• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2021 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2021 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2021 15:10

Detail zákazky Z2021105

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2021 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2021 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2021 15:10

Základné údaje

Z2021105

OF-229453

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5416960

Objednávateľ

17335469

Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca

Palárikova 2311, Čadca, 02216, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Infúzne súpravy, transfúzne súpravy, spojovacie hadičky

Infúzne súpravy, transfúzne súpravy, spojovacie hadičky

  • 33194120-3 - Potreby na infúzie
  • 33194220-4 - Spotrebný materiál na transfúziu krvi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Infúzne súpravy
Funkcia
Infúzna súprava je určená k terapeutickému podávaniu infúznych a injekčných roztokov z fliaš alebo plastových vakov pôsobením gravitácie do žily pacienta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Infúzna súprava ks 150 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Infúzna súprava sterilná,určená na jedno použitie, apyrogénna, netoxická
- komôrka so vzduchovým ventilom
- dostatočne ostrý prepichovací tŕň umožňujúci ľahké pripojenie inf.fľaše alebo vaku
- Filter 15 um
- Hydrofóbny anti-bakteriálny filter
- Hadička priehľadná, pružná, mäkká, dlhá min.150 cm
- Odkvapkávacia komôrka
- Regulátor prietoku s kolieskom
- na regulátore prietoku konektor na uchytenie konca hadičky infúznej súpravy
- v regulátore prietoku konektor na zasunutie tŕňa infúznej súpravy po jeho použití
- Napájanie univerzálne Luer- Lock
- Sterilizovaná EO
- bez obsahu ftalátov a latexu
- Jednotlivo sterilne balená
 2. Spojovacie hadičky
Funkcia
Spojovacie hadičky určené na spájanie infúznej alebo transfúznej súpravy s ďalšou zdravotníckou pomôckou, napr. intravenóznou kanylou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Spojovacia hadička krátka 1,8mm x 450mm LL ks 40 000
Spojovacia hadička dlhá 1,8mm x 1800mm LL ks 6 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spojovacia hadička určená na spájanie infúznej alebo transfúznej súpravy s ďalšou zdravotníckou pomôckou napr. intravenóznou kanylou
- určená na jedno použitie, sterilná, apyrogénna, netoxická, transparentná
- bez obsahu ftalátov a latexu
- napájanie Luer-lock alebo univerzálne
- jednotlivo sterilne balené
 3. transfúzne súpravy
Funkcia
Transfúzna súprava je určená k terapeutickému prevodu konzervovanej krvi, základných zložiek krvi, krvných náhrad z fliaš alebo vakov do žily pacientov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
transfúzna súprava ks 11 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
transfúzna súprava musí byť sterilná, apyrogénna, netoxická, určená na jedno použitie,
- musí obsahovať komôrku so vzduchovým ventilom
- prepichovací tŕň
- Filter minimálne 14 um
- Transfúzny filter 200 um
- Hadička priehľadná , dlhá min. 150 cm
- Napájanie konektor Luer-Lock
- Sterilizovaná EO
- Bez obsahu ftalátov a latexu
- jednotlivo sterilne balené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Splatnosť faktúr 60 dní
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe priebežných objednávok počas lehoty plnenia zmluvy.
Súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú s DPH na dve desatinné miesta, celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. V prípade, že dodávateľ spracováva fakturáciu elektronicky je nutné doručenie faktúry e-mailom najneskôr v deň dodania tovaru
Interval opakovaných plnení: maximálne 2x mesačne počas lehoty plnenia zmluvy. Plnenie na základe čiastkovej objednávky verejného obstarávateľa (odoslanej e-mailom)
Termín dodania tovaru je do max. 3 pracovných dní od zaslania čiastkovej objednávky
Požaduje sa, aby v prípade ak dodávateľ zistí, že cena na trhu je nižšia než je určená touto zmluvou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti doučil objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmluvu vypovedať v lehote troch mesiacov od dourčenia výpovede, pokiaľ dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá tovar za novo zistenú cenu.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
V prípade, že predávajúci nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v zákonom stanovenej výške z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
Dodávateľ do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámi kontaktnú osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovaru (uvedené ako presná hodnota) sú predpokladané, nie sú pre objednávateľa záväzné. Skutočne odobraté množstvo predmetu zákazky môže byť nižšie alebo vyššie, ako je uvedené v technickej špecifikácii.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný objem.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
V prípade, ak ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu SR cez príslušný daňový úrad.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi nám poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Názov Upresnenie
Požadujeme dodanie predmetu zákazky: minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatných funkčných vzoriek plnenia. Predložiť vzorky z jednotlivých položiek po 50 ks v orig. balení, ktoré musia spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Vzorky musia byť dodané do sídla verejného obstarávateľa najneskôr do 3 pracovných dní v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. od uzatvorenia zmluvy. (V prípade že vzorky nebudú spĺňať nami uvedenú špecifikáciu nedôjde k plneniu zmluvy a verejný obstarávateľ vyhotoví úspešnému uchádzačovi negatívnu referenciu) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou požadujeme predložiť: vyhlásenie o zhode, platný ŠUKL kód, a technický list výrobcu v slovenskom alebo českom jazyku. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou požadujeme predložiť: obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Počas zmluvného vzťahu je dodávateľ povinný dodávať ten istý tovar, v takej istej kvalite ako bol predložený vo vzorkách z jednotlivých položiek. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palárikova 2311, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 ks

30 113,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.01.2021 11:06

14.01.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.01.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 46
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.01.2021 11:35 - Vstupná ponuka 30 113,00 € Cena bez DPH
14.01.2021 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka 30 110,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS