• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2021 11:53
  •    Predkladanie ponúk
    15.01.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.01.2021 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.01.2021 15:10

Detail zákazky Z202165

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2021 11:53
  •    Predkladanie ponúk
    15.01.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.01.2021 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.01.2021 15:10

Základné údaje

Z202165

OF-229313

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5420457

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

31651518

EUROVIA SK, a.s.

Osloboditeľov 66, Košice, 04017, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Studená asfaltová zmes

Studená asfaltová zmes, asfaltová zmes aplikovaná za studena, materiály na opravu ciest

  • 44113320-4 - Obalené cestné kamene
  • 44113700-2 - Materiály na opravu ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Studená asfaltová zmes
Funkcia
1. Studená asfaltová zmes na opravu a údržbu povrchu ciest II. a III. triedy za nepriaznivých poveternostných podmienok vrátane dopravy do miest dodania.
2. Studená asfaltová zmes je určená k jednoduchej údržbe vozoviek a iných dopravných plôch, umožňuje rýchle úpravy výtlkov a drobné opravy povrchov komunikácií za nepriaznivých poveternostných podmienok, pri teplotách do -10°C.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Frakcia mm 0 8
2. Aplikačná teplota °C -10
3. Priľnavosť % 75
4. Obsah asfaltu % 4,0 6,0
5. Balenie v PE vreciach kg 25
6. Skladovateľnosť: mesiac 12
7. Predpokladané množstvo: tona 60 125
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Studená asfaltovú zmes
- musí byť použiteľná na vysprávky výtlkov v súlade s TP 047 - Katalóg technológií na opravy základných typov porúch vozoviek schválený MDPT SR v platnom znení áno
- zmes kvalitného drveného kameniva predpísanej krivky zrnitosti a spojiva, áno
- spojivo musí tvoriť normálne tuhnúci asfalt a modifikované aditívne prísady áno
- musí spĺňať vlastnosti umožňujúce dlhodobé skladovanie, áno
- musí spĺňať vlastnosti jednoduchej spracovateľnosti za nepriaznivých poveternostných podmienok ako dážď, sneh, námraza pri teplote do -10°C, áno
- je určená na opravu poškodeného krytu vozovky (výtlky a podobné povrchy) najmä v zimnom období za nepriaznivých poveternostných podmienok ako dažďa, snehu a mrazu až do -10°C, bez nutnosti následného posypu opraveného miesta kamennou drvou, po vykonaní opravy musí byť možné ihneď spustiť premávku. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody.
2. Miesto plnenia - Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Michalovce, Trebišov.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
- podrobný rozpis ocenenej položky v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa) vrátane uvedenia obchodného názvu výrobku. V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom.
- platné SK-vyhlásenie o parametroch/SK-certifikát na ponúkaný tovar – studenú asfaltovú zmes v zmysle zákona č.133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky MDVRR SR č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu,
- protokoly z kontrolných skúšok zmesí - obsah asfaltu, čiara zrnitosti kameniva, nie staršie ako 3 mesiace odo dňa vyhlásenia zákazky,
- karta bezpečnostných údajov podľa zák. č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov (chemický zákon) a prílohy II -nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1907/2006/ES (REACH) v zmene nariadenia Komisie č. 830/2015/EÚ a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1272/2008/ES (Chemická legislatíva REACH a CLP) na požadovaný tovar,
- technický list výrobku resp. porovnateľný doklad, v ktorom bude uvedené: - zloženie výrobku, - účel použitia, - teplota spracovania, doba vytvrdnutia resp. možného zaťaženia premávkou, - technologický postup pre použitie výrobku,
- v prípade, že dodávateľ nie je zároveň výrobcom predmetu zákazky, je potrebné predložiť čestné vyhlásenie, v ktorom sa dodávateľ zaväzuje dodávať tovar od dodávateľa - výrobcu, od ktorého predkladá SK - certifikát alebo SK-vyhlásenie o parametroch; čestné vyhlásenie musí byť potvrdené dodávateľom tovaru (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa).
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Studená asfaltová zmes, doklady"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy na miesta plnenie.
7. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb.
8. Objednávateľ požaduje dodávať tovar na nevratných jednorazových paletách.
9. Predpokladané množstvo jednej dodávky je 5 ton.
10. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania.
11. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpise ocenených položiek).
12. Jednotková cena ocenenej položky musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu dohody t. j. vrátane dopravy do miest plnenia, naloženia - vyloženia tovaru v miestach plnenia, štandardného balenia a ceny jednorazových paliet.
13. Lehota dodania tovaru:
13.a) dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v lehote najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody.
13.b) dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Dodávateľ sa ďalej zaväzuje, že dodanie tovaru oznámi kontaktnej osobe objednávateľa uvedenej na objednávke telefonicky alebo formou elektronickej pošty (email) minimálne 3 hodiny vopred.
14. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
15. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 7 (siedmich) dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 7 dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
16. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú.
17. Objednávateľ požaduje uviesť označenie výrobnej šarže na obale plastového vreca. Požadovaný dátum spotreby dodaného tovaru je minimálne 12 mesiacov od dátumu dodania tovaru (doba expirácie).
18. a) Ak počas platnosti tejto dohody dôjde u výrobcu dodávaného tovaru k zmene suroviny alebo výrobného postupu s vplyvom na vlastnosti predmetu plnenia, je dodávateľ povinný oznámiť túto skutočnosť objednávateľovi do 5 prac. dní od momentu, kedy nastala.
18.b) Objednávateľ je oprávnený požiadať dodávateľa o preukázanie dodržiavania technických podmienok - predloženie certifikátov, vyhlásení o parametrov vrátane protokolov z kontrolných skúšok, ktoré boli podkladom pre vyhlásenie o parametroch na dodaný tovar. Dodávateľ je povinný tieto dokumenty dodať objednávateľovi do 5 prac. dní odo dňa doručenia písomnej požiadavky objednávateľa.
19. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody:
19.a) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
19.b) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
19.c) nedodržanie zmluvnej jednotkovej ceny,
19.d) nepredloženie požadovaného dokladu – certifikát výrobku, alebo vyhlásenie o parametroch vrátane protokolov z kontrolných skúšok podľa bodu 18.a) a 18.b),
19.e) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie,
19.f) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom,
19.g) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody.
20. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

18 031,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.01.2021 11:53

15.01.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.01.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 314
 49
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.01.2021 08:34 - Vstupná ponuka 17 999,00 € Cena bez DPH
15.01.2021 13:49 - Najvýhodnejšia ponuka 17 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS