• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2021 13:00
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2021 13:53
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2021 14:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2021 14:45

Detail zákazky Z2021122

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2021 13:00
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2021 13:53
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2021 14:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2021 14:45

Základné údaje

Z2021122

OF-222769

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5416972

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

36622524

MB TECH BB s.r.o.

Priemyselná ulica 15449/2, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítač

počítač, výpočtová technika

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítač
Funkcia
Stolové počítače s príslušenstvom určených na kancelársku prácu a pre prácu v NIS zamestnancov objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počítač ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počítač:
Procesor minimálne i5 respektíve minimálna hodnota CPU benchmark je viac ako 4646 bodov
Pamäť RAM minimálne 8 GB DIMM DDR3
SSD disk minimálne 256 GB
Mechanika DVD-RW
Operačný systém minimálne na úrovni Windows 10 Profesional 64-bit, alebo vyššia verzia z hľadiska kompatibility a prepojenia NIS
USB porty minimálne 6x USB 2.0 port a 4x USB 3.0 port
DisplayPort alebo HDMI áno
Nepoškodené komponenty, bez viditeľných škrabancov, bez prachu áno
Klávesnica SK USB - nová
Optická myš USB - nová
Stav počítačov nové alebo repasované
Monitor:
Uhlopriečka displeja minimálne: 23" (58,4 cm)
Úprava panela Antireflexný, LED podsvietenie
Rozlíšenie minimálne 1 920 × 1 080
Zobrazovací uhol minimálne: 170° horizontálne, 160° vertikálne
Jas minimálne: 250 cd/m2
Pomer kontrastu minimálne: 1 000 : 1 statický, 5 000 000 : 1 dynamický
Čas odozvy minimálne: 5 ms
Video vstupy minimálne: VGA, DVI-D, DisplayPort
Porty a konektory minimálne: 3 USB 2.0
Stav monitorov nové alebo repasované
K monitorom dodať aj kábel DVI, resp. DisplayPort , kompatibilný s výstupom z PC. Dĺžka minimálne 1,5 m áno
Monitor - rok výroby 2017 alebo neskôr áno
MS Office Word, Excel, PowerPoint, OneNote a Outlook– z hľadiska kompatibility a prepojenia NIS
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom plnenia sú dve zdravotnícke zariadenia v zriaďovacej pôsobnosti Trenčianskeho samosprávneho kraja.
Dodávateľ má povinnosť do 5 pracovných dní od oznámenia miest plnenia v súlade s požiadavkami uvedenými v Opisnom formulári, uzatvoriť Dodatok k tejto zmluve s každým zdravotníckym zariadením samostatne. Obsahom dodatku bude: rozčlenenie predmetu zákazky, množstva, miesta, spôsobu a lehoty dodania, kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa, ktoré musia obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail kontaktnej osoby oprávnenej kontaktnej osoby zodpovednej za predmetnú zákazku.
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je: balenie, naloženie, dovoz na miesto určené objednávateľom, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti v mieste plnenia.
Cenou za predmet zmluvy sa rozumie cena, vrátane obalu, cla, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi:
a.) jednotkovú cenu bez DPH a s DPH každého produktu,
b.) typové označenie tovaru, výrobcu, technickú dokumentáciu - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku a technickú špecifikáciu vrátane technických listov preukazujúcich plnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zmluvy.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú a obchodnú špecifikáciu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Predmet zmluvy musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, vyhlásenie o zhode v znení všeobecne záväzných právnych predpisov a podľa dotknutých harmonizačných technických predpisov z oblasti posudzovania zhody, vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zmluvy neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly predmetu zmluvy zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady predmetu zmluvy, resp. jeho nesúlad so zmluvou, predmet zmluvy neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok predmetu zmluvy odstrániť.
Predmet zmluvy musí byť dodaný v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Predmet zmluvy musí spĺňať platné normy akosti a kvality.
Dodávateľ zabezpečí bezplatnú výmenu predmetu zmluvy, u ktorého sa zistí porucha pri ich nasadení do prevádzky po dobu 6 mesiacov od ich dodania
Dodávka predmetu zmluvy, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) termín dodania tovaru je do 15 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy
c) dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní a po podpísaní dodacieho listu objednávateľom.
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu.
Na predmet zmluvy musí byť garantovaná záruka v trvaní 36 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom
Objednávateľ preberá predmet zmluvy podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis predmetu zmluvy, jeho množstvo,dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej predmet zmluvy za objednávateľa. Predmet zmluvy sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH a potvrdený dodací list.
Splatnosť faktúry sa požaduje v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Servisné podmienky:
Požaduje sa nástup na servis do 2 pracovných dní od nahlásenia poruchy v rámci záručného servisu. Vrátane dovozu aj odvozu reklamovaného predmetu zákazky v rámci záručného servisu.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 14 pracovných dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné.
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. Servisné zásahy bude vykonávať len autorizované servisné stredisko.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Zodpovednosť za vady:
Na predmet zmluvy musí byť garantovaná záruka v trvaní 36 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom.
Dodávateľ garantuje, že dodaný predmet zmluvy bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel,resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté,resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného predmetu zmluvy sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má predmet zmluvy v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na predmete zmluvy na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady predmetu zmluvy, zistené pri preberaní dodaného predmetu zmluvy,alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného predmetu zmluvy za vadný predmet zmluvy, dodanie chýbajúceho predmetu zmluvy. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy.
Sankcie:
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán.
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve,
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve,
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka,
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka,
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u apod.
Ak sa v opise predmetu nachádzajú odvolávky na konkrétny výrobok, resp. výrobcu, značku, umožňuje objednávateľ predložiť ekvivalentný výrobok pri splnení minimálnych parametrov uvedených opisnom formulári.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
Informačná povinnosť:
Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy.
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

15.01.2021 14:30 — 01.02.2021 14:30

40,00 ks

10 120,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.01.2021 13:00

14.01.2021 13:53

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.01.2021 14:08

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 388
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.01.2021 16:40 - Vstupná ponuka 10 110,00 € Cena bez DPH
11.01.2021 16:40 - Najvýhodnejšia ponuka 10 110,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS