• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2021 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    15.01.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.01.2021 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2021 14:00

Detail zákazky Z2021169

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2021 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    15.01.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.01.2021 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.01.2021 14:00

Základné údaje

Z2021169

OF-229620

zazmluvnená

Objednávateľ

36202908

K - PRINT, s.r.o.

SNP 1944/91, Trebišov, 07501, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítačová zostava pre grafické práce

počítačová zostava pre grafické práce

  • 30213000-5 - Osobné počítače

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. počítačová zostava pre grafické práce
Funkcia
počítačová zostava pre grafické práce pre vydavateľskú činnosť
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ technológie: počítačová zostava pre grafické práce
Procesor: minimálne 4 jadrový, minimálne skóre 10.000 podľa PassMark benchmark
RAM: minimálne 16GB DDR3
Hardisk: minimálne 2TB
Grafická karta: samostatná, minimálne 2 GB RAM
Mechanika DVD+/-RW, klávesnica, myš, čítačka kariet, monitor 24": áno
Operačný sytém: áno (s podporou pre tlačové zariadenia a softwarove balíky - typu Windows/iOS)
Monitor: 24"
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Návod na obsluhu v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku
Servisné zabezpečenie do 24 hodín od nahlásenia poruchy
Lehota splatnosti úplnej faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi
Objednávateľ si v rámci záväzkového vzťahu s dodávateľom vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom, a výsledky administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH je povinný prehlásiť, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, a tiež kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí poskytnutí nenávratného finančného a poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť.
Predávajúci je povinný písomne oznámiť štatutárnemu zástupcovi kupujúceho, že je pripravený zrealizovať dodávku technického zariadenia, a to najmenej 5 (slovom päť) pracovných dní vopred.
Kupujúci je povinný pri dodržaní podmienok stanovených v tejto zmluve poskytnúť predávajúcemu primeranú súčinnosť pri odovzdaní a prevzatí technického zariadenia.
Poskytnutou zárukou predávajúci ručí, že predmet zmluvy bude mať po celý čas trvania záručnej doby vlastnosti stanovené touto zmluvou a zároveň sa zaväzuje, že po celý čas trvania záručnej doby bude technické zariadenie plne funkčné a spôsobilé na riadne využívanie.
Poskytnutá záruka na technické zariadenie je 24 mesiacov (slovom dvadsaťštyri mesiacov) odo dňa ich protokolárneho odovzdania a prevzatia.
Ak sa v opisnom formulári a jeho prílohách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ak bude ponúkaný ekvivalent, odberateľ vyžaduje dôkaz, že dodaný tovar zodpovedá určenému opisu predmetu zákazky (§ 42, ods. 10 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní).
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky a technickej špecifikácie parametrov alebo osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od kúpnej zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) platnými v čase zákazky.
Dodacia lehota je 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán a účinnosť až po splnení nasledovných podmienok súčasne: a) dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v zmysle ustanovení § 47 ods. 1 a § 47a ods. 2 a 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov vo väzbe k ustanoveniu § 44 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. b) kladným overením verejného obstarávania oprávneným orgánom, poskytovateľom príspevku.
Zmluva nadobúda účinnosť až po doručení kladného stanoviska zo záverov vykonanej kontroly postupu zadávania zákazky zo strany Ministerstva kultúry SR, ako SO pre Integrovaný regionálny OP a s výsledkom umožnenia financovania z prostriedkov z európskych štrukturálnych a investičných fondov. O splnení podmienky nadobudnutia účinnosti Zmluvy podľa tohto ustanovenia tejto Zmluvy je objednávateľ povinný písomne informovať dodávateľa bezodkladne, najneskôr však do troch dní, od kedy mu bude doručené kladné stanovisko zo strany Ministerstva kultúry SR, ako SO pre Integrovaný regionálny OP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

01.03.2021 10:00 — 30.03.2021 10:00

1,00 kus

1 216,84

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.01.2021 10:08

15.01.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.01.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 388
 40
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.01.2021 10:35 - Vstupná ponuka 1 216,84 € Cena bez DPH
12.01.2021 12:58 - Najvýhodnejšia ponuka 989,95 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS