30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47372141
CMT Group s. r. o.
Panenská 13, Bratislava, 81103, SVK
Odvoz a likvidácia kuchynského odpadu a odpadu z lapača tukov
Odlučovač tukov, lapač tukov, odvoz, likvidácia, kuchynský odpad
Služba
1. Odvoz a likvidácia kuchynského odpadu a odpadu z lapača tukov
|
|
---|---|
Funkcia |
Nakladanie (zber, odvoz a likvidácia) s odpadmi v objektoch pôvodcu odpadu: zber odpadu cisternou z lapačov tukov, odvoz kuchynského odpadu a preprava odpadu z miesta vzniku u pôvodcu odpadu do miesta ich likvidácie a zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia u autorizovaného likvidátora. |
Predmetom je odvoz a likvidácia odpadu uvedeného pod katalógovým číslom 19 08 09 - zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky (odpad z lapačov tukov) a odpadu pod katalógovým číslom 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad podľa vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad katalógové číslo 20 01 08 /množstvo za obdobie platnosti zmluvy | l | 10000 | ||
Položka č.2 - zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky katalógové číslo 19 08 09 | l | 5000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
K položke č.1 Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad | 5x Plastový sud od 50l do 80l uzatvárateľný |
K položke č.2 - Zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody | Podzemná zberná nádrž 2500l |
Položka č.1 - Frekvencia odberu pri predpokladanom množstve cca 250 l | 1x týždenne |
Položka č.2 - Frekvencia odberu pri predpokladanom množstve 2500l | 2x za obdobie platnosti zmluvy |
Názov |
Zmluva o poskytovaní služby sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie od 18.1. 2021 do 31.12.2021 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
Uvedené množstvá odpadov sú orientačné a nezáväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zákazky, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou a bude potvrdený oprávnenou osobou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi. |
Čistenie lapača tukov vykonávať v pracovných dňoch v čase od 7,00 h. do 14.00 h. Odvoz odpadu bude dodávateľom vykonávaný v čase od 07.00 h do 15.00 h v pracovných dňoch. |
Objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky pri čistení lapača tukov a likvidácii odpadu kat. č. 19 08 09 na základe telefonickej alebo písomnej objednávky (e-mail) minimálne týždeň vopred, pri likvidácii odpadu kat .č. 20 01 08 periodicky podľa dohodnutej frekvencie vývozu po dobu platnosti zmluvy. |
V celkovej cene musí byť zahrnuté: odčerpanie odpadov v mieste vzniku, zváženie, manipulačné práce, odvoz (preprava), spracovanie, uskladnenie a likvidácia. |
Vyžaduje sa doklad o oprávnení podnikať v oblasti nakladania s odpadmi, platná registrácia na obvodnom úrade životného prostredia na prepravu odpadov a na nakladanie s odpadmi podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Certifikát manažérstva kvality podľa ISO 9001 a systému environmentálneho manažérstva ISO 14001 |
Dodávateľ vykoná zber, odsatie tukov z nádrže na tuky, vyčistenie nádrže použitím vozidla na to určeného, vlastnými prostriedkami. Náklady sú zahrnuté v celkovej cene zákazky. |
Kúpnu cenu za reálne uskutočnenú službu zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
Faktúra bude zaslaná na adresu odberného miesta. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude doklad o skutočne odvezenom množstve odpadu, katalógovom čísle odpadu, dátum, pečiatky, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom. Pri fakturácii množstva je možné použiť prepočet 1 kg = 1 liter. |
Kópiu dokladu o skutočne naloženom množstve odpadu nechať na mieste plnenia zmluvy, originál zaslať na adresu pôvodcu odpadu. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy. |
Náklady na prepravu sú zahrnuté v celkovej cene zákazky. |
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu do vlastných nádob, vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadmi od doby ich prevzatia v mieste plnenia časti služby. |
Kontaktné osoby objednávateľa v mieste plnenia dohodnú s dodávateľom harmonogram odvozu odpadu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit zákazky. |
Tovarnícka 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
18.01.2021 07:00 — 31.12.2021 15:00
1,00 súbor ( podľa technickej špecifikácie )
2 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.01.2021 10:48
14.01.2021 10:50
14.01.2021 11:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.01.2021 10:37 - Vstupná ponuka | 2 100,00 | € | Cena s DPH |
14.01.2021 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 999,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: