• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2021 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2021 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2021 12:10

Detail zákazky Z2021102

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2021 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2021 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2021 12:10

Základné údaje

Z2021102

OF-229440

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5416958

Objednávateľ

17335469

Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca

Palárikova 2311, Čadca, 02216, SVK

Dodávateľ

31589561

VIDRA a spol. s.r.o.

Štrková 8, Žilina, 01196, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové injekčné striekačky a ihly

injekčná striekačka, injekčná ihla

  • 33141310-6 - Injekčné striekačky
  • 33141320-9 - Lekárske ihly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. jednorazové injekčné striekačky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
injekčná striekačka 2 ml ks 84 000
injekčná striekačka 5 ml ks 154 000
injekčná striekačka 10 ml ks 121 200
injekčná striekačka 20 ml ks 71 200
injekčná striekačka luer lock 50 ml ks 5 025
injekčná striekačka s irig. špičkou 50 ml ks 5 025
výplachovacia striekačka Janett 150 ml ks 135
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
jednorazové injekčné striekačky dvojdielne - sterilné, balené individuálne v blistroch s Luer a 50 ml s Luer-Lock aj s irigačnou špicou
jednorazové injekčné striekačky vysoko priehľadný valec s ľahkým pohybom piestu a detailnou stupnicou, ľahko čitateľnou. Piesty sa nesmú ohýbať!
jednorazové injekčné striekačky vyrobené z polypropylénu / polyetylénu, bez pryže, v súlade s normami EN, ISO.
 2. jednorazové inzulínové striekačky s ihlou
Funkcia
určené na aplikáciu inzulínu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
inzulínová striekačka s ihlou 1 ml ks 64 200
inzulínová striekačka s ihlou 0,5 ml ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
inzulínové striekačky s ihlou jednorazové, určené na aplikáciu 0,5 alebo 1 ml /100 jednotiek/ inzulínu. Zhotovené z plastu, sterilné, apyrogénne, netoxické, tvorené piestom, tesnením piesta a valcom s potlačenou stupnicou,
inzulínové striekačky s ihlou - pokračovanie do ktorej je vlepená ihla náležitého rozmeru, chránená krytkou vo farbe prislúchajúcej danému typu inzulínovej striekačky.
 3. Jednorazové injekčné ihly
Funkcia
určené na vnútrosvalovú, podkožnú, intravenóznu a intraarteriálnu aplikáciu liečiv.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
jednorazová ihla oranžová 0,5x20 mm ks 30 000
jednorazová ihla modrá 0,6x30 mm ks 30 000
jednorazová ihla čierna 0,7x30 mm ks 50 000
jednorazová ihla zelená 0,8x40 mm ks 55 000
jednorazová ihla žltá 0,9x40 mm ks 44 000
jednorazová ihla ružová 1,2x40 mm ks 135 000
jednorazová ihla sivá 0,4x20 mm ks 5 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
jednorazové injekčné ihly sterilné, balené jednotlivo v blistroch.
jednorazové injekčné ihly farebné označenie priehľadnej hlavičky, ktorá umožňuje vizuálnu kontrolu prietoku
jednorazové injekčné ihly tenký materiál trubky, vyrobený z nerezovej ocele, špička ihly potiahnutá silikónom pre hladkú penetráciu, v súlade s normami EN, ISO.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Splatnosť faktúr 60 dní.
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe priebežných objednávok počas lehoty plnenia zmluvy.
Súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jednotkovú cenu s DPH na dve desatinné miesta, celkovú sumu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. V prípade, že dodávateľ spracováva fakturáciu elektronicky, je nutné doručenie faktúry e-mailom najneskôr v deň dodania tovaru.
Interval opakovaných plnení: maximálne 2x mesačne počas lehoty plnenia zmluvy. Plnenie na základe čiastkovej objednávky (odoslanej e-mailom).
Termín dodania tovaru je maximálne do 3 pracovných dní od zaslania čiastkovej objednávky.
Požaduje sa, aby v prípade ak dodávateľ zistí, že cena na trhu je nižšia než je určená touto zmluvou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti doučil objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmluvu vypovedať v lehote troch mesiacov od doručenia výpovede, pokiaľ dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá tovar za novo zistenú cenu.
V prípade, že predávajúci nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v zákonom stanovenej výške z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovaru (uvedené ako presná hodnota) sú predpokladané, nie sú pre objednávateľa záväzné.
Skutočne odobraté množstvo predmetu zákazky môže byť nižšie alebo vyššie, ako je v technickej špecifikácii uvedené. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný objem.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
V prípade, ak ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu SR cez príslušný daňový úrad.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi nám poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámi kontaktnú osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
Názov Upresnenie
Požadujeme dodanie predmetu zákazky: minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatných funkčných vzoriek plnenia. Predložiť vzorky z jednotlivých položiek po 50 ks v orig. balení, ktoré musia spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Vzorky musia byť dodané do sídla verejného obstarávateľa najneskôr do 3 pracovných dní v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. od uzatvorenia zmluvy. (V prípade, že vzorky nebudú spĺňať nami uvedenú špecifikáciu, nedôjde k plneniu zmluvy a verejný obstarávateľ vyhotoví úspešnému uchádzačovi negatívnu referenciu) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou požadujeme predložiť: vyhlásenie o zhode, platný ŠUKL kód, a technický list výrobcu v slovenskom alebo českom jazyku. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou požadujeme predložiť: obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Počas zmluvného vzťahu je dodávateľ povinný dodávať ten istý tovar, v takej istej kvalite ako bol predložený vo vzorkách z jednotlivých položiek. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palárikova 2311, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 ks

18 521,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.01.2021 10:57

14.01.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.01.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 359
 53
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.01.2021 10:46 - Vstupná ponuka 18 521,00 € Cena bez DPH
14.01.2021 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka 18 520,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS