatok výkonu strážnej služby | dátum | 01.02.2021 | ||
Ukončenie výkonu strážnej služby | dátum | 30.06.2021 | ||
Strážny pes | počet | 1 |
3. Položka č.3: Strážna služba pre objekt - PD Paričov - Trebišov
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie strážnej služby počas pracovných dní, v dňoch pracovného voľna, pracovného pokoja a v dňoch, ktoré sú vyhlásené štátnymi sviatkami pre objekty objednávateľa, na zaistenie bezpečnosti a ochranu hnuteľného a nehnuteľného majetku objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve, v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet zamestnancov vykonávajúcich požadovanú službu počas pracovných dní, dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok | osoba | 1 | ||
Časový rozsah poskytovania služby počas pracovných dní | hodina | 16 | ||
Časový rozsah poskytovania služby počas dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok | hodina | 24 | ||
Predpokladaný počet hodín poskytovania služby za 8 mesiacov | osobohodina | 4456 | ||
Začiatok výkonu strážnej služby | dátum | 01.02.2021 | ||
Ukončenie výkonu strážnej služby | dátum | 30.09.2021 | ||
Strážny pes | počet | 1 |
4. Položka č.4: Strážna služba pre objekt - ČS Pavlovce nad Uhom
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie strážnej služby počas pracovných dní, v dňoch pracovného voľna, pracovného pokoja a v dňoch, ktoré sú vyhlásené štátnymi sviatkami pre objekty objednávateľa, na zaistenie bezpečnosti a ochranu hnuteľného a nehnuteľného majetku objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve, v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet zamestnancov vykonávajúcich požadovanú službu počas pracovných dní, dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok | osoba | 1 | ||
Časový rozsah poskytovania služby počas pracovných dní | hodina | 16 | ||
Časový rozsah poskytovania služby počas dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok | hodina | 24 | ||
Predpokladaný počet hodín poskytovania služby za 8 mesiacov | osobohodina | 4456 | ||
Začiatok výkonu strážnej služby | dátum | 01.02.2021 | ||
Ukončenie výkonu strážnej služby | dátum | 30.09.2021 | ||
Strážny pes | počet | 1 |
5. Položka č.5: Strážna služba pre objekt - Areál SP Košice
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie strážnej služby počas pracovných dní, v dňoch pracovného voľna, pracovného pokoja a v dňoch, ktoré sú vyhlásené štátnymi sviatkami pre objekty objednávateľa, na zaistenie bezpečnosti a ochranu hnuteľného a nehnuteľného majetku objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve, v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet zamestnancov vykonávajúcich požadovanú službu počas pracovných dní, dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok | osoba | 1 | ||
Časový rozsah poskytovania služby počas pracovných dní | hodina | 16 | ||
Časový rozsah poskytovania služby počas dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok | hodina | 24 | ||
Predpokladaný počet hodín poskytovania služby za 8 mesiacov | osobohodina | 4456 | ||
Začiatok výkonu strážnej služby | dátum | 01.02.2021 | ||
Ukončenie výkonu strážnej služby | dátum | 30.09.2021 | ||
Strážny pes | počet | 1 |
6. Položka č.6: Strážna služba pre objekt - VS Bukovec
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie strážnej služby počas pracovných dní, v dňoch pracovného voľna, pracovného pokoja a v dňoch, ktoré sú vyhlásené štátnymi sviatkami pre objekty objednávateľa, na zaistenie bezpečnosti a ochranu hnuteľného a nehnuteľného majetku objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve, v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet zamestnancov vykonávajúcich požadovanú službu počas pracovných dní, dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok | osoba | 1 | ||
Časový rozsah poskytovania služby počas pracovných dní | hodina | 16 | ||
Časový rozsah poskytovania služby počas dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok | hodina | 24 | ||
Predpokladaný počet hodín poskytovania služby za 8 mesiacov | osobohodina | 4456 | ||
začiatok výkonu strážnej služby: | dátum | 01.02.2021 | ||
ukončenie výkonu strážnej služby: | dátum | 30.09.2021 | ||
Strážny pes | počet | 1 |
Názov |
1.1 Predmetom rámcovej dohody (ďalej len "zmluva") je záväzok dodávateľa za podmienok stanovených zmluvou vykonávať pre objednávateľa strážnu službu bez zbrane v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon č. 473/2005 Z. z.") a to počas pracovných dní, v dňoch pracovného voľna, pracovného pokoja a v dňoch, ktoré sú vyhlásené štátnymi sviatkami, spočívajúci v komplexnej ochrane majetku objednávateľa v rozsahu a za podmienok stanovených touto zmluvou. |
1.2 Ochrana oplotených areálov, objektov a výkon obchôdzok. |
1.3 Ochrana hnuteľného, nehnuteľného majetku objednávateľa, zamestnancov objednávateľa a majetku tretích osôb nachádzajúcich sa s vedomím objednávateľa v stráženom objekte. |
1.4 Zabezpečovanie informačnej služby, hlásnej služby na úseku požiarnej ochrany, zabezpečenie ochrany pred požiarmi v mimopracovnej dobe. |
1.5 Kontrola vstupu a výstupu zamestnancov a evidencia návštev. |
1.6 Vedenie evidencie vstupu a výstupu osôb, ktoré nie sú zamestnancami objednávateľa. |
1.7 V prípade narušenia objektu objednávateľa riešiť krízové situácie, realizovať zásah v súčinnosti s políciou. |
1.8 Vykonávanie kontroly neporušenia zámkov na dverách priestorov v stráženom objekte, kontrola uzamknutia všetkých brán, dverí, uzamknutia parkujúcich motorových vozidiel a dopravných mechanizmov. |
1.9 Výkon dohľadu nad voľnosťou únikových ciest a východov, funkčnosťou protipožiarnych zariadení, osvetlenia a dodávky elektrickej energie. |
1.10 Kontrola oprávnenosti vstupov a výstupov motorových vozidiel a dopravných mechanizmov do objektov a na parkoviská v objektoch objednávateľa. |
1.11 Zamedzenie neoprávnenému vstupu cudzích osôb a motorových vozidiel. |
1.12 Vykonávanie kontroly tretích osôb vstupujúcich do stráženého objektu, vedenie ich evidencie v knihe návštev podľa predloženého dokladu totožnosti a hlásenie ich vstupu na príslušné pracovisko. |
1.13 Výkon preukázateľných obchôdzok v areáli a priestoroch objektu objednávateľa v nepravidelných minimálne dvojhodinových intervaloch. |
1.14 Kontrola kamerového systému v prípade ak je v objekte nainštalovaný a objednávateľ poskytne dodávateľovi prístup do systému. |
1.15 Kontrola uzavretia okien a zatváranie otvorených okien. |
1.16 Bezodkladné nahlasovanie požiarov, vodovodných, elektrických a iných porúch a havárií v zmysle predpisov objednávateľa. |
1.17 Nevyhnutná súčinnosť pri riešení krízových situácií (Ústavný zákon č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu v znení neskorších predpisov). |
1.18 Zabezpečenie fyzickej ochrany osôb. |
1.19 Vedenie agendy strážnej služby: Kniha evidencie služieb, kniha evidencie zásahov proti narušiteľovi chránených záujmov, kniha evidencie vozidiel, kniha evidencie návštev, kniha prevzatia a odovzdania služby. |
2. POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN |
2.1 Dodávateľ najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby zodpovednej za rokovanie vo veciach technických. |
2.2 Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri poskytovaní služby, ako aj pri riešení havarijných situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
2.3 Objednávateľ poskytne zamestnancom dodávateľa vykonávajúcim strážnu službu bezodplatne priestory strážnych stanovísk a hygienických priestorov ( WC, voda, elektrina). |
2.4 V období od nadobudnutia účinnosti zmluvy do začiatku výkonu strážnej služby t.j. 01.02.2021 je dodávateľ povinný splniť činnosti uvedené v bode č. 2.1, 2.5, 2.6, 2.9, 2.10. |
2.5 Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis celkovej ceny za výkon strážnej služby na jednotlivé objekty objednávateľa (bez DPH, s DPH) zároveň s uvedením hodinovej sadzby pre jednotlivé objekty (bez DPH, s DPH) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). |
2.6 Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov a to minimálne v rozsahu § 3, písm. a), b), najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy . |
2.7 Dodávateľ vypracuje a predloží objednávateľovi na odsúhlasenie Smernicu pre výkon strážnej služby a Režimové opatrenia pre jednotlivé objekty najneskôr do 5 pracovných dní od začiatku výkonu strážnej služby. |
2.8 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
2.9 Dodávateľ najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží v listinnej forme objednávateľovi zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby s potvrdením odbornej spôsobilosti a bezúhonnosti. |
2.10 Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy vykonať obhliadku objektov. Zamestnanci dodávateľa sú povinní pred výkonom strážnej služby na pracoviskách a v priestoroch objednávateľa absolvovať školenie o ochrane pred požiarmi pre príslušné pracovisko, vrátane opatrení a postupov v prípade zdolávania požiaru, záchranných prác a evakuácie, povinností ohlasovne požiarov, rozmiestnení hlavných uzáverov elektrickej energie, vody a plynu; a oboznamovanie, počas ktorého dostanú potrebné informácie a pokyny na zaistenie bezpečnosti |
a ochrany zdravia zdravia pri práci (ďalej len "BOZP") platné pre pracoviská a priestory objednávateľa, najmä informácie o nebezpečenstvách a ohrozeniach, ktoré sa pri práci a v súvislosti s ňou môžu vyskytnúť, a o výsledkoch posúdenia rizika, preventívnych opatreniach a ochranných opatreniach, ktoré zamestnávateľ vykonal na zaistenie BOZP a ktoré sa vzťahujú všeobecne na zamestnancov a na nimi vykonávané práce na jednotlivých pracoviskách, opatreniach a postupe v prípade poškodenia zdravia vrátane poskytnutia prvej pomoci. |
Predmetné školenie o ochrane pred požiarmi a oboznamovanie o BOZP vykonáva objednávateľ, zodpovedným zamestnancom. |
2.11 Dodávateľ najneskôr 5 pracovných dní od začiatku výkonu strážnej služby určí osoby pre jednotlivé zmeny, ktoré budú zodpovedné za komunikáciu s osobou objednávateľa zodpovednou za rokovania vo veciach technických. |
2.12 Dodávateľ je povinný najneskôr tri pracovné dni vopred oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname podľa bodu č. 2.9. |
2.13 Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca, osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle neprimeraného správania v službe. |
2.14 Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a identifikačnou visačkou obsahujúcou meno a evidenčný preukaz pracovníka strážnej služby. |
2.15 Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
2.16 Dodávateľ je povinný pri preberaní miesta výkonu stráženia preukázateľne oboznámiť svojich zamestnancov so stráženými objektmi, umiestnením hlavných uzáverov inžinierskych sietí, umiestnením protipožiarnych zariadení, únikových východov a ciest, postupom pri zabezpečovaní hlásnej služby na úseku požiarnej ochrany, vzniku prevádzkovej havárie alebo mimoriadnej udalosti a vyhlasovaní stupňov pohotovosti, so zásadami bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci týkajúcich sa pohybu osôb a motorových vozidiel v priestoroch objednávateľa. |
2.17 Dodávateľ je povinný umožniť nahliadnuť oprávnenej osobe objednávateľa do Knihy prevzatia a odovzdania služby, za účelom porovnania s dochádzkovým listom pracovníkov dodávateľa predkladaných objednávateľovi k úhrade. |
2.18 Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonávať kontrolu výkonu strážnej služby. Kontroly sa vykonávajú dlhodobo, podľa aktuálnej potreby. V prípade zistených nedostatkov je potrebné ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku. |
2.19 Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené zlým plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
2.20 V prípade zistenia mimoriadnych udalostí, ktoré by mohli ohrozovať zdravie a život zamestnancov strážnej služby, prípadne zamestnancov a návštevy, ich dodávateľ okamžite nahlási na stálu službu Policajného zboru, na č. 158 a násl. poverenému zamestnancovi objednávateľa a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. V prípade vzniku mimoriadnych udalostí, ktoré vyplývajú z činností spôsobených prevádzkou budovy, okamžite informuje povereného zamestnanca objednávateľa o charaktere zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
2.21 Dodávateľ je povinný písomne predkladať poverenej osobe objednávateľa do desiateho dňa v mesiaci za predchádzajúci mesiac vo forme hlásenia všetky zistenia z výkonu strážnej služby, škodové udalosti a narušenia objektov. |
2.22 Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, interné vnútorné predpisy a pokyny objednávateľa. |
2.23 Dodávateľ sa podieľa na plnení úloh, ktoré vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi, najmä z vyhlášky MV SR č. 121/2002 Z. z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. |
2.24 Dodávateľ sa podieľa a aktívne sa zúčastňuje na cvičnom požiarnom poplachu, ohlasovaní vzniku požiaru a na zabezpečovaní evakuácie osôb z objektu. |
2.25 V prípade, že zamestnanec dodávateľa nemôže zo zdravotných, prípadne osobných dôvodov v daný deň nastúpiť na výkon strážnej služby, je dodávateľ povinný do jednej hodiny od zistenia uvedenej skutočnosti zabezpečiť náhradu s tým, že zamestnanec dodávateľa, ktorého neprišiel vystriedať zamestnanec dodávateľa z novej zmeny, je povinný zotrvať na strážnom stanovišti až do príchodu náhradníka. |
2.26 Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných zamestnancov a všetkých osôb, ktoré sa s jeho vedomím a oprávnene zdržujú v priestoroch vykonávania predmetu plnenia, za bezpečnostné úkony, opatrenia a podmienky počas realizácie prác a služieb v zmysle platných predpisov na ochranu a bezpečnosť zdravia pri práci. |
2.27 Dodávateľ je povinný pre všetky osoby vykonávajúce práce na predmete plnenia zabezpečiť účasť na školení o ochrane pred požiarmi a oboznamovaní a informovaní o BOZP (bod č. 2.10) organizovanom objednávateľom. |
2.28 Dodávateľ má v súvislosti s výkonom strážnej služby pre objednávateľa povinnosť dodržiavať najmä: Zákon č.124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v platnom znení, Zákon č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi, Vyhláška MV SR č. 121/2002 Z. z. o požiarnej prevencii, Nariadenie vlády č. 392/2006 o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri používaní pracovných prostriedkov, Nariadenie vlády č. 395/2006 o min. požiadavkách na poskytovanie a používanie osobných ochranných pracovných prostriedkov. |
2.29 Dodávateľ zodpovedá za dôsledné a sústavne vyžadovanie dodržiavania predpisov BOZP, OPP a ŽP správne používanie osobných ochranných pracovných prostriedkov a oblečenia s názvom spoločnosti. |
2.30 Dodávateľ je povinný počas účinnosti tejto Zmluvy zabezpečiť trvanie platnej zmluvy o poistení pre prípad spôsobenia škody pri výkone služby s minimálnym poistným plnením do sumy 500 000,00 eur (slovom: päťstotisíc eur). Za účelom preukázania trvania poistenia počas účinnosti Zmluvy je dodávateľ povinný na žiadosť objednávateľa bezodkladne predložiť aktuálny doklad o poistení. |
2.31 Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť rozsah požadovaných služieb pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny. |
2.32 Dodávateľ zabezpečí, aby pracovníci poskytujúci strážne služby boli riadne oboznámení so svojimi povinnosťami a oprávneniami ako aj právami a povinnosťami v zmysle tejto zmluvy, čo dodávateľ písomne preukáže objednávateľovi. |
2.33 Dodávateľ nesmie svojvoľne vyhotovovať zvukové, obrazové, ani zvukovo-obrazové záznamy, ani vykonávať monitorovanie, ani inštalovať videokamery bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. |
2.34 Pri objektoch s požiadavkou na strážneho psa využívaného podľa potreby pri výkone služby, je dodávateľ povinný zabezpečiť potrebnú veterinárnu starostlivosť a kŕmenie. |
3. PLATOBNÉ PODMIENKY A FAKTURÁCIA |
3.1 Fakturácia za poskytnuté služby bude mesačne na základe vystavených faktúr za daný počet dní výkonu služby/za počet hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. Splatnosť faktúr je 30 dní. |
3.2 V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby ako mzda zamestnancov dodávateľa, náklady uvedené v bode č. 2.14 a 2.15. |
3.3 Objednávateľ služby neposkytuje preddavok ani zálohu na úhradu faktúr. |
3.4 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, cena za 1 hodinu poskytnutej služby bez DPH, cena za 1 hodinu poskytnutej služby s DPH, celkový počet hodín poskytnutej služby fakturovaného mesiaca, celková cena služby za daný mesiac s DPH, bez DPH, odtlačok pečiatky a podpis. |
3.5 K faktúre budú priložené nasledovné doklady ako príloha: objednávateľom potvrdený dochádzkový list pracovníkov dodávateľa v danom kalendárnom mesiaci a výkaz s uvedením skutočne poskytnutých služieb v podobe počtu osobohodín na jednotlivé objekty v mesiaci, na ktorý je faktúra vystavená. |
3.6 Fakturovať sa budú len skutočne poskytnuté služby. ktoré budú odsúhlasené objednávateľom. |
3.7 Činnosti podľa bodu 2.4 vykonané v období od nadobudnutia účinnosti zmluvy do začiatku výkonu strážnej služby t.j. 01.02.2021 nie sú považované za výkon strážnej služby, sú to osobitné požiadavky na plnenie zmluvy a nezakladajú nárok na finančné plnenie. |
4. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV |
4.1 Zmluvné strany majú zavedenú štandardnú ochranu osobných údajov, ktorá spočíva v prijatí primeraných technických a organizačných opatrení na zabezpečenie spracúvania osobných údajov len na konkrétny účel, minimalizácie množstva získaných osobných údajov a rozsahu ich spracúvania, doby uchovávania a dostupnosti osobných údajov. |
4.2 Zmluvné strany spracúvajú osobné údaje v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ako aj zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
4.3 Dodávateľ sa zaväzuje, že údaje a informácie, na ktoré sa vzťahuje ochrana osobných údajov, poskytne len dotknutej osobe, ktorej sa osobné údaje týkajú a ak je to nutné, tak aj zodpovednej osobe poverenej dohľadom nad ochranou osobných údajov objednávateľa, prípadne zamestnancom Úradu na ochranu osobných údajov SR vykonávajúcich kontrolu u objednávateľa, prípadne orgánom činným v trestnom konaní na základe písomného vyžiadania. |
4.4 Objednávateľ a aj dodávateľ sa zároveň zaväzujú, že o osobných údajoch, ktoré spracúvajú budú zachovávať mlčanlivosť. Povinnosť mlčanlivosti trvá aj po skončení spracúvania osobných údajov. |
4.5 Informácie a údaje, na ktoré sa vzťahuje ochrana osobných údajov sa poskytnú súdu, prokuratúre alebo inému orgánu štátu na účely plnenia jeho úloh podľa osobitného predpisu alebo na účely odhaľovania, vyšetrovania a stíhania trestných činov. |
5. SUBDODÁVATELIA A PRAVIDLÁ PRE SUBDODÁVATEĽOV |
V prípade, ak bude mať počas plnenia tejto Zmluvy dodávateľ záujem uzavrieť Zmluvu so subdodávateľom, ktorý sa bude podieľať na realizácii Predmetu Zmluvy, je povinný rešpektovať nasledovné pravidlá: |
5.1 Každý subdodávateľ musí byť schopný realizovať príslušnú časť Predmetu Zmluvy v rovnakej kvalite ako dodávateľ v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z.. Identifikáciu subdodávateľa musí dodávateľ predložiť objednávateľovi najneskôr 3 (tri) pracovné dni pred začatím plnenia plánovanej subdodávky subdodávateľom. Objednávateľ má právo odmietnuť podiel na realizácii plnenia Predmetu Zmluvy subdodávateľom. |
5.2 V prípade, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z., subdodávateľ má povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Nesplnenie tejto povinnosti alebo výmaz subdodávateľa z registra partnerov verejného sektora môže mať za následok odstúpenie od Zmluvy podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. |
5.3 V prípade, ak vznikne v priebehu trvania Zmluvy povinnosť subdodávateľa zapísať sa do registra partnerov verejného sektora podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z., je dodávateľ povinný písomne oznámiť túto skutočnosť objednávateľovi (osobe oprávnenej na obchodné a vecné rokovania). |
6. ZMLUVNÁ POKUTA A ODSTÚPENIE OD ZMLUVY |
6.1Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- EUR za každý preukázaný prípad, kedy by bolo zjavné, že zamestnanec dodávateľa pri výkone strážnej služby nezabezpečil riadne plnenie svojich povinností, v dôsledku čoho došlo ku škode na majetku a inventári objednávateľa a o danej veci neinformoval oprávnenú osobu objednávateľa. |
6.2 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 200,- EUR za každú aj začatú hodinu, v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon služby v dohodnutom rozsahu. |
6.3 Zmluvná pokuta je splatná do 30 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa. |
6.4 Nesplnenie povinností podľa bodu č. 2.5, 2.6 a 2.9 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
6.5 Nepredloženie dokladov podľa bodu č. 2.7 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
6.6 Nesplnenie povinnosti podľa bodu č. 2.12 a 2.13 sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
6.7 Neodstránenie zistených nedostatkov podľa bodu č. 2.18 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
6.8 V prípade, ak poruší poskytovateľ povinnosť mať uzavreté poistenie podľa bodu č. 2.30, je na žiadosť objednávateľa povinný zaplatiť zmluvnú pokutu 2 000,00 eur (slovom: dvetisíc eur); zároveň je objednávateľ v takom prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
6.9 Nesplnenie povinnosti podľa bodu č. 7.6 a podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môže mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa ak v stanovenej lehote nepreukáže zápis do registra partnerov verejného sektora. |
6.10 Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
6.11 Dodávateľ preukáže odbornú spôsobilosť overenou fotokópiou platnej licencie na prevádzkovanie SBS podľa zák. č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
6.12 Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ prestane spĺňať podmienky podľa zákona č. 473/2005 Z.z. o súkromnej bezpečnosti. |
6.13 Zmluvu je možné ukončiť výpoveďou zo strany objednávateľa aj bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota je 2-mesačná a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
7. ĎALŠIE USTANOVENIA |
7.1 V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby. |
7.2 Objednávateľ vyžaduje, aby bola minimálna hodnota hodinovej sadzby osoby vykonávajúcej strážnu službu prepočítaná koeficientom 1,2 pre 2 stupeň náročnosti pracovných miest určeného v Prílohe č.1 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. |
7.3 Objednávateľ vyžaduje, aby v kalkulácii nákladov hodinovej sadzby boli dodržané všeobecne platné právne predpisy v danej oblasti, t.j. sociálne právo a pracovné právo, podľa osobitných predpisov vrátane primeraného zisku. |
7.4 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
7.5 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy.Všetky ceny predložené Dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a jeho primeraný zisk. |
7.6 Podľa § 11 ods. 2 zákona verejnom obstarávaní objednávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s dodávateľom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, že dodávateľ nesplní túto povinnosť, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
7.7 V nadväznosti na bod 2.9 si objednávateľ vyhradzuje právo písomného schválenia osôb vykonávajúcich strážnu službu v každom objekte. Za schválené osoby dodávateľ doručí úradne osvedčené fotokópie ID preukazu člena SBS spolu s písomným súhlasom osôb vykonávajúcich strážnu službu podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov; bez splnenia týchto povinností nemôže člen SBS nastúpiť do výkonu strážnej služby. |
7.8 Plnenie Rámcovej dohody bude prebiehať od 01.02.2021do 30.09.2021 alebo do vyčerpania finančného objemu na základe ktorého sa táto Rámcová dohoda uzavrela, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
7.9 Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy ,resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon. V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy |
odstúpiť, a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody. |
7.10 Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana, ktorá sa rozhodla doručiť svoj písomný prejav vôle druhej zmluvnej strane, je povinná odovzdať svoj písomný prejav vôle druhej zmluvnej strane alebo zaslať svoj písomný prejav vôle na adresu sídla druhej zmluvnej strany uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, že zmluvná strana doporučenú poštovú zásielku od druhej zmluvnej strany z akéhokoľvek dôvodu neprevezme, považuje sa táto zásielka za doručenú uplynutím desiatich dní odo dňa jej odoslania na poslednú známu adresu sídla zmluvnej strany, |
ktorej bola zásielka určená a odoslaná. |
Objekt č. 1 PD Petrovce nad Laborcom, č. 2 VS Starina, č. 3 PD Paričov - Trebišov, č. 4 ČS Pavlovce nad Uhom, č. 5 Areál SP Košice, č. 6 VS Bukovec, Košický, Slovenská republika
8
1,00 celok v zmysle uvedených požiadaviek
232 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.01.2021 08:54
20.01.2021 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.01.2021 09:00 - Vstupná ponuka | 232 000,00 | € | Cena bez DPH |
20.01.2021 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 160 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: