31256911
Vysokošpecializovaný odborný ústav geriatrický sv. Lukáša v Košiciach n.o.
Strojárenská 13, Košice, 04001, SVK
00602175
TIMED, s.r.o.
Trnavská cesta 112, Bratislava, 82101, SVK
Aplikačne sady pre podávanie enterálnej výživy
enterálna výživa, aplikačný materiál
Tovar, Služba
|
1. Tracheostomické kanyly
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Aplikačný materiál pre podávanie enterálnej výživy |
| Predpokladané množstvo predmetu zákazky počas trvania zmluvy (12 mesiacov) je uvedené v "Presná hodnota". |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Flocare 800 Pack Set ENFit - alebo ekvivalent | ks | 250 | ||
| Flocare PEG Set ENFit CH 18 - alebo ekvivalent | ks | 25 | ||
| Flocare PEG konektor CH 18 - alebo ekvivalent | ks | 5 | ||
| Prechodný konektor stupäovitý | ks | 5 | ||
| Prechodný konektor na sondu Luer - alebo ekvivalent | ks | 5 | ||
| Prechodný konektor na striekačku Oral/Luer - alebo ekvivalent | ks | 5 | ||
| Prechodný konektor na set Luer - alebo ekvivalent | ks | 5 | ||
| Flocare Univerzálny adaptér - alebo ekvivalent | ks | 10 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| k bodom 1 až 3 | shiley tracheostomická kanyla, alebo ekvivalent resterizovateľnou vnútornou kanylou, sterilná |
| Názov |
| 1.Dodávateľ je povinný do 5 dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi : |
| 1.1 Podrobný aktualizovaný vysúťaženého zdravotníckeho tovaru (ďalej len "tovar") v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií a to písomne v listinnej forme, podpísaný štatutárnym zástupcom dodávateľa. |
| 1.1 a) cenník tovarov bude obsahovať nasledovné minimálne informácie: názov tovaru , balenie (merná jednotka), množstvo, jednotková cena za balenie bez DPH, jednotková cena za balenie s DPH, celková cena bez DPH, celková cena s DPH |
| 1.2 TECHNICKÝ LIST - podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi ich parametre |
| 2.Nesplnenie povinnosti dodávateľa podľa bodu 1.1 až 1.2 resp. nesplnenie ktorékoľvek bodu technickej špecifikácie predmetu zákazky považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a vznik titulu - možnosti odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom. |
| - pri uplatnení titulu možnosti odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom, bude objednávateľ postupovať v súlade s OPET-om a ustanoveniami obchodného zákonníka a inými právnymi predpismi |
| 3. Objednávateľ je povinný najneskôr do 5 dní po uzavretí zmluvy: |
| 3.1 oznámiť dodávateľovi kontaktnú osobu, ktorá bude oprávnená konať v mene objednávateľa vo veciach plnenia zmluvy |
| 3.1.1 objednávateľ v oznámení uvedie meno a priezvisko kontaktnej osoby, jej pozíciu u objednávateľa a kontaktné údaje v rozsahu , adresa na doručovanie listín, tel. č., e-mailovú adresu |
| 3.2 Požiadavka na dodanie časti zákazky, doručená dodávateľovi musí obsahovať minimálne tieto informácie: |
| - zoznam požadovaných tovarov- časti zákazky s presnou identifikáciou a množstvom |
| 4. Dodávateľ sa v zmysle zmluvy zaväzuje realizovať dodávky predmetu zmluvy po častiach, na základe požiadavky objednávateľa doručenej e-mailom, písomne a to e-mailom alebo v listinnej forme |
| 5. Dodávateľ je povinný po obdržaní žiadosti o dodanie časti predmetu zákazky podľa bodu 3.2: |
| 5.1 Dodať v stanovených množstvách a podľa požadovaného druhu - špecifikácie na určené miesto najneskôr v lehote do 72 hodín odo dňa doručenia objednávky kupujúceho, pričom do lehoty dodania tovaru sa nezapočítava čas v termíne od piatku 15,00 do pondelka 8,00 hod. a taktiež dni pracovného voľna a štátne sviatky. |
| 5.1.a)Tovar bude dodávaný priebežne podľa vlastných potrieb objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod do 15:00 hod. |
| 5.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v momente dodania nemá uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby a príslušné požadované vlastnosti kvalitatívne a technické budú zodpovedať požadovaným parametrom |
| 5.3 Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade, ak tovar v momente dodania má uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej exspiračnej doby |
| 5.4 Dodávateľ môže dodať aj tovar ktorý má uplynutých viac ako 35 % exspiračnej doby. Tento tovar ale musí dodať za nižšiu cenu oproti zmluvnej cene za daný druh, pokiaľ s tým bude objednávateľ súhlasiť |
| 5.5 Ak dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto zmluvy /z dôvodov nepriaznivých okolností na strane dodávateľa / dodať časť predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zadať danú časť zákazky zodpovedajúcej kvality inému dodávateľovi |
| 6. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky /časti predmetu zákazky / podľa požiadaviek objednávateľa vrátane dopravy do sídla objednávateľa a zabezpečí jeho vyloženie na I.poschodie v sklade liekov , pokiaľ sa nedohodnú zmluvné strany inak. |
| 6.1 Súčasťou dodania predmetu zákazky/častí predmetu zákazky je dodanie dokladov a dokumentov, ktoré sú potrebné na jeho prevzatie a užívanie. |
| 7. Nesplnenie povinností a záväzku dodávateľa podľa bodu 4, 5 a 6 považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možnosťou odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom |
| - pri uplatnení titulu možnosti odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom, bude objednávateľ postupovať v súlade s OPET-om a ustanoveniami obchodného zákonníka a inými právnymi predpismi, |
| 8. Cena za dodanie predmetu zákazky/častí predmetu zákazky, úhrada za dodanie: |
| 8.1 Objednávateľ sa zaväzuje, že za dodanie predmetu zákazky/časti predmetu zákazky uhradí dodávateľovi cenu vo výške uvedenej v tejto zmluve (vo výške jednotkových cien, ktoré dodávateľ doručí objednávateľovi podľa bodu 1.1 a v lehotách a za podmienok uvedených v tejto zmluve |
| 8.2 Predmet zákazky - dodanie predmetu zákazky v zmysle tejto zmluvy bude hradené z rozpočtu objednávateľa z vlastných finančných zdrojov |
| 8.3 Objednávateľ uhradí dohodnutú cenu za dodaný predmet zákazky/dodanie časti predmetu zákazky na základe vystavenej faktúry/vystavených faktúr za dodanie častí predmetu zákazky podľa požiadavky objednávateľa, ktorá musí mať náležitosti daňového dokladu v lehote: |
| 8.4 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru za skutočne dodaný predmet zákazky/časti predmetu zákazky v rozsahu podľa doručenej požiadavky, vždy však až po jeho riadnom dodaní určenej osobe objednávateľa a po predložení a po potvrdení dodacieho listu |
| 8.5 Faktúra je splatná do 30 dní po jej doručení objednávateľovi, pokiaľ má náležitosti daňového dokladu. V opačnom prípade bude vrátená dodávateľovi a lehota splatnosti faktúry neplynie. |
| 9. Odberateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom predmetu zákazky. Skutočné odobraté množstvo predmetu zákazky môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako je to uvedené v technickej špecifikácii (predpokladané množstvo). Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 mesiacov alebo do vyčerpania zmluvnej ceny rámcovej dohody. |
| 10. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Ak dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu MZ SR. |
Strojárenská 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
3 686,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.01.2021 10:25
13.01.2021 10:22
13.01.2021 10:37
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.01.2021 10:46 - Vstupná ponuka | 3 684,13 | € | Cena s DPH |
| 12.01.2021 10:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 684,13 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: