• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.01.2021 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    18.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.01.2021 10:55
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.01.2021 11:10

Detail zákazky Z2021138

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.01.2021 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    18.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.01.2021 10:55
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.01.2021 11:10

Základné údaje

Z2021138

OF-229624

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5424460

Objednávateľ

00606740

Stredná zdravotnícka škola

Lipová 32, Humenné, 06683, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania formou stravných lístkov a darčekové kupóny

stravné lístky, stravovanie, gastro lístky, darčekové kupóny, nominálna hodnota

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 30199750-2 - Poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné lístky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných lístkov
Poukážky vo forme darčekových kupónov vydávané podľa grafických návrhov uchádzačov, zodpovedajúce všeobecne platným právnym predpisom na kvalitu a hygienu tlače a predpismi o ceninách.
Univerzálne využitie darčekových poukážok – kultúrne, športové a iné podujatia, nákup drogérie, kozmetiky, elektroniky, kníh, oblečenia, obuvi a iných tovarov, vzdelávanie, wellness a iné služby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nominálna hodnota jedného stravného lístka € 4,00
Počet lístkov v nominálnej hodnote 4,00 € ks 3100
2. Nominálna hodnota jednej darčekovej poukážky € 30,00
Počet darčekových poukážok v nominálnej hodnote 30,00 € ks 40,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravný lístok obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravný lístok obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravný lístok obsahuje rok platnosti stravného lístka
Stravný lístok obsahuje nominálna hodnota stravného lístka
Doba platnosti stravných lístkov minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli stravné lístky vydané
Darčeková poukážka musí spĺňať všetky legislatívne požiadavky na ceniny, vrátane ochranných prvkov
Darčeková poukážka obsahuje nominálnu hodnotu darčekovej poukážky 30 EUR
Platnosť darčekovej poukážky do konca roka 2022
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo stravných lístkov a darčekových poukážok na 12 mesiacov je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných lístkov a darčekových poukážok počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa uvedené v mesačných objednávkach. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať všetky stravné lístky.
Množstvo stravovacích lístkov sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov. Presné množstvá budú uvedené v mesačných objednávkach.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na bezplatné vrátenie (bez spracovateľského poplatku) nepoužitých stravných lístkov, ktorým skončila platnosť najneskôr v januári roku nasledujúceho po roku vyznačenom na stravnom lístku formou dobropisu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov a darčekových poukážok riadne a včas na miesto určené v objednávke, a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke.
Dodanie stravných lístkov a darčekových poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od doručenia objednávky.
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok objednávateľa, do vyčerpania zazmluvneného počtu darčekových poukážok a do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných lístkov alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve.
Objednávateľ zašle objednávky na dodanie stravných lístkov a darčekových poukážok poštou alebo e-mailom podľa dohody zmluvných strán.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a uskutoční sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov  a všetkých poplatkov za poskytnuté služby, a to aj pri zmene nominálnej hodnoty stravných lístkov po celú dobu trvania zmluvy.
Celková cena predmetu zmluvy v € vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá je výsledkom verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne každý mesiac za dodané množstvo podľa jednotlivých čiastkových objednávok.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje deň odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit a celkový počet stravných lístkov a darčekových poukážok.
Poplatok za poskytnutie služieb obsahuje všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných lístkov a darčekových poukážok objednávateľovi.
Výška poplatku za poskytnuté služby (provízie dodávateľa, daň, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, dodanie na miesto plnenia a všetky súvisiace náklady) je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné lístky a darčekové poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov a darčekových poukážok  2. z ceny poplatku za poskytnuté služby (odmena/provízia) 3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Celková cena na úhradu za dodané stravné lístky a darčekové poukážky bude vo faktúre vypočítaná ako súčet súčinu 1 ks nominálnej hodnoty stravného lístka vrátane odmeny (provízie) a počtu požadovaných stravných lístkov a súčinu 1 ks darčekového kupónu v nominálnej hodnote 30,00 EUR vrátane odmeny (provízie) a počtu požadovaných darčekových kupónov. Táto suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. V aktualizovanom rozpočte bude uvedená kalkulácia celkovej ceny zaokrúhlená na 2 desatinné miesta a ceny nominálnej hodnoty stravných lístkov a darčekových poukážok a poplatkov za poskytnuté služby zaokrúhlené na 5 desatinných miest.
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Stredná zdravotnícka škola, Lipová 32, 066 83 Humenné, Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 súbor položiek

13 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.01.2021 09:59

18.01.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.01.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 66
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.01.2021 10:31 - Vstupná ponuka 13 600,00 € Cena s DPH
14.01.2021 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka 13 599,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS