30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47502908
Pekáreň PODHORIE, s. r. o.
96, Krásna Ves, 95653, SVK
Pekársky tovar
Chlieb, pečivo, potraviny
Tovar, Služba
1. Pekársky tovar
|
|
---|---|
Funkcia |
potraviny |
raňajkové pečivo |
príloha |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chlieb krájaný 1000g | kg | 3000 | ||
Rožok hladký obyčajný, 50g | ks | 2000 | ||
Sendvič krájaný, 400g | ks | 1000 | ||
Strúhanka, 500g | ks | 700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Chlieb krájaný, 1000g | konzumný chlieb, pšenično-ražný, krájaný, balený, 1000g |
Rožok hladký obyčajný, 50g | rožok hladký, štandard, pečivo vodové, bežné, 50g |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy podrobnú cenovú ponuku a jednotlivé položky druhov tovaru. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na pekárske výrobky |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne. |
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 24 hodín po akceptovaní písomnej alebo telefonickej objednávky a to v pracovných dňoch od 6:00 do 11:00. |
Doba trvania zmluvy je od 4.1.2021 do 31. 12. 2021, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, alebo do uzatvorenia novej rámcovej zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia v opakovaných dodávkach. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacomliste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp.ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejnýobstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi |
Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
18.01.2021 06:00 — 31.12.2021 09:44
1,00 podľa technickej špecifikácie
7 491,05
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.01.2021 09:48
14.01.2021 10:00
14.01.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.01.2021 09:53 - Vstupná ponuka | 7 491,05 | € | Cena s DPH |
12.01.2021 09:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 435,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: