• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2021 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    15.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.01.2021 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.01.2021 10:30

Detail zákazky Z202182

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2021 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    15.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.01.2021 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.01.2021 10:30

Základné údaje

Z202182

OF-229611

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5420467

Objednávateľ

00738271

Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby Leopoldov

Gucmanova 670/19, Leopoldov, 92041, SVK

Dodávateľ

10928693

Štefan Mesároš - VEZOPAX

Lieskovská cesta 2737, Lieskovec, 96221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé ovocie a zelenina

Jablká, pomaranče , citróny, petržlen, kaleráb, zeler.

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie
Funkcia
Zabezpečenie stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Grepy biele/ červené (I. tr. kvality, kal.: 32-36, voľne ložené vo vratných prepravkách kg 1200
Jablká (I. tr. kvality, odroda: Golden Delicious/ Gala/ Rubinola , kal.: 6-6,5; voľne ložené vo vratných prepravkách, dodávka jabĺk v jednej objednávke musí byť v jednotnej odrode) kg 12500
Pomaranče (I. tr. kvality, kal.: 7-8, voľne ložené vo vratných prepravkách) kg 2500
Citróny (I. tr. kvality, kal.: 4-5, voľne ložené vo vratných prepravkách) kg 500
Banány kg 80
Hrozno kg 5
Ostatné ovocie ks 1
 2. Zelenina
Funkcia
Zabezpečenie stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Petržlen praný – I. trieda, 10kg/ 15 kg balenie kg 1500
Reďkovka zväzok ks 50
Cesnak – voľný, I. trieda kg 10
Cibuľa žltá – I. trieda, kalibrácia 40-60, 10kg/ 15 kg balenie kg 4500
Cuketa kg 10
Cvikla - repa červená kg 5
Čerstvá čalamáda – dodávaná v 13kg škopkoch/ 5kg baleniach kg 1000
Cherry paradajky I. trieda kg 15
Ľadový šalát kg 15
Kaleráb gigant kg 1600
Kaleráb mladý ks 300
Kapusta čínska ukladaná – I. trieda kg 100
Kapusta hlávková biela – I. trieda kg 500
Kapusta hlávková červená – I. trieda, kalibrácia 6 kg 300
Kapusta sudová/ kvasená – I. trieda, dodávaná v 13kg škopkoch/ 5kg baleniach kg 3000
Karfiol ukladaný kg 10
Kel kg 30
Mrkva praná – I. trieda, 10kg/ 15 kg balenie kg 1800
Paprika PCR biela – I. trieda, kalibrácia G, kg 1350
Paradajky – I. trieda, kalibrácia MM, ukladané kg 1500
Pór – I. trieda kg 110
Šampiňóny čerstvé voľné kg 15
Tekvica Hokkaido kg 1200
Uhorky šalátové – I. trieda (hadovky) kg 1100
Zeler buľvový  praný kg 1400
Ostatná zelenina ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy/objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 2 dní
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev/objednávok na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 2x týždenne
Vzhľadom na to, že potreba pravidelných dodávok tovarov ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy je predpokladaná (množstvo MJ), vyhradzuje si objednávateľ právo považovať ju za nezáväznú. Skutočná potreba pravidelných dodávok tovarov (MJ) bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa, maximálne však do výšky vyčerpania zmluvnej ceny.
V prípade, že bude potreba, pokračovanie pravidelných dodávok tovarov (MJ) objednávateľa nižšia ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká poskytovateľovi automaticky nárok na poskytnutie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto zmluvy a ani nárok na náhradu škody a odstúpenie od zmluvy.
V posledných položkách objednávateľ uviedol "Ostatné ovocie" a "Ostatná zelenina". Jedná sa o ovocie a zeleninu,  ktorej potreba vyplynie z neočakávaných potrieb objednávateľa , ktoré objednávateľ nemohol ani pri vynaložení maximálneho úsilia predpokladať. Na uvedené „Ostatné ovocie" a "Ostatná zelenina" objednávateľ určil celkovú cenu 2000 € s DPH.
To znamená, že dodávateľ pri predložení podrobného aktualizovaného rozpočtu zákazky rozpíše v položkách ovocia 1 až 6 ceny za MJ bez DPH, s DPH, celkovú cenu za predpokladané množstvá s DPH a v položke č. 7 „Ostatné ovocie“ uvedie celkovú cenu s DPH 1000 € a v položkách zeleniny 1 až 25 rozpíše ceny za MJ bez DPH, s DPH, celkovú cenu za predpokladané množstvá s DPH a v položke č. 26 "Ostatná zelenina" uvedie celkovú cenu s DPH 1000 €.
To znamená, že cenu celého predmetu zákazky tvoria položky ovocia od 1 až 6 plus cena za položku č. 7 „Ostatné ovocie“ a zeleniny  položky od 1 až 25 plus cena za položku č. 26  "Ostatná zelenina".
Spôsob určenia ceny „Ostatného ovocia" a "Ostatnej zeleniny" : 1) Objednávateľ opíše  funkčné požiadavky na predmet zákazky, stanoví predpokladané množstvá a určí predpokladanú hodnotu zákazky. Pričom pri určovaní predpokladanej hodnoty zákazky bude vychádzať z priemeru ceny medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu v čase zadávania čiastkovej výzvy/objednávky.
2) Po určení predpokladanej hodnoty zákazky/objednávky, vyzve dodávateľa na predloženie cenovej ponuky na predmet zákazky. Ak predložená cenová ponuka dodávateľa bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky určená objednávateľom, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi zľavu na predmet zákazky do výšky predpokladanej hodnoty zákazky stanovenej objednávateľom. Po dohodnutí ceny podľa predchádzajúcej vety, zadá objednávateľ čiastkovú výzvu/objednávku dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Gucmanova 670/19, Leopoldov, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

4

1,00 celok

32 359,18

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.01.2021 08:04

15.01.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.01.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 184
 81
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.01.2021 08:16 - Vstupná ponuka 32 313,98 € Cena s DPH
14.01.2021 13:01 - Najvýhodnejšia ponuka 32 290,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS