• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2021 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    18.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.01.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.01.2021 10:50

Detail zákazky Z202196

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2021 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    18.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.01.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.01.2021 10:50

Základné údaje

Z202196

OF-229572

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5424438

Objednávateľ

00316962

Mesto Turany

Osloboditeľov 83/91, Turany, 03853, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok

stravné poukážky, stravné lístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných zmluvných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky EUR 5,00 5,00
Množstvo stravných poukážok objednaných počas platnosti zmluvy ks 6600 6700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka musí obsahovať poučenie pre spotrebiteľa
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - sídlo objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa určené v objednávke s menovitou personalizáciou. Dodanie stravných poukážok dodávateľ zabezpečí do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok.  
Dodávateľ je povinný do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy, zaslať verejnému obstarávateľovi naskenovaný vzor ponúkaných stravných lístkov, preukazujúci splnenie požadovaných technických vlastností spolu so zoznamom zmluvných prevádzok, prostredníctvom ktorých dodávateľ zabezpečí obstarávané služby prostredníctvom stravných lístkov dodávateľa pre zamestnancov objednávateľa v miestnej lokalite sídla objednávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva sa uzatvára na obdobie od 22.01.2021 do 31.12.2021.
Dodávateľ je povinný dodať stravné poukážky nepoškodené, nezhodnotené, pričom stravné poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky  resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať Dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.
Objednávky môže objednávateľ zadať e-mailom, poštou alebo telefonicky, na kontaktnú adresu doručenú úspešným uchádzačom do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
Celková cena za dodané stravné poukážky bude fakturovaná na základe jednotlivých objednávok. Faktúru za dodanie stravných poukážok doručí dodávateľ po každom plnení do sídla objednávateľa.
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa jej doručenia, výhradne prevodným príkazom na bankový účet dodávateľa.  V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje, je kupujúci oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť predávajúcemu. Po doručení opravenej faktúry alebo novej faktúry plynie nová 30-dňová lehota splatnosti.
Dňom splnenia povinnosti úhrady je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu objednávateľa na účet dodávateľa.
Celková cena stravnej poukážky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky a provízie vyjadrenej v EUR vrátane DPH (ak dodávateľ je platcom DPH), ktorá do výpočtu vstupuje zaokrúhlene na 4 desatinné miesta.
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky. Výška provízie počas platnosti zmluvy sa meniť nebude.
Poplatok za sprostredkované stravovacie služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, najmä náklady na tlač a doručenie stravných poukážok, balné, províziu dodávateľa, dane, poistenie, storno poplatky za vrátenie, manipulačný poplatok alebo náklady na výmenu stravných poukážok a akékoľvek ďalšie finančné plnenie a náklady spojené s dodaním predmetu.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do odberného miesta objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
Výška provízie za jednu stravnú poukážku v EUR (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 4 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca VP=(4,00 x VP%) : 100.
Výška poplatku za sprostredkované stravovacie služby sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky. Výška poplatku za sprostredkované služby nesmie v súlade s § 152 ods. 5 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov presiahnuť 3% z hodnoty sumy uvedenej na stravnej poukážke.
Daňový doklad - faktúra za dodané stravné poukážky na základe objednávky bude dodaná objednávateľovi súčasne so stravnými poukážkami.
Pri zmene nominálnej hodnoty stravnej poukážky vyplývajúcej zo zmeny príslušných zákonných ustanovení dodávateľ vymení nepoužité stravné lístky za nové v novej požadovanej nominálnej hodnote alebo dodá stravné lístky rozdielnej hodnoty, bez dopadu na výšku provízie.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
V prípade legislatívnej zmeny zákonníka práce od 1. 3. 2021 si odberateľ vyžaduje právo od zmluvy odstúpiť.
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne
Názov Upresnenie
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi najneskôr do 30 dní po ukončení ich platnosti
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
Interval objednávania stravných poukážok raz mesačne, v mesiacoch november a december stravné poukážky s novým emisným obdobím

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Osloboditeľov 83/91, Turany, Martin, Žilinský, Slovenská republika

22.01.2021 10:21 — 31.12.2021 23:59

6 700,00 ks

33 750,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.01.2021 10:26

18.01.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.01.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.01.2021 11:01 - Vstupná ponuka 33 750,00 € Cena s DPH
14.01.2021 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka 33 749,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS