• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2021 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2021 14:50

Detail zákazky Z2021109

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2021 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2021 14:50

Základné údaje

Z2021109

OF-229608

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5416962

Objednávateľ

313190

Mesto Vrbové

gen. M.R. Štefánika 15/4, Vrbové , 92203, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok

stravné poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok (stravovacia poukážka, jedálny kupón, stravný kupón, gastrolístkov).
Je to zabezpečenie náhradnej formy stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa v stravovacích zariadeniach prevádzkovateľov oprávnených na poskytovanie stravovacích služieb a akceptujúcich stravné poukážky uchádzača
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej poukážky € 4
Požadované množstvo ks 13303
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka musí obsahovať názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka musí obsahovať rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka musí obsahovať nominánu hodnotu stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode. Dodávateľ bude doručovať stravné lístky na základe písomnej objednávky spravidla jedenkrát mesačne, priamo do sídla odberateľa na adresu uvedenú v objednávke
Dodávateľ je povinný umožniť odberateľovi zadávať objednávky aj v iných frekvenicách
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa alebo na iné miesto určené objednávateľom
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom alebo prostredníctvom internetu
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady
Výška poplatku za poskytné služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu
CCSP - Celková cena stravných poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania
Výška PPS v percentách (VPPS%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 4 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca: VPPS% = (((CCSP - CNHSP): CNHSP): 1,2) x 100
CNHSP - Celková nominálna hodnota stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CNHSP = 4,00 EUR x 13 303 ks= 53 212 EUR)
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov
Objednávateľ si vyhradzuje právo upravovať požadovanú nominálnu hodnotu stravnej poukážky v súlade so zákonom č. 283/2002 Z,z, o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať :
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH
Daňový doklad - faktúra - za objednané stravné poukážky bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok podľa objednávky
Celková cena na úhradu (CCU) za dodané stravné poukážky (SP) bude vo faktúre vypočítaná podľa vzorca CCÚ = (nominálna hodnota SP x množstvo SP) x (1 + VPPS% /100 x 1,2). Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta
Dodávateľovi vzniká nárok na zaplatenie dohodnutej ceny až po poskytnutí služby v súlade s ustanoveniami Obchodného zákonníka
Dohodnutú cenu odberateľ uhradí bankovým prevodom v prospech bankového účtu dodávateľa podľa skutočne poskytnutých stravných poukážok
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od ich doručenia odberateľovi
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa, bez poskytnutia zálohovej platby.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok 1. minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
Doba platnosti stravných poukážok 2. minimálne od mesiaca septembra distribúcia str. poukážok s platnosťou na nasledujúci kal. rok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Generála M.R.Štefánika 15/4, 922 03 Vrbové, Vrbové, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

18.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

13 303,00 ks

53 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.01.2021 11:21

14.01.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.01.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 16
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.01.2021 11:42 - Vstupná ponuka 53 500,00 € Cena s DPH
14.01.2021 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka 53 499,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS