• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.01.2021 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2021 12:50

Detail zákazky Z2021256

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.01.2021 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2021 12:50

Základné údaje

Z2021256

OF-228784

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5432757

Objednávateľ

00738301

Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK

Dodávateľ

46101381

Green Technologies Slovakia s. r. o.

Nám.Gen. M. R. Štefánika 341/2, Brezová pod Bradlom, 90613, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Overal celotelový

overal, OOPP

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Overal celotelový - 1500 ks
Funkcia
ochranný celotelový odev na ochranu pred kontamináciou infekčnými činiteľmi s kapucňou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkosť M (veľkostné parametre - Výška 166-174 cm, Hrudník 94-102 cm, Pás 82-90 cm) ks 300
Veľkosť L (veľkostné parametre - Výška 174-182 cm, Hrudník 102-110 cm, Pás 90-98 cm) ks 500
Veľkosť XL (veľkostné parametre - Výška 182-190 cm, Hrudník 110-118 cm, Pás 98-106 cm) ks 500
Veľkosť XXL (veľkostné parametre - Výška 190-198 cm, Hrudník 118-129 cm, Pás 106-117 cm) ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
jednorazový áno
celotelový áno
farba biela
kategória minimálne III
ochranná trieda typ 3/typ4/ typ 5 / typ 6
kapucňa áno
rukáv dlhý ukončený manžetou
nohy ukončené gumičkou
zips s prilepiteľnou záklopkou
švy podlepené páskou
certifikát skúšky typu ( EÚ) 2016/425 spolu so záverečným protokolom v origináli, prípadne  úradne overenú kópiu záverečného protokolu a taktiež v prípade vyhotovenia v cudzom jazyku úradný preklad tohto dokumentu áno
spĺňajúci normy min. EN 1149-5:2008, EN 1073-2:2002 / Class:1, EN 13034:2005+A1:2009 / Type_6, EN ISO 13982-1:2004+A1:2010 / Type_5, EN 14126:2003+AC:2004 / Type: 3 B.4 B,5B,6B, EN ISO 13688:2013
materiál netkaná polypropylénová antistatická tkanina (tyvek)
označenie značkou CE + číslom notifikovanej osoby priamo na výrobku
odev musí obsahovať piktogramové značenie spĺňajúcich požiadaviek kvality, certifikácie a ošetrovania áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia.
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte, ktorý bude predložený ako originál, resp. úradne overená kópia. V prípade vyhotovenia v cudzom jazyku, taktiež v úradnom preklade do slovenského alebo českého jazyka.
V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť objednávateľovi.
Splatnosť faktúry v lehote do 30 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu rámcovej dohody . Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a následne v rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
I. Zmluvná cena:
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti  rámcovej dohody :
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 dní od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody :
- obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
2. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať, len po odsúhlasení objednávateľom.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. V prípade reklamácie tovaru si dodávateľ reklamovaný tovar vyzdvihne u objednávateľa, prípadne dodávateľ uhradí dopravné a balné náklady objednávateľovi za prepravu reklamovaného tovaru k dodávateľovi.
V. Odstúpenie od rámcovej dohody :
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od rámcovej dohody  a udelenie neuspokojivej referencie.
2. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Trvanie rámcovej dohody je 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, doba plnenia bude 6 mesiacov a technická špecifikácia predmetu obstarávania je na 6 mesiacov.
Množstvá tovaru špecifikovaného v opisnom formulári sú len predpokladané, nie záväzné.
Predávajúci musí dopravu tovaru na miesto plnenia zabezpečovať osobou občiansky bezúhonnou. Táto osoba je povinná pri vstupe do objektu objednávateľa ako aj pri odchode , strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrení zo strany objednávateľa.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Súdna 15, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

6

1,00 celok

14 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.01.2021 09:51

20.01.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.01.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 308
 47
 18
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.01.2021 10:11 - Vstupná ponuka 14 700,00 € Cena s DPH
14.01.2021 21:18 - Najvýhodnejšia ponuka 10 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS