• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2021 15:03
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2021 15:10
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2021 16:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2021 16:55

Detail zákazky Z2021230

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2021 15:03
  •    Predkladanie ponúk
    21.01.2021 15:10
  •    Ukončenie zákazky
    21.01.2021 16:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2021 16:55

Základné údaje

Z2021230

OF-229653

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5437184

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

48124419

VERDI, s. r. o.

Beňovského 1165/6, Bratislava, 84101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky spotrebný materiál

Kancelársky spotrebný materiál

  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný kancelársky materiál
Funkcia
Spotrebný kancelársky materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Závesný zakladač Leitz Alpha 1986 s bočnicami ks 30
2. Obchodná kniha, A4, 200 listová, linajková, 100% celulóza ks 500
3. Obchodná kniha, A5, 200 listová, linajková, 100% celulóza ks 500
4. Obchodná kniha, A4, 200 listová, linajková, abecedna 100% celulóza ks 200
5. Elektrické strúhadlo na ceruzky Rapesco PS12 bal 30
6. Samolepiaci bloček 3M POSTIT 76x76 mm, neónový, mix 4 farieb/450 listov, vysoká lepivosť ks 500
7. Kancelársky papier A4 60g/m2 bal 75
8. Obálka hnedá TB4, X dnom ks 5000
9. Korková tabuľa 60 x 45 cm, Hliník ks 10
10. Rýchloviazač ROC Prešpanový A4 ks 5000
11. Nožnice 21 cm ks 50
12. Pravitko 30cm ks 50
13. Etikety univerzálne biele formát listu A4, odstrániteľné 52,5x21,2 mm, 5600 etikiet/balenie APLI bal 1000
14. Etikety print A6 48x21 mm, 20 ks et./A6, biele, 15 hárkov A6/bal. EF4821 bal 500
15. Kancelárska zošívačka s kovovým mechanizmom. ks 30
16. Euroobal A4, 80 mic., číry/100 ks bal 100
17. Poštová obálka C5 - samolepiaca ks 10000
18. Poštová obálka C6 - samolepiaca ks 10000
19. Poštová obálka A4 - samolepiaca ks 5000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Vnútri dosiek sú výrezy na upevnenie rýchloviazacích svoriek (nie sú súčasťou - kód v tomto obchode: 0503021). Rozmer: 348 x 260 mm. Balenie obsahuje 25ks z jednej farby. Predaj na kusy. Farby: žltá, červená, modrá, zelená. Vyrobené z hrubého kartónu colorspan 225 g/m2. Bočnice sú vyrobené z patentovaného, veľmi pevného materiálu.
1. Súčasťou každých dosiek je veľký plastový rozlišovač s vymeniteľným štítkom na popis obsahu na 2 - 3 riadky. Rozlišovač je možné umiestniť na vodorovnej aj zvislej strane dosiek.
2. 3. 4. bezdrevný papier, 80gr/m2 hrúbka papiera, tvrdý obal
5. elektrické strúhadlo, 2 otvory , vymeniteľné čepele, napájanie USB alebo 4 batérie AA
6. Samolepiaci bloček 3M POSTIT 76x76 mm, neónový, mix 4 farieb/450 listov, vysoká lepivosť
7. Formát: A4 Gramáž: 60 g/m2 Balenie: 500 listou
8. bez vnútornej potlače materiál: 150 g hnedý natronový papier rozmery: 250x353 mm šírka spodku: 38 mm Materiál .: Kriedový papier Veľkosť : 2,5 cm široká, 30cm stupnice Farebné pásky : Biela Farebné stupnice čierna Mierka :Cm na jednej strane, prázdna na zadnej strane
9. Farba: hliník Typ povrchu: korkový Typ tabule: závesná Materiál rámu: hliní Korková nástenka  45 x 60 cm
10. Rýchloviazače obyčajné s plnou prednou stranou (celé). Vyrobené z farebného kartónu prešpánu gramáže 350 g / m². Formát A4. Balenie 20 ks.
11. ostrie potiahnuté pre dlhšiu trvácnosť a optimálnu tvrdosť , ergonomické vyhotovenie-rúčky sp otočené 3D, prispôsobujú sa rukám
13. 5600 etikiet/balenie APLI
14. Etikety univerzálne print, rozmer 48x21 mm na hárku A6 formáte, na 1 hárku sa nachádza 12 ks etikiet, balenie obsahuje 15 hárkov. EF4821 dodávateľ predloží vzor etikety na odsúhlasenie
15. Kancelárska zošívačka s kovovým mechanizmom. Kapacita 25 listov. Spinky 24/ 6, 26/ 6. Farba modrá.
17. rozmer 162mm x 229mm biela bal - 1000ks / obalky viditeľne delene po 100ks
18. rozmer 114mm x 162mm biela bal - 1000ks / obalky viditeľne delene po 100ks
19. obálka A4 bal - 1000ks / obalky viditeľne delene po 100ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia ( chodba - sklad )
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu za týchto podmienok:
a.) dodanie ekvivalentu vo forme inovácie pri súčasnom dodržaní všetkých kvalitatívnych podmienok.
b.) dodanie ekvivalentu v tom prípade, ak bude mať zhodné, alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom.
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3-ich pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatne vzorky tovaru, ak ním je ekvivalent. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpočet jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

6

1,00 celok

12 170,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.01.2021 15:03

21.01.2021 15:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.01.2021 15:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 342
 129
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.01.2021 15:34 - Vstupná ponuka 12 170,00 € Cena bez DPH
19.01.2021 13:46 - Najvýhodnejšia ponuka 12 149,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS