• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2021 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2021 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2021 11:20

Detail zákazky Z202191

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2021 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2021 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2021 11:20

Základné údaje

Z202191

OF-229458

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5416946

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47502908

Pekáreň PODHORIE, s. r. o.

96, Krásna Ves, 95653, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pekársky tovar

Chlieb, pečivo, potraviny

  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15821150-5 - Sucháre

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pekársky tovar
Funkcia
potraviny
raňajkové pečivo
príloha
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb krájaný 1000g kg 3000
Rožok hladký obyčajný, 50g ks 2000
Sendvič krájaný, 400g ks 1000
Strúhanka, 500g ks 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Chlieb krájaný, 1000g konzumný chlieb, pšenično-ražný, krájaný, balený, 1000g
Rožok hladký obyčajný, 50g rožok hladký, štandard, pečivo vodové, bežné, 50g
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy podrobnú cenovú ponuku a jednotlivé položky druhov tovaru. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na pekárske výrobky
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 24 hodín po akceptovaní písomnej alebo telefonickej objednávky a to v pracovných dňoch od 6:00 do 11:00.
Doba trvania zmluvy je od 4.1.2021 do 31. 12. 2021, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, alebo do uzatvorenia novej rámcovej zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia v opakovaných dodávkach.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacomliste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp.ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejnýobstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

18.01.2021 06:00 — 31.12.2021 09:44

1,00 podľa technickej špecifikácie

7 491,05

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.01.2021 09:48

14.01.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.01.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 150
 35
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.01.2021 09:53 - Vstupná ponuka 7 491,05 € Cena s DPH
12.01.2021 09:07 - Najvýhodnejšia ponuka 7 435,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS