• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2021 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    15.01.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.01.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.01.2021 09:50

Detail zákazky Z202187

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2021 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    15.01.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.01.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.01.2021 09:50

Základné údaje

Z202187

OF-229547

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5420455

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Syrárske výrobky

syr, tvrdý, udený, tavený, bryndza, roztierateľný

  • 15540000-5 - Syrárske výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Syrárske výrobky
Funkcia
Syry a syrárske výrobky na konzumáciu a prípravu jedál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Syr tavený, roztierateľný, minimálne 45% tuku v sušine, sušina min 34%, trojuholník (1 krabička = 140g/8ks), počet krabičiek krabička 3700
Syr tavený, roztierateľný, minimálne 45% tuku v sušine, sušina min 34%, štvorec (1 krabička = 150g/3ks), počet krabičiek krabička 6000
Syr tavený, minimálne 40% tuku v sušine, sušina min 35%, 100g, črievko, kus 15060
Syr tavený roztierateľný minimálne 45% tuku v sušine, sušina min 34% kg 310
Syr tvrdý údený, min 45% tuku v sušine kg 700
Syr tvrdý neúdený, min 40% tuku v sušine kg 350
Tvaroh tučný hrudkovitý, min 36% tuku v sušine, sušina min 28% kg 450
Bryndza, min 50% ovčieho mlieka kg 400
Syrová nátierka, balenie 140-150g, nátierka tuková so syrom/smotanou s rôznou príchuťou (bylinkami, šunkou, cesnakom,...) kus 15060
Syr s modrou plesňou kg 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodanie tovaru bude na dve odberné miesta (vzdialenosť medzi odbernými miestami cca 15 km).
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar sa bude dodávať spravidla týždenne na základe telefonickej resp. emailovej objednávky od obstarávateľa. Dodanie tovaru sa bude realizovať v pracovných dňoch medzi 7:30 a 13.00 hod.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č.1187/2004-100.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu, respektíve faktúry a fakturovaný po každej dodávke podľa jednotlivých miest plnenia. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Rámcová dohoda je uzatvorená na 6 mesiacov, nie je podstatné či bol predmet zmluvy vyčerpaný resp. prečerpaný. Predmet zmluvy bude dodávaný v súlade s podmienkami určenými v tejto rámcovej dohode a platnými obchodnými podmienkami ET a za jednotkové ceny určené v položkovitom rozpočte predloženom dodávateľom po uzatvorení rámcovej dohody. Množstvá skutočne dodaného tovaru sa môžu odlišovať od množstiev uvedených v technickej špecifikácii a sú závislé od počtu stravníkov objednávateľa.
Dodávateľ a objednávateľ sa dohodli, že v prípade ak budú čiastočné plnenia prebiehať bez problémov, vystaví objednávateľ dodávateľovi len jednu referenciu v zmysle § 12 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní po ukončení rámcovej dohody.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Tovar uvedený v technickej špecifikácii sa bude dodávať priebežne počas trvania rámcovej dohody podľa potrieb a počtu stravníkov objednávateľa. Množstvá skutočne dodaného tovaru sa môžu odlišovať od množstiev uvedených v technickej špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar za jednotkové ceny uvedené v položkovitom rozpočte predmetu zmluvy potvrdenom oprávnenou osobou.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné, alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je definovaný v bode 1. - Technické vlastnosti. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Jednotkové ceny tovarov s DPH musia byť po prepočte ceny bez DPH uvedené na 2 desatinné miesta bez zaokrúhľovania !
Predmet plnenia bude realizovaný od 18.1.2021 do 17.7.2021. - 6 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

6

1,00 ks/kg - viď. technická špecifikácia vyššie

40 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.01.2021 10:04

15.01.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.01.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 125
 248
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.01.2021 12:55 - Vstupná ponuka 40 000,00 € Cena s DPH
14.01.2021 14:33 - Najvýhodnejšia ponuka 39 799,42 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS